Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ישמע מצחיק אבל עוד ראיתי את האוטו אחרי הטיפול כול הסיפור הזה קיבלתי מאחי, מחר אני מקבל את האוטו אלי חזרה לפי הסיפור של אחי כשהוא יצא מהמוסך הוא הרגיש בהבדל של תגובת המנוע והבדל של הצליל מנוע אמר גם כשהפסיק העשן ,מחר אני יהיה חכם יותר, וכול השאלות ששאלת עם המושגים אני לא מכיר ככה שאני לא יכול לענות עליהם

פורסם

יקיר שלום רב !

לא הבנתי, העלאת בעייה לפורום, מבלי שראית ושמעת ונהגת ברכב, את הרכב ראה אחיך, ואתה מסתמך על דבריו,

לדבריו, הוא הרגיש הבדל בתגובת המנוע, לטובה אני מקווה, ושהעשן הפסיק, מה עם " הבעייה במנוע לאחר שיפוץ בראש"

שהוא הכותרת לשרשור שלך?

מצחיק אתה אומר, לדעתי סיפור עצוב.

אולי בשל כך החלטת לא להשתמש בסימני פיסוק, בתגובתיך?

ההר הוליד עכבר, עם הזמן נברר זאת?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מזה משנה מי מעלה שירשור אני או אחי והשינוי היה לטובה לדבריו אבל הוא כבר לא מרגיש הבדל לא יודע אם מתוך הרגל או משו אחר , מחר כשאני יראה את הרכב בעצמי כולנו ניהיה יותר חכמים. לדבריו צליל המנוע השתנה לטובה יותר כוח למנוע וללא עשן כשהוא יצא מהמוסך לאחר יומים שלושה התחילו הדפיקות ושוב פעם לדבריו כשאני יראה את המצב ניהיה יותר חכמים

פורסם

צביקה,יש עוד פרט אחד קטן אך חשוב ביותר.

סד"כ ברוב מנועי מאזדה לאחר 180,000-200,000 ק"מ מתחילה צריכת שמן שנובעת משחיקה מסויימת של טבעות בוכנה.

אם רוצים לפתור את כל הבעיה,יש לעבור תהליך של חצי אוברול שכולל:, שיפוץ ראש קומפלט לפי הספר כולל הכל (כן,גם ניקוי מעברי השמן,שסתומים וכל דבר המשתמע מכך)+החלפת טבעות בוכנה.

אין כאן קיצורי דרך-מי שמקצר,מקצר את זמנו לפירוק ראש המנוע שוב ולביצוע עבודה חוזרת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קולטי שלום רב !

אם כך בוודאי תסכים איתי, שבוצע כאן קיצור דרך, שעלול להוביל לפתיחה מחודשת, של המנוע.

בוודאי גם תסכים איתי, שהשרשור הזוי במקצת, שנפתח, לפני שהיה ידוע בוודאות, האם הניתוח הצליח, והחולה לא מת, או זקוק לניתוח נוסף.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה,בוא נחכה למוצא פיו של פותח השרשור,רגע לפני שהשרשור הזה באמת יכנס לפנתיאון של אחד ההזויים.

אין זה משנה בעיקרון אם הרכב שלו או של אחיו באם אכן קיימות התופעות הנזכרות בטענותיו של פותח השרשור אפשר לסכם בקצרה ולומר שנעשתה עבודה חלקית ופותח השרשור יצטרך לשאת בעלות מסויימת נוספת אם ברצונו להשיב את המנוע למצב של נסיעה.

אני לא חושב שכדאי לנסוע עם מרימי שסתומים דופקים ואי אפשר לדעת מתי המנוע ישבוק חיים ואפילו באופן מיידי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...