Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

עקב כך שבצער רב עד סוף החודש אני צריך להפרד ממכונית הליסניג שלי ( מזדה 3, אלה מה)

לא נותר לי זמן רב על מנת להתעמק איזה רכב יתאים לי ביותר ואבקש את עזרתם חברי הפורום המנוסים.

 

אני מחפש רכב עם גיר ידני, רק עם ממש תגידו לי שיש דגם אוטמטי מסויים שהוא נפלא וכו' אתפשר גם על אוט'.

צריכת דלק ממוצעת עירוני+בין עירוני+פקקים אשמח אם לא תרד מ 1:13.

רכב אמין חשוב, רצוי גם שתחזוקת טיפולים תהייה זולה.

חשוב שהרכב יגיב בזריזות ולא ירגיש "עייף" אך ממצד שני אני גם לא מחפש רכב שיסגור 180 קמ"ש.

 

רשמתי לפני 4 דגמים שעונים פחות או יותר על הקרטריונים שרשמתי, חלקם יותר עונים חלקם פחות.

 

1. סיאט איביזה, בנזין 1400 סמ"ק, 3 דלתות, שנת 2006

2. פ'גו 206, בנזין 1600 סמ"ק, 3 דלתות, שנת 2005

3. פולקסווגן פולו, דיזל 1900 סמ"ק, שנת 2005

4. רנו מגאן 2, דיזל 1500 סמ"ק, שנת 2004

 

הרכבים רשומים בעדיפות שלי.

אשמח מאוד לקבל הערות והארות.

פורסם

מאוד קשה למצוא איביזות 2006 ב50. מאוד קשה למצוא איביזות ידניות 100 כ'ס בשנים 2003-2006 בכללי.

אבל 2006 יש כמה שרוצים 58-62 .

פורסם

ל rctguy

אני מעוניין לקנות את האיביזה 1400 סמ"ק - 60 כ"ס ולא את ה 1600- 100 כ"ס.

מחירון רכב כזה הוא 59,000 ש"ח במצב של השוק היום המחירון הוא בגדר המלצה באספמיה ( מבחינת המוכר) בלבד.

כך שאני מאמין שאין סיבה שלא אוכל להשיג רכב כזה ( בהתאם להיצע בשוק) גם ב 55,000 ש"ח - סכום שלא רחוק ממש מהסכום שהגדרתי.

 

גם מ rctguy וגם משאר חברי הפורום

אשמח להארות על כלי הרכב שפרטתי, איזה מהם עדיפה ומאיזה מהם כדאי להמנע וכו'

פורסם
ל rctguy

אני מעוניין לקנות את האיביזה 1400 סמ"ק - 60 כ"ס ולא את ה 1600- 100 כ"ס.

מחירון רכב כזה הוא 59,000 ש"ח במצב של השוק היום המחירון הוא בגדר המלצה באספמיה ( מבחינת המוכר) בלבד.

כך שאני מאמין שאין סיבה שלא אוכל להשיג רכב כזה ( בהתאם להיצע בשוק) גם ב 55,000 ש"ח - סכום שלא רחוק ממש מהסכום שהגדרתי.

 

גם מ rctguy וגם משאר חברי הפורום

אשמח להארות על כלי הרכב שפרטתי, איזה מהם עדיפה ומאיזה מהם כדאי להמנע וכו'

 

יש גרסאות של 75 כ'ס ו85 כ'ס. לא קשה למצוא , רובן אוטומטיות אבל.

פורסם

רכבי דיזל שברשימה שלך יותר חיסכוניים, הרבה יותר מהדרישה שלך .

מגאן DCI גם מאוד מרווחת ובטיחותית ביותר.

אבל קשה מאוד למצוא רכבי דיזל שלא עברו 40- 50 אלף ק"מ בשנה עד עכשיו.

אם אתה נוסע יותר מ 30 אלף ק"מ בשנה ומצליח למצוא פולו או מגאן דיזל במצב שמור,

לדעתי , כדאי לשקול אותם.

בנוסף, יש גם סקודה פאביה וסיאט קורדובה דיזל שגם הם עונים על הדרישות שלך של חיסכון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...