Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנס על אי הצבת משולש אזהרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הקנס, שניתן בשעה 16:00 שכבר אני לא הייתי "בעלים" של הרכב אלא חברת ההשכרה שנתנו לי רכב אחר זאת אומרת שכביכול החזקתי 2 רכבים מחברת השכרה באותו זמן?

 

טענה שמחזיקה מים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כאשר הרכב נתקע הרכב היה באחריותך? לכן אתה האחראי היחיד להצבת המשולש.

 

וכמו שאמרו זה בסיסי לחלוטין להציב משולש ברגע שהרכב נתקע בעיקר בכביש מהיר שמאוד מסוכן להשאיר רכב בשוליים.

אין לך מה להתחמק מהדו"ח הזה בלי קשר לזה שחברת ההשכרה אומרת לך להשאר באוטו כדי להקטין את הסיכוי שתדרס אבל לפני שאתה יושב באוטו יש צעדים בסיסים שאתה חייב לעשות כמו איתותים ומשולש.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

איתותים לפי מה שאני זוכר דרושים רק ברכב מעל 4 טון.

שוב, הגיע נציג חברת הביטוח, לקח את המפתחות, עשה מה שעשה - לא עניינך. אם הדו"ח היה ניתן בזמן שהיית ברכב היה על מה להתווכח. זה לא חדש שחברות השכרה עובדות בשיטת מצליח.

פורסם

מעבר לעובדה שעשית טעות, והיית צריך להציב משולש אזהרה כנדרש בחוק, האחריות על הדו"ח הזה נופלת לעניות דעתי על חברת ההשכרה שנהג שלה החזיק ברכב בעת מתן הדו"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
טענה שמחזיקה מים.

 

אפשר הסבר ?

_________________

אם נתעלם לרגע מהעובדה שהוא עצמו היה חייב לשים משולש, נראה שיש טעם מסויים בדבריו.

תאורטית: אם היה שם משולש, סביר שהיה נעלם במשך השעות - עדיין הרכב היה מקבל דו"ח.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אפשר הסבר ?

_________________

אם נתעלם לרגע מהעובדה שהוא עצמו היה חייב לשים משולש, נראה שיש טעם מסויים בדבריו.

תאורטית: אם היה שם משולש, סביר שהיה נעלם במשך השעות - עדיין הרכב היה מקבל דו"ח.

.

 

כן. תמיד.

למה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הטענה צריכה להיות שהדו"ח ניתן לאחר שהרכב עבר לחזקת הנציג של חברת ההשכרה.

יש לך טופס חתום שמאשר מתי השארת להם את הרכב, ורשומה בו השעה.

תודיע להם שזה המצב ושישלמו את הדו"ח בעצמם.

אם הם המירו את הדו"ח על שימך אז תודיע למשטרה (בדואר רשום) שההסבה בוצעה בטעות ושהרכב לא היה בחזקתך בשעת מתן הדו"ח, וצרף צילום של הטופס של חברת ההשכרה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אם היה שם משולש, סביר שהיה נעלם במשך השעות
אם אני לא טועה, כשעוזבים אוטו החוק רק מחייב שיראו את המשולש מ-100 מטר, לא לשים אותו כמה מטרים (30?) מאחורי האוטו. בדרך כלל שמים אותו מעל הבגאז' שייראה דרך השמשה האחורית.
×
×
  • תוכן חדש...