Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

NETCAR - האתר הפוליטי של אהרונוביץ..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהרונוביץ' הסביר את עצמו בהודעת הנעילה .

אני מציע שתקרא שוב.

 

קראתי גם את ההודעה האחרונה, היא לא מסבירה כלום רק מחזקת את השנאה העצמית שלו.

פורסם
שתי הערות לדבריך (שלכשעצמם נכונים):

- האתר של אהרונוביץ הוא אתר שעניינו העיקרי הוא מכוניות ולא ויכוחים פוליטיים, שגם הם סבירים כל עוד הם מתנהלים באוף טופיק ולא בפורום הראשי.

- גסות הרוח של אהרונוביץ מופנת גם כלפי גולשים שמחזיקים בדיעות מוטוריות שונות משלו (רחמנא ליצלן) ולא "רק" כלפי אלה שדעתם הפוליטית שונה משלו.

אני בכלל לא נכנס לדיון לגבי התכנים הספציפיים.

 

האתר של אהרונוביץ' הוא האתר של אהרונוביץ' ובתור שכזה מותר לו להעלות לאתר איזה תכנים שמתחשק לו להעלות.

אם התכנים לא מתאימים לקורא מסויים, הוא יכול (ובמקרה של אהרונוביץ' גם מוזמן) לעזוב את האתר.

 

אני חושב שזה יוצא דופן, בלתי סטנדרטי ואף ראוי לציון כשכלי תקשורת נוקט במוצהר בעמדה שאינה מתחנפת לרוב.

אתה יכול לשנוא את התכנים, אבל להעריך את האיש על האומץ ועל הנכונות לפגוע ברייטינג של האתר - ובלבד שלא להתפשר על דעתו.

 

זה מאוד לא שכיח בישראל. כל כלי התקשורת נאמנים בראש ובראשונה לכיס שלהם, לרייטינג, למפרסמים.

פורסם

 

כשרוני אהרונוביץ' משתמש באתר הפרטי שלו כדי לקדם אג'נדה פוליטית מתוך ידיעה ודאית שהדבר ירחיק מהאתר חלק מהקוראים ויפגע בהכנסותיו .

מבלי להיכנס לדיון צודק או לא, זכותו או לא, האם הוא מאמין בכך הוא לא,

אני בטוח שעמדות כאלה רק מגבירות את הכניסות לאתרו תוך הגדלת כמות הנכנסים ושמירתם כ"נכנסים נאמנים". תמיד הקיצונים הם הבולטים והנזכרים מכולם. אני די משוכנע שמטרת הפירסום להתסיס ולהגביר את כמות הדיבורים על האתר שלו, תראה אצלנו מתי הוזכר השם שלו.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אני חושב שזה יוצא דופן, בלתי סטנדרטי ואף ראוי לציון כשכלי תקשורת נוקט במוצהר בעמדה שאינה מתחנפת לרוב.

אתה יכול לשנוא את התכנים, אבל להעריך את האיש על האומץ ועל הנכונות לפגוע ברייטינג של האתר - ובלבד שלא להתפשר על דעתו.

 

אני מסכים איתך - כך שממש אין לנו ויכוח.

 

מה שכן - אקטים שנתפסים ככאלה שמקורם באומץ לב, לעיתים מקורם בטימטום.

×
×
  • תוכן חדש...