Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיט ייעודי לבימרים החדשים שסובלים מטבעות אנג'ל אייז (Halos) זהובות/צהובות/חלשות, המעוניינים בתאורה חזקה יותר ובגוון שונה. אין צורך להחליף את כל יחידת הפנס (הוא איכותי! לא חבל?) אלא רק את הרכיב האחראי לגוון ולעוצמה של הטבעות. אותו רכיב מתאים 1:1 לרכיב ה - OEM המוחלף.

 

התקנת Plug & Play - פשוט מחליפים את הישן בחדש. אותה הברגה, אותם מימדים ואותה אטימה. בתמונות בהמשך ניתן לראות כיצד זה מתבצע על X5 (לפני המתיחת פנים).

  • תאורה לבנה בגוון 6000K
  • בעל עוצמה חזקה פי 4 מנורות הלהט בסט המקורי של היצרן
  • באופן מפתיע אינו גורם לקריאת תקלה/מדליק נורת אזהרה
  • כולל אחריות יצרן לשנה
  • הסט כולל 2 נורות עבור שני פנסי החזית, אשר משנים את עוצמת וגוןן התאורה ב - 4 טבעות ה - Angel Eyes

מתאים אך ורק לרכבי BMW מהדגמים הבאים:

  • סדרה 1: 2005 - 2008 (הדגמים שלפני מתיחת הפנים)
  • סדרה 5: 2000 - ... (הדגמים שאחרי מתיחת הפנים)
  • סדרה 6: 2004 - 2008 (הדגמים שלפני מתיחת הפנים)
  • סדרה 7: 2002 - ...
  • סדרת X 2000 - 2006 :X5

בחלק מהדגמים הנ"ל אין צורך אפילו בפירוק הפנס וההתקנה מתבצעת על הרכב בדקת עבודה. נקי ואלגנטי!

 

לפרטים נוספים 054-555-7525

 

attachment.php?attachmentid=138753&d=1229614497

 

attachment.php?attachmentid=138754&d=1229614497

 

 

attachment.php?attachmentid=138756&d=1229614497

E53 led marker installation5.jpg

×
×
  • תוכן חדש...