Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הבכי?הרי לא יתכן וניסע ברכב אספנות מנקר עיינים,במידה מסויימת ומזכיר את הילדות לאחרים

ולא נסכים ואפילו נלמד, להנות מניגוסים של כל מיניי.

אני גר באזור שדרות ויש הרבה "ניגוסים"שלמדתי לראות כפירגון,הרבה חיוכים וטולולולו מזקנות מרוקאיות.

 

אל תהיו סנובים,חייכו למנגסים ופתאום תראו שזה די נחמד.

 

 

אין כל קשר בין מה שאמרתי, ולהיות סנובים! שביט כבר ענה לפניי יפה מאד. ואין כל קשר בין לנסוע ברחוב באוטו מושך עיניים, ולענות על השאלות, ולבין לפרסם הרגלי חניה של בעל הרכב מסויים ברבים!

אני לא יודע, איזה אוטו יש לך, אבל נניח, שנדיר ומבוקש בין הגנבי רכב. אז, אני אשאל אותך: היית רוצה, שכל העולם יידע, איפה אתה חונה בקביעות, באילו שעות, ומה הרגלי השינה שלך? ואז, יום אחד מגלה, שהאוטו נעלם, כי מישהו למד, שבין 2 ל 4 בצהוריים אתה מחנה אותו ברחוב, והולך לישון שעתיים בבית, שחלונות שלו יוצאים לצד השני, ולא רואים משם את הכביש. אתה חושב, שזה דמיוני? :x

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין כל קשר בין מה שאמרתי, ולהיות סנובים! שביט כבר ענה לפניי יפה מאד. ואין כל קשר בין לנסוע ברחוב באוטו מושך עיניים, ולענות על השאלות, ולבין לפרסם הרגלי חניה של בעל הרכב מסויים ברבים!

אני לא יודע, איזה אוטו יש לך, אבל נניח, שנדיר ומבוקש בין הגנבי רכב. אז, אני אשאל אותך: היית רוצה, שכל העולם יידע, איפה אתה חונה בקביעות, באילו שעות, ומה הרגלי השינה שלך? ואז, יום אחד מגלה, שהאוטו נעלם, כי מישהו למד, שבין 2 ל 4 בצהוריים אתה מחנה אותו ברחוב, והולך לישון שעתיים בבית, שחלונות שלו יוצאים לצד השני, ולא רואים משם את הכביש. אתה חושב, שזה דמיוני? :x

רכב גניב הוא בעיה בכל מקרה,גנב מתוחכם והם כאלה,דבר לא יעצור אותו ואם הוא קיבל הזמנה לרכב מדגם מסוים,ואם יש לו מהלכים במשרד הרשוי,וכנראה יש לו, גם ללא מספר רכב יכול הוא לעלות על כתובות לפי סוג הרכב.

אם לא כדאי לפרסם תמונות עם מספרים גלויים,הרי מסוכן גם לנסוע עם הרכב שמא גנב פוטנציאלי יראה האוטו ויברר הכתובת.

אין סוף לפראנויה,ואין סוף לאמצעי הזהירות והגנבים ימח שמם כלום לא יעצור אותם.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

במסוף מטענים "קונטראם" אשדוד נצפתה מה שנראה כרכב כזה בדיוק, ממתין לשחרור.

רק מה שמעניין שלרכב חסר הגריל הקדמי והפנסים הקדמים

אני כמעט בטוח שמדובר ברכב כמעט זהה.

(לצערי בגלל החלקים שחסרים קצת קשה לזהות)

 

 

 

 

סילבר גוסט?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

גנאדי, זה זמן רב אני כבר לא מפרסם את המיקום המדוייק ואת שעות החנייה וקביעות החנייה של הרכב

 

עשיתי זאת כמה פעמים, ואז הבנתי את הטעות ואני כבר לא חוזר עלייה

 

 

במה שונות ההודעות שלי מהודעות של אנשים אחרים שמפרסמים על רכבים שהם ראו "בחצרות ובדרכים" ?

 

כמעט כל ההודעות מדברות על רכבים שעדיין בשימוש, ככה שאל תתפוס רק אותי בעניין הזה

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
גנאדי, זה זמן רב אני כבר לא מפרסם את המיקום המדוייק ואת שעות החנייה וקביעות החנייה של הרכב

 

עשיתי זאת כמה פעמים, ואז הבנתי את הטעות ואני כבר לא חוזר עלייה

 

 

במה שונות ההודעות שלי מהודעות של אנשים אחרים שמפרסמים על רכבים שהם ראו "בחצרות ובדרכים" ?

 

כמעט כל ההודעות מדברות על רכבים שעדיין בשימוש, ככה שאל תתפוס רק אותי בעניין הזה

 

אני אענה במקום גנאדי,

למה לפרסם רכב שסתם עובר או חונה רגע במקום מסויים בגלל שהוא יפה, אם אתה רוצה לראות ולהתרשם מדגמים של כל מני רכבים כנס לגוגל תמונות, יש שם המון תמונות של כבים יפים.

אני לא אומר את זה חלילה מכעס עליך, פשוט השרשור הזה מיתמלא במידע לא רלוונטי,

אני בטוח שעוד כמוני כשניכנסים לפורום הזה קודם כל רואים אם יש חדש בשרשור המעולה הזה, וכשרואים שיש משהוא חדש אבל לא רלוונטי זה מבעס, והתצפית האחרונה שלך לא רלוונטית.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
אני אענה במקום גנאדי,

למה לפרסם רכב שסתם עובר או חונה רגע במקום מסויים בגלל שהוא יפה, אם אתה רוצה לראות ולהתרשם מדגמים של כל מני רכבים כנס לגוגל תמונות, יש שם המון תמונות של כבים יפים.

אני לא אומר את זה חלילה מכעס עליך, פשוט השרשור הזה מיתמלא במידע לא רלוונטי,

אני בטוח שעוד כמוני כשניכנסים לפורום הזה קודם כל רואים אם יש חדש בשרשור המעולה הזה, וכשרואים שיש משהוא חדש אבל לא רלוונטי זה מבעס, והתצפית האחרונה שלך לא רלוונטית.

 

אולי שווה לפצל את השרשור הזה לשניים. אחד - מכוניות יפות שנעות בכבישים. והשני - מכוניות נטושות/לשיקום/מוזנחות/להצלה וכו'. או פשוט רכבים נוסעים ורכבים עומדים או בהדגשה רכבי אספנות נוסעים (סתם תמונות יפות של רכבים בארץ) ורכבי אספנות עומדים (תמונות של רכבים נטושים/מוזנחים/להצלה וכו'. ואז לכווווווולם יהיה ברור מה צריך להעלות ולאן. (או שלא...)

פורסם

אני חושב שמכיוון שמדובר כאן כבר בדיון אולי רצוי ומוטב לסיים את הדיון הזה בשרשור הזה ולהעביר אותו לדיון בשרשור נפרד.

שבת שלום

 

 

 

אולי שווה לפצל את השרשור הזה לשניים. אחד - מכוניות יפות שנעות בכבישים. והשני - מכוניות נטושות/לשיקום/מוזנחות/להצלה וכו'. או פשוט רכבים נוסעים ורכבים עומדים או בהדגשה רכבי אספנות נוסעים (סתם תמונות יפות של רכבים בארץ) ורכבי אספנות עומדים (תמונות של רכבים נטושים/מוזנחים/להצלה וכו'. ואז לכווווווולם יהיה ברור מה צריך להעלות ולאן. (או שלא...)

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אני מסכים עם MENIM

 

אז עכשיו אני מעלה שתי תמונות של רכבים מוזנחים, וניראה שעומדים ככה כבר הרבה זמן:

 

 

 

פולקסווגן עם מנוע אחורי בעלת 6 מספרים ( לא אספנות ) במצב טוב, לא יודע איזה דגם אבל רשום לה על הצד 110 HP:

 

2603091443.jpg

 

 

 

 

 

אופל קורסה קופה שנת 85, לרכב חסרים שני פנסים, ולאט לאט "נעלמים" לו החלקים:

 

2703091437aa.jpg

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
סילבר גוסט?

 

סילבר קלאוד מסוף שנות החמישים (בתצורה הזאת יוצרה עד 1962 ואחר כך עם פנסים כפולים...)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
גנאדי, זה זמן רב אני כבר לא מפרסם את המיקום המדוייק ואת שעות החנייה וקביעות החנייה של הרכב

 

עשיתי זאת כמה פעמים, ואז הבנתי את הטעות ואני כבר לא חוזר עלייה

 

 

במה שונות ההודעות שלי מהודעות של אנשים אחרים שמפרסמים על רכבים שהם ראו "בחצרות ובדרכים" ?

 

כמעט כל ההודעות מדברות על רכבים שעדיין בשימוש, ככה שאל תתפוס רק אותי בעניין הזה

 

 

שום דבר אישי נגדך, אם הבנת ככה- זה מכוון לכולם! פשוט, בזמן האחרון יותר ויותר פרסומים כאלה מדוייקים, אז מצאתי לנכון להאיר...8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
אני מסכים עם MENIM

 

אז עכשיו אני מעלה שתי תמונות של רכבים מוזנחים, וניראה שעומדים ככה כבר הרבה זמן:

 

 

 

פולקסווגן עם מנוע אחורי בעלת 6 מספרים ( לא אספנות ) במצב טוב, לא יודע איזה דגם אבל רשום לה על הצד 110 HP:

 

2603091443.jpg

 

 

 

 

 

אופל קורסה קופה שנת 85, לרכב חסרים שני פנסים, ולאט לאט "נעלמים" לו החלקים:

 

2703091437aa.jpg

 

 

הבאגי הסגולה נמצאת בשימוש אצל אותם הבעלים כבר כמה עשרות שנים.

לא מוזנחת וגם נוסעת בשותף

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...