Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עקב ההתקפה בעזה התחילו מלא מהומות וזריקת אבנים וכו' ברחבי הארץ,

האם בטוח לנסוע עכשיו לערים "משותפות"?.

 

סתם מתוך התעניינות.

סטס

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מאמין שיש כאן מישהו שיכול לנבא בדיוק מה יקרה או מה יעבור לערבי כזה או אחר בראש.

במהדורות החדשות דיברו על זה שהמשטרה נערכת..בלה בלה בלה.

פורסם
לא סטס אל תבוא אלינו,אני מפחד לצאת מהבית.:lol:
אתה גם ככה לא יוצא , תמשיך לקרוא ספר:lol:

וברצינות, זורקים אצלכם אבנים בכניסה? :lol:, לא זכור לי שהביטוח רכב מכסה .

פורסם

עברתי היום בעכו, שקט לגמרי.

אני לא מבין למה לפחד להגיע למקום כלשהו? זאת המדינה שלנו ואנו צריכים להרגיש בה בטוח בכל מקום.

פורסם
עדיף להימנע... ואת זה אני אומר לך בתור איש מכוחות הביטחון.

 

השאלה הייתה מתוך סקרנות מה התגובות של ערביי-ישראל לעניין.

ממה להמנע?,מה עם אותם תושבים שגרים בערים אלו או סמוך לערים וכפרים ערביים?.

 

*לא בא בקטע של תקיפה אלא שאלה :) .

פורסם

 

אני לא מבין למה לפחד להגיע למקום כלשהו? זאת המדינה שלנו ואנו צריכים להרגיש בה בטוח בכל מקום.

:roflmao::roflmao::roflmao:

הצחקת אותי.

נכון- אנחנו באמת צריכים.

אבל בין הטילים מהצפון, הטילים מהדרום, הפיצוצים באוטובוסים, היריות, הדקירות, האונס, חיסולים של משפחות הפשע ועוד כמה דברים דומים...

שמע, אני לא יודע, אני לא מרגיש בטוח במיוחד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
:roflmao::roflmao::roflmao:

הצחקת אותי.

נכון- אנחנו באמת צריכים.

אבל בין הטילים מהצפון, הטילים מהדרום, הפיצוצים באוטובוסים, היריות, הדקירות, האונס, חיסולים של משפחות הפשע ועוד כמה דברים דומים...

שמע, אני לא יודע, אני לא מרגיש בטוח במיוחד.

תאכלס כשאתה מציג את זה ככה ... גם אני לא.:wink:

פורסם

אתמול הייתי בחיפה באזור הבאיים -וואדי ניסנס (לא זוכר איך קוראים לזה )הכל היה יפה וטוב ואפילו הייתה שם קבוצה שחילקה ספרים בחינם "למען שלום ואהבה" ,עד שאיזה אידיוט אחד יצא עם רמקול ואמר להם שיזדהו עם אחייהם בעזה, חצי שעה אחר כך כבר כולם היו עם דגלים ועם שלטים "די לכיבוש".

לערבים יש בעיה אחת - הם "נדלקים מהר"...

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

עקב ההתקפה בעזה התחילו מלא מהומות וזריקת אבנים וכו' ברחבי הארץ,

 

ככל הידוע לי,אלא היו כמה הפגנות ספורדיות שהתחילו אתמול וכיום כבר אין להן זכר.

בכל מקרה, ואדי ערה שקט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
:roflmao::roflmao::roflmao:

הצחקת אותי.

נכון- אנחנו באמת צריכים.

אבל בין הטילים מהצפון, הטילים מהדרום, הפיצוצים באוטובוסים, היריות, הדקירות, האונס, חיסולים של משפחות הפשע ועוד כמה דברים דומים...

שמע, אני לא יודע, אני לא מרגיש בטוח במיוחד.

 

מה אתה מדבר שטויות? לא היו השבוע טילים מהצפון (חכה לשבוע הבא).:lol:

פורסם

יוסי, היו טיילם.. פשוט לא הספיקו לשגר אותם :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...