Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טקסי 2 עכשיו בYES 4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהבתי את התנועות של המכונית..

 

מעניין אפשר לשפר באמת ככה את האוטו כמו בסרט??? :idea::roll:

 

כאילו שפתאום יצאו לו ספוילר מי אחור ממש מגניב ואיזה סאונד של המנועה :twisted:

פורסם

הרגע (6:20 בבוקר) סיימתי לראות את TAXI 1 בפעם הראשונה - פשוט סרט מומלץ !

 

סרט מצויין! אני מחכה לראות מחר בצהריים את מס' 2...

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אותי אישית, הקטע שהוא נכנס למסלול הראלי, ונתקע מאחורי איזה מכונית שם,

ואז הוא אומר לנוסעים "תייירים, תיירים", קרע מצחוק, והאמת היא שזה באמת סרט שווה.

 

משום מה כל פעם שאני מגיע לספריה לקחת את השלישי הוא לא שם... :shock:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אותי אישית, הקטע שהוא נכנס למסלול הראלי, ונתקע מאחורי איזה מכונית שם,

ואז הוא אומר לנוסעים "תייירים, תיירים", קרע מצחוק, והאמת היא שזה באמת סרט שווה.

 

משום מה כל פעם שאני מגיע לספריה לקחת את השלישי הוא לא שם... :shock:

 

דווקא הקטע בהתחלה שהוא בטלפון עם חברה שלו כאשר....(אני לא אומר בשביל לא להרוס למי שלא ראה) דווקא יותר מצחיק :D

פורסם
אותי אישית, הקטע שהוא נכנס למסלול הראלי, ונתקע מאחורי איזה מכונית שם,ואז הוא אומר לנוסעים "תייירים, תיירים", קרע מצחוק, והאמת היא שזה באמת סרט שווה.

 

משום מה כל פעם שאני מגיע לספריה לקחת את השלישי הוא לא שם... :shock:

 

איזה מכונית ?? :shock:

 

כל הקטע הוא שזה ז'אן לואי שלסר (מנצח ראלי פאריז דאקאר , פעמיים על אופנועים , ונדמה לי שגם על 4 גלגלים לאחרונה , נהג F1 בעברו ועוד אי אילו מירוצים) נוהג על 306 מקסי בגרסת הראלי - בספיישל סטייג'...

:idea:

פורסם

צרפתי צרפתי...

אבל הם הוסיפו של הרבה שטויות: קרי: כשזורקים את המכונית שלו מהמטוס עם המצנחים, והקטע של הכנפיים מתחת.

 

אגב, איך קוראים לשחקנית במציאות ??? :D

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...