Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאמת שבארה"ב יש תייבות לסאבים של jl audio שנקראות pro wedge ואלו הן התייבות המקצועיות של jlaudio והן טובות ומותאמות בדיוק לסאבים שלהם,זה שרדיו מילאנו לא מייבאים את התייבות האלו זה משהו אחר וזה לא אומר שהתייבות של רדיו מילאנו יותר טובות,אני יודע שפעם היו מגיעות התייבות המקצועיות של jl audio לארץ אבל משום מה זה הופסק,אולי בגלל המחיר או משהו בסיגנון.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה טוב.. תמשיך..

 

 

+1 לקודמי.

 

זה שיבואן או מפיץ מקומי מייצר תיבות לא הופך אותן למקוריות. אלא אם יש לו רשיון מJL לייצר עבורם, לפי מפרטים שלהם, ולפי בקרת איכות שלהם. לא נראה לי. אבל שטויות, אם התיבה בנפח המתאים ובנויה טוב, אז חאלס.

פורסם

נראה נחמד מאוד - רק שהקבל של STINGER נראה צבועני מדי יחסית למגברים הסולידיים :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

תתחדש על מהערכת . רכיבים משובחים בהחלט.

מקווה שתהנה מתוצאת הסאונד.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לאחר תקופה ממושכת שלא יצא לי לעבוד על האוטו בצורה רציפה אני יעדכן את התרד

אותם בניות שהיו מיועדות לטויטרים הוחלפו לפודים על הקורות. הדרישה הייתה לא לעשות חורים בכלל ברכב לבסוף התפשרתי על חור קטנטן.

אחרי הרבה זמן של מוזיקת טוויטרים משביעת רצון נמצא המיקום אוף אקסיס עם הטייה קלילה לשמה הקדמית ללא ספק יש פיזור טוב מאוד של הסאונד

אני חייב לציין שכול שבוע לתת שעה שעתיים גג על האוטו ולחכות שהפוליאסטר התייבש והגימורים של הבונדו. ממש כבר עייף עליי כול הקטע של מוסיקה ועדיין לא הרכבתי וכיוונתי סופית זה יקרה יום שישי הקרוב הלוואיי.

למרק ויוני התותחים ממיי סאונד MY SOUND שיחקתם אותה שוב עם האירוח הידע והמקצועיות. סליחה שהייתי בא יותר מידיי למרות שאתם רוצים את זה קיצור לתמונות.....

04122008066.jpg

05122008067.jpg

05122008070.jpg

05122008072.jpg

05122008073.jpg

07122008074.jpg

07122008075.jpg

07122008077.jpg

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

התוצאה הסופית, כמעט, נותר רק לחבר את הטוויטרים. כמו שאמרתי יום שישי תיהיה תוצאה סופית....

12122008091.jpg

12122008092.jpg

15122008093.jpg

15122008094.jpg

15122008095.jpg

15122008096.jpg

15122008097.jpg

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

כיף לראות עבודות שהחברים משתפים, באמת יפה מאד.

 

רק שאלה קטנה, ברור שזה ענין של טעם והעדפה אישית, אך מדוע כבר לא נעטפה כל הקורה, באותו ריפוד הפוד, ליצור מראה 'טבעי' ו'מקורי' יותר?

פורסם

יחיאל אל תדאג אתה הראשון שתראה

צביקה לא כול הקורה נעטפה בגלל שאז אני יצטרך חורים או דבק על הקורה וזה לא היה בחשבון למה אני לא יודע כמה זמן האוטו יהיה אצלי ובאמת שאין לי עודף לקורות (חמרות שיחסית זה כסף קטן)

ועוד סיבה היא שהקורה אצלי ממשיכה עד אמצע הרכב איפה שהחגורות וזה לא יהיה יפה הבדלי הצבעים

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

תתחדש יצא ממש יפה

משהו שלא הצלחתי להבין איך הפוד תפוס על הקורה?

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505


×
×
  • תוכן חדש...