Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל באי הפורום שלום,

 

בעבר הייתה בבעלותי סיטרואן קלאסית במשך כ-9 שנים (DS למי שזה אומר משהו...).

לאחרונה אני מתעניין ברכישת סיטרואן קסנטיה לשימוש משפחתי.

אשמח לקבל חוות דעת על המכונית, דגמים מועדפים יותר ופחות, למה כדאי לשים לב וכן, מוסך/מוסכים מתמחי סיטרואן

באזור השפלה/רמלה.

 

בתודה מראש.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

עדיף את הדגם לאחר מתיחת הפנים (99 אאל"ט), מנוע 2000 16 שסתומים. לא פחות חסכוני בדלק (1:10 בממוצע), וקצת יותר חזק (בהנחה שאתה מחפש אוט'. אם ידני - אפשר להסתפק ב-1.8).

מה לבדוק ? מע' הידראולית ללא נזילות, ובלי שהמשאבה מתקתקת כל 2 שניות. כל הצעצועים החשמליים עובדים (בקרת אקלים עובדת, CRUISE CONTROL, רדיו נשלט מההגה, תאורת פנים שלמה, 4 חלונות עובדים, שתי מראות חשמליות עובדות, 4 מנורות קריאה עובדות, כל השעונים), בדוק שנעשו טיפולים שוטפים (בעיקר טיימינג) בזמן, אין דפיקות רציניות בעהברת הילוכים (בעיקר על מנוע קר), מערכת קירור עם נוזל קירור מקורי (ירוק ושמנוני) ובשום פנים ואפן לא מים.

 

מעבר לזה- כל הדברים הרגילים - שילדה, מנוע וכו'.

 

מוסכים באיזור רמלה - יש לך את "שירותי רכב רמלה", שהוא מוסך מורשה של לובינסקי. הם עברו לא.ת. רמלה (מול כלא רמלה ומעשיהו). ביקרתי שם לפני שבוע - פשוט בית מרקחת (אני מניח שלא יהיה שם זול מאוד, אבל נראה ממש מרשים).

 

עוד מישהו שמכיר את המערכות של האוטו (דיאגנוזה ומיזוג) הוא דני ילאה (רשום כאן בתור המשתמש DANY0001).

 

לא מכיר מוסכים אחרים באיזור שאני יכול להמליץ עליהם, עם התמחות בסיטרואן.

פורסם
חיימי מתכוון ליורם ממושב ישרש, שיש הסוגדים לו ויש הנשבעים שלא ידרכו אצלו.

 

תוכל לפרט מעט יותר?

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

אל תשכח לבדוק שהמדחס של המזגן עובד והצינור שמוביל את האוויר תקין (בעיה לא רצינית כל עוד היא לא בקיץ).

פורסם

אגב, מוסך כחול לבן שקיבלת עליו המלצה הוא מוסך שמתמחה בפיאט. לא בטוח שהוא מכיר קסנטיות. יש עוד בחור ערבי בלוד שעובד כבר כמה שנים עם סיטרואנים. לא זוכר מה שמו ולא יודע מה טיב עבודתו. אם זה חיוני - אנסה לברר את שמו.

 

מי שיש לו סיטרואן ישנה, למי עוד הוא יכול ללכת?

 

באיזה איזור, ועל איזו סיטרואן מדובר?

פורסם
אגב, מוסך כחול לבן שקיבלת עליו המלצה הוא מוסך שמתמחה בפיאט. לא בטוח שהוא מכיר קסנטיות. יש עוד בחור ערבי בלוד שעובד כבר כמה שנים עם סיטרואנים. לא זוכר מה שמו ולא יודע מה טיב עבודתו. אם זה חיוני - אנסה לברר את שמו.

 

 

 

באיזה איזור, ועל איזו סיטרואן מדובר?

 

שמר, יכול להיות שאתה מתכוון להאני, ממוסך "ואליד ובניו" באיזור התעשיה הצפוני של לוד ? אני עושה טיפולים שגרתיים לקסארה אצלו. מכיר היטב סיטרואן, עובד מהלב, אבל מוסך "של פעם" (בלי ציוד דיאגנוסטיקה, אין איפה להמתין, ממש HOLE IN THE WALL ).

 

 

שי.

פורסם
מי שיש לו סיטרואן ישנה, למי עוד הוא יכול ללכת?

מוסך "השלושה" בחדרה, אם אתה מהאיזור

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
שמר, יכול להיות שאתה מתכוון להאני, ממוסך "ואליד ובניו" באיזור התעשיה הצפוני של לוד ? אני עושה טיפולים שגרתיים לקסארה אצלו. מכיר היטב סיטרואן, עובד מהלב, אבל מוסך "של פעם" (בלי ציוד דיאגנוסטיקה, אין איפה להמתין, ממש HOLE IN THE WALL ).

 

 

שי.

 

כן, אליו התכוונתי.

פורסם

תודה על התגובות והרצון הטוב!

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

×
×
  • תוכן חדש...