Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

NETCAR - האתר הפוליטי של אהרונוביץ..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=116145&lb=0

 

כנראה שחובבי הרכב הבינו שאהרונוביץ אינו ידידותי למשתמש , אז הנ"ל מנסה את כוחו כאתר פוליטי.

נראה לי שגם בזה מר אהרונוביץ מתקשה לגייס תומכים.

 

עצוב מה שקרה למה שהיה פעם עיתונאי הרכב המוביל בארץ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אל תתרגש ממנו - הבנ אדם קצת גאון ולכן הרבה :loco:

 

חי עם מברג וכיוון טורים ( כנראה שיש לו בעיית שמיעה וראיה, שנות ה 70 , אהבה ופרחים ) גם נראה כך :lol:

פשוט עבר זמנו - אבל יכול להיות מדריך טוב במוזיאון למכוניות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

האתר של רוני פאפארונוביץ' (אחדים מכירים פה את המושג)

הוא לא אחר מבמה דיקטטורית להבעת הרגשות והמחשבות של אדם אחד הלא הוא :

פאפארונוביץ'

 

לא מדובר בשום קשר ישיר לדמוקרטיה הנהוגה בישראל,

כל תגובה שלא לרוחות או סותרת את המציאות המעווטת שהוא מנסה להנהיג נמחקת לאלתר,

או לחילופין הוא יוצא בתגובות ציניות ובוטות כלפי כל מי שלא משדר בקנה אחד עם הדעות שלו,

ואז שמגיבים לא ואין לו כבר מה להגיד אז הוא פשוט מוחק

 

אני כבר כמה שנים לא נכנס לאתר שלו, הוא לא שווה תגובה, ואגב רואים את זה בצורה ברורה שהיקף הפעילות של הפורום שלו יורד ויורד כל הזמן. אנשים מבינים איפה טוב להם (פה!)

פורסם

פשוט עבר זמנו - אבל יכול להיות מדריך טוב במוזיאון למכוניות .

 

 

אני כבר כמה שנים לא נכנס לאתר שלו, הוא לא שווה תגובה, ואגב רואים את זה בצורה ברורה שהיקף הפעילות של הפורום שלו יורד ויורד כל הזמן. אנשים מבינים איפה טוב להם (פה!)

 

 

כל מילה בסלע !

פורסם
אל תתרגש ממנו - הבנ אדם קצת גאון ולכן הרבה :loco:

 

חי עם מברג וכיוון טורים ( כנראה שיש לו בעיית שמיעה וראיה, שנות ה 70 , אהבה ופרחים ) גם נראה כך :lol:

פשוט עבר זמנו - אבל יכול להיות מדריך טוב במוזיאון למכוניות .

 

אייל .

 

טעית בעשור.

פורסם

לא מדוייק, עקב היות אמצעי התחבורה והתקשורת לא מפותחים באותה העת, שנות השישים הגיעו לישראל באיחור מה. על כן, ניתן היה לחוש בהן רק בשנות השבעים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כנראה שחובבי הרכב הבינו שאהרונוביץ אינו ידידותי למשתמש , אז הנ"ל מנסה את כוחו כאתר פוליטי.

נראה לי שגם בזה מר אהרונוביץ מתקשה לגייס תומכים.

 

עצוב מה שקרה למה שהיה פעם עיתונאי הרכב המוביל בארץ.

האמת שאני לא מבין ב-כ-ל-ל את הטענה הזו.

המיליטריזם שהחברה שלנו נגועה בו משכיח מאיתנו את העקרונות הבסיסיים של חברה חופשית - הזכות לדעה משלך (קיצונית ככל שתהיה) והזכות להביע אותה (כל עוד אינך קורא לפגיעה באחרים).

 

אני מאוד מעריך עיתונאים שאינם מתחנפים לדעת הקהל של הרוב.

למשל, אני לא מבין את גדעון לוי ולעתים תכופות מאוד לא מסכים עם דעתו, עם ראיית העולם שלו ועם מה שנראה בעיני (ובעיני רבים אחרים) כדעה מוטה באופן קצוני.

למרות זאת, אני מלא הערכה לאיש על הדבקות באמונותיו, על הנכונות להמשיך להגיד דברים שקשה לאחרים לשמוע, על כך שהוא לא מרים ידיים ביאוש למרות שרובם המכריע של תושבי המדינה רואה בו משת"פ של האויב.

הוא משוכנע שכנוע עמוק שהוא עושה זאת לטובת החברה הישראלית. גם אם איני מסכים איתו, אני יכול להעריך אותו על כך.

 

כשרוני אהרונוביץ' משתמש באתר הפרטי שלו כדי לקדם אג'נדה פוליטית מתוך ידיעה ודאית שהדבר ירחיק מהאתר חלק מהקוראים ויפגע בהכנסותיו אני יכול רק להוריד את הכובע בפניו.

 

בישראל 2009 שבה הרייטינג הוא חזות הכל וההתחנפות להמונים היא לחם חוקם של כל כלי התקשורת, אדם שהולך נגד הזרם ראוי לכל פיסת הערכה, וזה בכלל לא משנה אם הוא האג'נדה שלו היא ימין או שמאל.

פורסם
האמת שאני לא מבין ב-כ-ל-ל את הטענה הזו.

המיליטריזם שהחברה שלנו נגועה בו משכיח מאיתנו את העקרונות הבסיסיים של חברה חופשית - הזכות לדעה משלך (קיצונית ככל שתהיה) והזכות להביע אותה (כל עוד אינך קורא לפגיעה באחרים).

 

בישראל 2009 שבה הרייטינג הוא חזות הכל וההתחנפות להמונים היא לחם חוקם של כל כלי התקשורת, אדם שהולך נגד הזרם ראוי לכל פיסת הערכה, וזה בכלל לא משנה אם הוא האג'נדה שלו היא ימין או שמאל.

 

חלילה וחס ארנון - אנחנו בעד קצת בידור ואנשים הזויים , זה כייף .( מרענן בימים טרופים אלו ) :lol:

 

אייל

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ארנון,

 

כל אחד זכאי להביע את דעתו וזה לגיטימי לחלוטין במדינה דמוקרטית.

הבעיה עם אהרונוביץ וגדעון לוי היא העובדה שאצלהם רק צד אחד אשם , ושלא תבלבל אותם עם העובדות.

כ 10,000 טילים במשך 8 שנים על מטרות אזרחיות לחלוטין מבחינתם זו אינה סיבה מוצדקת למדינה להגן על אזרחיה.

 

החוסר סבירות הקיצוני בה הם מגינים בחירוף נפש על נפש הפלסטיני ההומה , פשוט מדהימה.

כנראה שטרור פלסטיני שלוח רסן הוא לחם חוק על פי שני הליצנים הללו כל עוד אנו במדינת ישראל.

 

להזכיר גם למר אהרונוביץ, ישראל נסוגה מעזה, והמשיכה לספק חשמל וצרכים אלמנטרים לתושבי הרצועה , שהם מיצידם לא בחלו בשום אמצעי ושיגרו טילים על תחנת הכוח אשר מספקת להם חשמל, ועל המעברים שמהם נכנס האוכל לרצועה..

 

ואנחנו צריכים לשבת בשקט..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

העלו בפניו את הטענה הזאת, אדון אהרונוביץ טען שזה בגלל המצור, מה שכנראה שכח אדון אהרונוביץ זה שהמעברים הללו סבלו מפיגועי טרור, חמאס ניצל אותם להתחמשות, ירה כל העת רקטות, המצור לא בא כגחמה של השילטון שלנו.

פורסם

כשרוני אהרונוביץ' משתמש באתר הפרטי שלו כדי לקדם אג'נדה פוליטית מתוך ידיעה ודאית שהדבר ירחיק מהאתר חלק מהקוראים ויפגע בהכנסותיו אני יכול רק להוריד את הכובע בפניו.

 

שתי הערות לדבריך (שלכשעצמם נכונים):

- האתר של אהרונוביץ הוא אתר שעניינו העיקרי הוא מכוניות ולא ויכוחים פוליטיים, שגם הם סבירים כל עוד הם מתנהלים באוף טופיק ולא בפורום הראשי.

- גסות הרוח של אהרונוביץ מופנת גם כלפי גולשים שמחזיקים בדיעות מוטוריות שונות משלו (רחמנא ליצלן) ולא "רק" כלפי אלה שדעתם הפוליטית שונה משלו.

×
×
  • תוכן חדש...