Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון לפי הטבלה באתר הגודל של הרמקולים בדלתות הקדמיות הוא 5.25 אינץ'.

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&a=27

בעיקרון ניתן לשים טבעות בשביל שתוכל להכניס רמקול יותר גדול בדלת או לעשות בניות,זה הכל עניין של מה אתה רוצה לעשות וכמה אתה מוכן להשקיע בזה (זמן,כסף,כאביי ראש).

מה בדיוק אתה רוצה להכניס בדלתות?

פורסם

הגודל המקורי הוא 4 אינץ'

אני עכשיו סימתי לעשות בניות וזה ניראה ממש טוב על הדלת ולא חתכתי אפילו תדלת רק הוצאתי את הרשת

עם יש לך זמן וידים טובות תעשה בנייה ההוצאה לא יקרה

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

5.25

שים ללב, מניסיון לפני שאתה מתקין מערכת מפוצצת ל A3 קח בחשבון שכל אבל כל הפלסטיקים באוטו רועדים אפילו הידיות של הדלתות ורועדים אני מתכוון שעם הזמן הם נהיים רופפים.

האוטו הזה צריך לעבור איזושהיא התאמה לפני התקנת מערכת כבדה עם סאבים סתם ליידע כי אני עשיתי טעות ושמתי מערכת שאני לא יכול להגביר אפילו חצי ממנה עם באסים...

פורסם

קודם כל תודה רבה לעונים.

אני רוצה לשמור על המראה המקורי של הדלת בלי לבצע חורים,חיתוכים וכ"ו...

השאלה אם אפשר להכניס בדלתות סט קומפוננט של חברת אקסטנט(יוצר ע"י חברת מורל)

בקוטר6.5 ?

תודה לעונים

פורסם

לא תוכל להכניס רמקול 6.5 ללא בניות

אצלי היה קומפוננט של אקסטנט 4 אינץ' בדלתות

אולי אפשר עם טבעת עץ להכניס רמקול 5.25

ועל ידי איטום תוכל לימנוע את כול הרעשים

שהייתי עם הסט 4 אינץ' לא היה לי רעידות ביכלל

רק שהחלפתי לסט שיש עכשיו כול הפלסטיקים בתוך הדלת התחילו לירעוד

זה מעצבן אבל אין מה לעשות

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם
:mm_yeah:

פשוט הזוי - פתחתם דיון על רעידות ובלאגן בלי דעת מודל, דין A3 שנת 2008 הוא לא כדין A3 שנת 99

 

צודק,הרכב הינו a3 1.8T שנת 2000 3 דלתות.

פורסם

אצלי שנת 2002 וזה 4 אינץ'

אני לא יודע עם זה אותו דבר בין 2000 ל2003

נחכה לעוד תגובה ממישהו עם A3

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם
5.25

שים ללב, מניסיון לפני שאתה מתקין מערכת מפוצצת ל A3 קח בחשבון שכל אבל כל הפלסטיקים באוטו רועדים אפילו הידיות של הדלתות ורועדים אני מתכוון שעם הזמן הם נהיים רופפים.

האוטו הזה צריך לעבור איזושהיא התאמה לפני התקנת מערכת כבדה עם סאבים סתם ליידע כי אני עשיתי טעות ושמתי מערכת שאני לא יכול להגביר אפילו חצי ממנה עם באסים...

 

לחבר שלי היה A3 שנת 1998 והיה לו שני סאבים וכלום לא רעד בחלקי הדלת (ללא איטום)

 

ולי אישית היה פאסאט 98 שהדלתות היו אטומות עם שכבה אחת של דיינמאט וסט פוקל K2P מותקן ולא רעד חלק אחד בדלת.

 

אני לא יודע מה היה לדלתות שלך בדיוק. אם התופסנים/ברגים שהיו לידיות רופפות אז בטח ירעד. אבל אם הכל מהודק אן שום סיבה שזה ירעד. לא משנה שנה או דגם הכל עניין של פלסטיקה ואיך הם מהודקים ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...