Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

בסל"ד גבוה המנוע מעשן ואני מעוניין לשפץ את המנוע, חשבתי לעשות את זה עם אבא שלי, אבל זה לא מסתדר לו עם העבודה, ולכן אצטרך לפנות כניראה למוסך.

 

אני מעוניין שיחליפו למנוע רינגים,גומיות שסטומים, אטם ראש והאונינג.

 

כמה זה אמור לעלות עם עבודה והכל? במוסך מורשה משרד התחבורה(לא יבואן).

 

טיימינג הוחלף לפני 3Kק"מ.

 

המנוע נסע 180Kק"מ בדיוק.

 

מאזדה לאנטיס 97 מנוע 1.8.

פורסם

הרכב מניע, נוסע טוב, עובר טסט. למה לגעת במשהו שעובד? אחרי 11 שנים ו-180K ק"מ מותר למנוע לעשן קצת ב-6K סל"ד.

לדעתי תמשוך את זה כמה שיותר, תנצל את המנוע עד תום. בהחלט יכול להיות שבמצבו הנוכחי הוא ישרת אותך עוד כמה שנים, גם אם תצטרך להוסיף ליטר שמן או שניים בין טיפולים. חוץ מזה, לך תדע מה יהיה... אולי עוד שלושה חודשים יגנבו אותו? :shock:

פורסם

לצערי הרכב ממש ממש מתקשה לעבור טסט.

 

והשנה עוד חודש יש לי טסט ואני בטוח שאני הולך להיתקע בלי טסט, כי גם המנוע מעשן בסל"ד גבוה וגם הממיר מפורק, והחיישן חמצן מעולם לא הוחלף.

 

שנה שעברה ניסתי עם תוסף וזה לא עזר, אז עשו לי את הבדיקה על סל"ד גבוה מאוד וזה ממש בלחץ עבר.

 

הפעם בטוח אני לא יעבור.

 

מקודם עשיתי בדיקה כזאת:

 

לחצי על הגז עד ל 6Kסל"ד למשך 20 שניות רצוף ולא יצא עשן.

 

בדיקה שנייה לחצתי על הגז עד ל 6Kסל"ד כמה שניות ואז עזבתי את הגז ושוב לחצתי ככה מספר פעמים והחל לצאת עשן לבן.

 

אני חושב שרק הגומיות שסטומים עושים את הבעיה כי כשאני עוזב את הגז אני חושב שיש וואקום חזק ששואב שמן דרך גומיות השסטומים.

 

בהתנעה הראשונה אין עשן בכלל, וגם אם המנוע בסרק הרבה זמן לא יוצא עשן רק יש קצת ריח שרוף של שמן.

פורסם
מי לעזאזל נותן למנוע לעבוד על 6000 סל"ד במשך 20 שניות?

אל תעשה אוברול כי יום אחרי זה אתה תהרוס את המנוע שוב.

 

אף אחד לא עמד לידי עם סטופר ומדד, זה היה משהו בערך כמו 5-10 שניות.

 

ולמה שאני יהרוס את המנוע.

 

ממש אין לי כוח לתגובות כאלה, ואם אתה חושב להגיב עוד משהו כזה עדיף שלא תגיב בכלל.

פורסם
אף אחד לא עמד לידי עם סטופר ומדד, זה היה משהו בערך כמו 5-10 שניות.

 

ולמה שאני יהרוס את המנוע.

 

ממש אין לי כוח לתגובות כאלה, ואם אתה חושב להגיב עוד משהו כזה עדיף שלא תגיב בכלל.

 

 

תעשה מה שאתה רוצה, אבל כשתאלץ למכור את האוטו לברזל אל תגיד "לא ידעתי".

פורסם

מוסך מורשה הוא חבר הפורום אורן המכונה ESI TURBO.

הטל' שלו 03-6540818, הנייד 054-2002525 הוא האבא של המקצוענים, העבודה הנ"ל קטנה עליו.:-P

שאל אותו בקשר למחיר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...