Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קניתי היום פילטר פתוח ללא צנרת של סימוטה, עכשיו יש לי בעייה קטנה שאין לי כמעט מקום בתא מנוע למקם את הפילטר..

הפילטר המקורי של הרכב יושב בקופסא ומהקופסא יש צינור שאולך אל מאחורי הפנס הימני שמשם אני מאמין שהוא מקבל את האוויר..

אני רוצה למקם את הפילטר למטה איפה שנמצא ההכנה לפנסי ערפל מה דעתכם?

עכשיו איפה עוד ניתן למקם את הפילטר למה ממש צפוף בתא מנוע כמו שכבר הזכרתי, והאם צינור גומי עבה יהיה צנרת טובה או לא?

 

 

הוספתי תמונות של התא מנוע, של בית הפילטר ושל פרונט הרכב:

055om5u0u2jn9xhe91dh.jpg

 

o9fmgjbw0hcj26yhv1r0.jpg

07yztzqovnwyuri6q3y4.jpg

lgalieev4ng79a5pgu64.jpg

v05zjz84q7iils4lidm8.jpg

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלו עדיין המנועים של הרובר 200 הישנות?,איזה שנה הרכב.

המיקום שציינת אכן טוב מבחינת אוויר קר ורחוק ממקורות חום גדולים ברכב.

אך לא טוב לתקופה הזאת,חדירת מים.

פורסם

אוי ואבוי :shock: איזה תא מנוע.... אני לא חושב שיש בכלל מקום נורמלי לשים פילטר כזה.

 

מסכן המכונאי שעובד על הרכבים האלו.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

מה פתאום, הרכב הוא רובר R25!

שנת 2003 מנוע 1800 סמ"ק V TWIN

גיר רציף סטרוניק 6 הילוכים 0-100 9.0 שניות..

בשנים הללו רובר יוצרו תחת פיקוח קפדני של B.M.W

 

ולגבי חדירת מים אנחנו אוטוטו באמצע החורף ואין כמעט גשם. אבל איזה סיכוי יהיה שהוא יקבל שם מים אם אני משאיר את הפלסטיק הזה שנמצא כעת במקום הפנסי ערפל?

 

חשבתי אולי לפרק את הקופסה המקורית של הפילטר (מה שקיים כעת) ולנסות להעביר במקום שיתפנה צנרת לכיוון למטה, אפשרי?

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

לפותח השרשור, ראית את מצב המים שלך ברכב ?, נראה כאילו הכל גולש שם ביום יום.

 

תטפל בזה שלא תגמור את המנוע !.

 

בברכה אסף.

פורסם
לפותח השרשור, ראית את מצב המים שלך ברכב ?, נראה כאילו הכל גולש שם ביום יום.

 

תטפל בזה שלא תגמור את המנוע !.

 

בברכה אסף.

 

 

זהו שכאן יש לי בעייה, הבעלים הקודמים מילא מים רגילים ברכב, עכשיו אני צריך לעשות ריקון רדיאטור וניקוי שלו (ישנם איזה תכשירים?) ואז למלא מים ירוקים..

יש לי בעיה שחיפשתי איזה ברז ברדיאטור שיהיה אפשר לרוקן מים משם אבל אי אפשר כי אם נכנסים מתחת לרכב אז הפלסטיק של פרונט הרכב ממשיך למטה עד לסביבת הגלגלים ואין גישה לרדיאטור או לצינורות התחתונים שלו..

כמה זה קריטי מ1-10?

1-חכה לטיפול הקרוב

10-סע עכשיו לאוטודיפו לקנות מים ירוקים ולהחליף.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

המנוע בR25 הוא סה"כ עוד גרסא של מנועי רובר מסדרה K המנועים האלו ידועים ברגישות שלהם להתחממות יתר

 

ולכן לא יהיה חכם להמשיך לנסוע עם מי ברז במערכת הקירור. (ב.מ.וו לא פיקחה על שום דבר שקשור ל25 זו גרסא של ה200)

 

סע למוסך ותדאג לרוקן את המים, לנקות את המערכת ואז למלא בנוזל קירור איכותי.

Peugeot 208GTI

פורסם

האם כדאי לנסות לרוקן את הרדיאטור לבד או שלא מומלץ?

והמלצה על נוזל קירור איכותי..שמעתי על פיסטון או משהו כזה יכול להיות?

ואיך הנוזל של אוטודיפו? הוא נמכר 4 ל' ב30 ש"ח

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

מים ירוקים לא מתאימים לרכב הזה - רק מים אדומים ובעדיפות לאלו של פז שמייצר את המים הכי מתאימים לרכב הזה.

המנוע שלך הוא בוודאות לא V TWIN - חסרה לי הסעפת של ה VVC הוא עם קאמשפט כפול.

המנוע עם הVVC מגיע בMG ZR והסעפת שלו שונה לגמרי זה נראה לי 1.8 רגיל לחלוטין.

 

הפילטר מיותר מאוד לרכב שלך.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
מים ירוקים לא מתאימים לרכב הזה - רק מים אדומים ובעדיפות לאלו של פז שמייצר את המים הכי מתאימים לרכב הזה.

המנוע שלך הוא בוודאות לא V TWIN - חסרה לי הסעפת של ה VVC הוא עם קאמשפט כפול.

המנוע עם הVVC מגיע בMG ZR והסעפת שלו שונה לגמרי זה נראה לי 1.8 רגיל לחלוטין.

 

הפילטר מיותר מאוד לרכב שלך.

 

המנוע הוא בפירוש בתצורת V twin ‎‏ רשום על המנוע עצמו Rover ‎16v ‎,‎ V Twin

 

היום התקנתי פילטר ברכב, אהבתי מאוד את הסאונד, אבל בפירוש אין שיפור בביצועים, אני מרגיש שמ0 עד 60 אני עף אבל מ60 עד 100 המנוע מתאצל קצת, לפני ההתקנה היה מ0 ל100 מאוזן יותר..מדדתי לפני הפילטר 9.5 ש' ל100 קמש היום הגעתי ל10.23, מוזר לי קצת אבל יכול להיות בגלל שהמנוע היה עוד "קר"

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:


×
×
  • תוכן חדש...