Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המחירים ב-ETKA לא רלוונטים בכלל.

 

רלוונטיים גם רלוונטיים. כשאני בא לקנות חלק בצ'מפיון או פליקס אני יודע מראש כמה הוא יעלה ע"י הכפלת המחיר של ETKA בשניים. זה סדר הגודל, לכן משאבה שעולה 90 יורו לא תעלה 400 ש"ח.

פורסם

אני לא מאמין שרון יכול להשיג חלקים מקוריים של היצרן שלא דרך צ'מפיון, ואם הוא קונה אותם שם הוא בטח מקבל הנחה קלה. אבל לא חייבים תמיד לשים חלק מקורי, אפשר להתספק בחלק תחליפי של יצרן טוב.

פורסם

אני חושב שהאופטופיק הזה כבר מוגזם. אתם רוצים להכנס לכיס של בעל עסק ? מה הוא קונה ובכמה, איך הוא מנהל את העסק שלו?

 

הדבר היחיד החשוב זה שהוא נותן שירות טוב אמין והוגן.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • ספונסר פורום
פורסם
אני לא מאמין שרון יכול להשיג חלקים מקוריים של היצרן שלא דרך צ'מפיון, ואם הוא קונה אותם שם הוא בטח מקבל הנחה קלה. אבל לא חייבים תמיד לשים חלק מקורי, אפשר להתספק בחלק תחליפי של יצרן טוב.

 

 

אתה באמת מגזים ,מה אתה מבין בשוק הזה של החלפים שאתה קובע את זה .

אני מזמין אותך לביקור במוסך ותתרשם מעשרות חלפים מקוריים באריזת יצרן

שבצמפיון לא גזרו קופון עליהם .

 

בכל מקרה לעיניין המשאבות המחירים שציינתי הינם מחירי צמפיון .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אני לא מאמין שרון יכול להשיג חלקים מקוריים של היצרן שלא דרך צ'מפיון, ואם הוא קונה אותם שם הוא בטח מקבל הנחה קלה. אבל לא חייבים תמיד לשים חלק מקורי, אפשר להתספק בחלק תחליפי של יצרן טוב.

 

קיבלנו מידע מדוייק מחבר הפורום רון ותודה לך על המידע :-)

 

בשביל הספורט מה המחיר ב-ETKA של מסנן שמן (קרב מסנן) עבור גולף דור 5 מנוע BLF שנת 2006 ?

מק"ט: V 03C 115 562

איזה כייף לי :)

פורסם
קיבלנו מידע מדוייק מחבר הפורום רון ותודה לך על המידע :-)

 

בשביל הספורט מה המחיר ב-ETKA של מסנן שמן (קרב מסנן) עבור גולף דור 5 מנוע BLF שנת 2006 ?

מק"ט: V 03C 115 562

 

לא מופיע מק"ט כזה.

פורסם

המק"ט לא מופיע מכיוון שיש לך גירסה ישנה עם מק"טים לא מעודכנים או המידע לגבי דור 5 עדיין לא נמצא אצלך.

 

בקישור ניתן למצוא את הפילטר והמחיר הינו 19 אירו = 100 שקלים.

 

וכמה עולה לפי החישוב שלך הפילטר כולל האטם בצמפיון בני-ברק ?

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=pl&u=http://www.radar.pl/Oleje-i-plyny-eksploatacyjne/Filtr-Oleju-Aq-Fol-05w-Audi-Seat-Skoda-Vw-03c-115-562-03c-115-577a-Wklad/2995728&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3DV%2B03C%2B115%2B562%26hl%3Den%26sa%3DG

איזה כייף לי :)

פורסם

אני עובד עם www.vagcat.com.

בבדיקה חוזרת הפילטר כן מופיע והוא עולה 11.8 יורו, לכן בצ'מפיון הוא אמור לעלות כ-120 ש"ח.

 

ד"א- תפסיק להיות כזה רגשי. מותר להתווכח פה ולהעלות דעות שונות.

פורסם

אני מכיר את האתר.

 

לצערי כמו שחשבתי בהתחלה ורון חיזק את דבריי עם נתונים מהשטח המחירים ב-ETKA ושימוש במקדם הכפלה X2 לא משקפים את המחיר האמיתי.

 

המחיר האמיתי של המסנן הינו 86.6 שקל, כלומר הבדל של 30 אחוז (ראה קבלה).

 

לא ריגשי ולא בטיח, אני מנסה להציג לך מחירים אמיתיים ושהמחירון שיש ביידך לא משקף את המחיר האמיתי לכן בדוק את עצמך שנית.

רכישת מסנן ובורג ריקון (Custom).jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

איזה וויכוח הזוי,

 

א.מה הטעם להתווכח על תמכור חלפים עם אדם שעבודתו היא להתקינם ?

ב.מאיפה הביטחון להגיד מה רון קונה ולא קונה - אתה חש נביא או משהו בסגנון ?

ג.אתה כנראה לא מאורע בתחום מספיק, ניתן להשיג כל דבר מכל מקום מכל סוג, הכל פונקציה של קשרים ותמחור,

ניתן לרכוש חלקים תחליפיים סינים, תחליפים מחברות מוכרות, חלפים OEM (היצרן המקורי של החלק ללא חותמת VW) חלפים מקוריים מיבוא מקביל, וחלפים מקוריים מיבוא של צ'מפיון כלל ה"אלמנט" :),

פורסם

עתיד, אין שום וויכוח, פשוט רציתי להוכיח לבחור שהמחירים באתר של ETKA לא רלוונטים ולא משקפים את המחיר בצ'מפיון (לא אצל רון).

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...