Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 605 שנת 96 אני נהנה מהרכב, אבל אני שונא גיר אוטומט ואני חושב שהגיר גם מסרס את הכוח של הרכב.

השאלה היא אם אפשר להחליף לגיר ידני מדובר על מנוע 2000 טורבו, ובמה זה כרוך.

ראיתי שיש 306 ששתלו מנוע זהה לשלי והם בטח עם גיר ידני.

פורסם

היו דגמים של הרכב הנ"ל שהגיעו ידניים למיטב זכרוני.

ההסבה אפשרית וקיימים מס' לא קטן של גירים שמתאימים למנוע הנ"ל.

כגון:

1. גיר שמשודך למנועי ה1.9 של PSA (וולקן, 205GTI)

2. גיר שמשודך למנועי ה2.0 של PSA (וולקן, 306 בגירסאות הספורטיביות)

3. קסארה טורבו דיזל

 

כל גיר ויחסי העברה שלו, תלוי מה אתה מחפש.

אגב לגבי העלות לא התייחסתי בכלל. תריץ חיפוש בנושא ותקבל מושג לגבי עלויות.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

מתעלק על השירשור ..(גם קשור לנושא, בעקיפין..)

 

האם הקסארה טורבו דיזל (זאתי עם האינטרקולר בתוך התא מנוע) הגיע עם גלגל תנופה 215 מ"מ או 200 מ"מ?

אשמח אם תעזרו לי . יש הזדמנות לקנות.

 

תודה

יוגב

פורסם

תעשה חיפוש על העניין של ההסבה ולא דווקא של פז'ו, כדי לדעת איזה חלקים להכין.

המצב האידיאלי הוא לקנות רכב שלם שעבר תאונה (עם גיר רגיל), לפרק את מה שאתה צריך והשאר לברזל/פירוק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ב605 הגיר הוא גיר כבלים ולא שטנגות כמו בשאר פיג'ו וסיטרואן,אז אני לא יודע כמה גיר של כל מה שהזכירו פה יתאים לך.

 

יש לי חבר שמוכר גיר של 605 טורבו,גיר רגיל חדש מייבוא,שפשוט לא התאים לו ל205 מהסיבה שציינתי (אבל לך יש 605,אז הבנאדם היחיד שהגיר הזה יתאים לו,הוא אתה.)

 

אני אשלח ליואל לינק לשרשור הזה.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

גם לי נשאר גיר ידני של 605 זרוק באיזה מחסן, אבל חוץ מהעובדה שזה גיר כבלים, הוא גם עם קלאץ' הידראולי.

ההסבה לגיר ידני מאוטומת אפשרית אבל במילים פשוטות "טחורים", הרבה עבודה, החלפת ידית ההילוכים והתקנת דושה נוספת.

פורסם

זאת לא בדיוק דוושה, לפי מה שראיתי ב306 (צריך לברר אם גם ב605 זה ככה)זאת מין תושבות גדולה כזאת ממתכת שמתחברים אליה מלמטה הדוושות ומלמעלה יש לה חלק שממנו צריך לצאת החיבור להגה מהמסרק.היא מחוברת בעזרת ברגים לקיר האש.

 

לפי מה שהבנתי, בד"כ בהסבות כאלה החלק הבעיתי הוא לא להרכיב את הגיר הידני במקום האוטומט אלא לפרק ולהרכיב את התושבת כי הדבר כרוך בפרוק הדש בורד , פרוק והרכבת התושבת , ובזמן הזה לדאוג לא לקרוע איזה צמת חשמל (ומי שפעם פירק דש בורד בחיין יודע כמה חוטי חשמל יש מתחת לדש בורד.)

 

מקווה שעזרתי

יוגב

 

נ.ב אשמח אם מישהו יענה על השאלה ששאלתי :cool:

פורסם

ככל הזכור לי אף 605 ידנית לא הגיעה לישראל, לפחות ע"י לובינסקי (בשונה מXM למשל), ואם הגיעו ביבוא אישי - אני טרם ראיתי ולו אחת.

לעניין ההסבה - זכור לי שהיה מכונאי של סיטרואן בצפון (לא זוכר יותר מצטער), שסופר עליו שביצע מספר הסבות של XM לידני,

וXM כזו (3000 12V)הוצאה למכירה ביד 2 עד לפני כחודשיים. הייתי מציע לנסות לאתר את האדם הזה.

HFturbo

פורסם

אז אני לא יודע כמה גיר של כל מה שהזכירו פה יתאים לך.

 

אני יודע, לי היה מנוע כזה ב-ZX16V משודך לתיבה קצרצרה של וולקן 1.9.

יותר מזה, אני מכיר יותר מ-2 חבר'ה עם מנוע כזה שמשודך ל-תיבה של קסארה HDI (אחד ב-205 ואחד ב-306).

יכול להיות שאני מפספס משהו במה שאמרת?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

דבר ראשון תודה לכולם.

ידוע לי שהגיעו לארץ רכבים כאלה עם גיר ידני אבל במנוע 3000 ואני רוצה להתאים למנוע 2000.

אז עם יש מידע על מישהו שעשה את ההחלפה, או למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג את החלקים להחלפה אני ישמח לעזרה אפשר גם בפרטי.

תודה מראש יוסי.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

סליחה שאני מקפיץ את השרשור.

אבל יש לי עכשיו הזדמנות לקנות 605 ידנית לפירוק, אבל מורכב עליו מנוע מדגם frv האם יתאים?

והאם כדאי גם לקחת את המנוע משם כי המנוע שלי כבר התחיל להתעייף?

בתודה מראש לכל העוזרים.

יוסי.

×
×
  • תוכן חדש...