Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגביי תמונות אני יעלה בתום הפרוייקט שלי

 

כבר תקופה שיש לי מתחת למיטה דברי אודיו טובים מאוד שפשוט לא מצאתי זמן להתקינם

עכשיו עם כול גל ההתקנות של חברי הפורום וימי החופש מהעבודה החלטתי לעשות משהו בנידון ההתקנה התחילה יום רביעי בלילה בסביבות 8

יום רביעי פירקתי מה שיכולתי מהאוטו שזה כולל דלתות קידמיות ופנאלים מהרצפה ומושבים אחוריים

יום חמישי התחלתי להסיר את האיטום הישן שהוא יריעות זפת שעם רק הייתי יודע את השם שלהם הייתי יודע מה לא להמליץ לכם לקנות

הורדת האיטום הישן גרמה ליבלות (בשיא הרצינות) לאחר הורדת האיטום וניקיון יסודי של הדלת הדלת נאטמה שוב והפעם על ידי כמות אדיבה מאוד של סקנד סקין דמפליר פרו התחלתי לעבוד אותו יום מהשעב 11:00 עד 19:00

יום שישי (ממש כרגע) סיימתי את הרצת הכבלים החדשים שהם: כבל מתח של סקורפיון 4G ארסיאיי של סטינגר אחד של סדרת אקספרט לטויטרים ושתיים של סדרת בולט. כבלים לרמקולים של אומגה אודיו 2.5 MM ולטויטרים של סקורפיון גם כן 2.5MM

מחר אני אמור לסגור את כול הפלסטיקים של האוטו ולחבר את כול המגברים

יום ראשון אני מקווה לעשות בנייה בבאגז לא משהו גרנדיוזי משהו עדין

ויום שני אני יתחיל לעבוד על הקורות וכוונתי היא לפיבר

 

הרכיבם הם רדיו דיסק של אלפיין 9855R

קומפוננט פוקאל אוטופיה בריליום מס'6 הסט יוגבר אקטיבית

מגבר לטויטרים ג'נסיס סטריאו 60

מגבר למידבאסים פוקאל FP150.2

מגבר לסאב פוקאל מונובלוק FP800.1

הסאב הוא ג'יי אל אודיו W6

קבל של סטינגר 1 פאראד

 

לגביי כבלים ואיטום רשמתי את הסוגים

אני רוצה לציין ולהודות למרק שהוא חבר כמו אח שנתן את עזרתו ועזר לי לבצע את ההתקנה שעוד לא נגמרה יש לו ידי זהב ואתם מוזמנים לקפוץ לחנות שלו באשדוד MY SOUND

 

בקשר לתמונות תנו לי יום יומיים אני יתארגן עליהם רק שתדעו שלא יהיו התמונות של האיטום הישן כי שכחתי לציין

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על הפרגון תמונות יהיו מבטיח

היום סגרתי את כול הפלסטיקים וכול החיווט

לקחתי מחר יום חופש ואני מקווה לסיים גם את הבנייה בבגאז (פלטה עם מגברים מושקעים בפנים )

ואת הטויטרים אני שם על הדשבורד באון אקסיס לפנים בבנייה מפיבר

לא חשבתי שזה יקח המון זמן נקווה שישתלם בסוף

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש חדש ?

מחכים לתמונות !8)

 

------------------------------

לי יש אקסנט שנת 2003, רציתי לשאול אותך מה מידת הרמקולים הקידמיים שלך במקור ? והאם מידת הרמקולים שלי זהה לשלך ? (שנת 2003 ל2004)

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם

וואו - כל אחד נהיה לי כאן ממוקד (פוקאליסט) בפורום הזה וכל אחד שם מגברי "בראשית" (ג'נסיס) 8)

 

תתחדש ושתהנה מזה עד תום.

 

תעלה תמונות כבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הכול כביכול גמור חוץ מהקורות מצטער על התמונות זה יקח עוד טיפה יש בעיה בתוכנה של הפלאפון מי שהיה במפגש שבת האחרון ויצא לו לצלם שיעלה בקשה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

לאלעד הגודל של הרמקולים אצלי ואצלך הם אותו דבר 5 ורבע אך אצלי עשיתי הגבהה עם עץ וכרגע יש לי 6 וחצי אינץ

03012007001.jpg

03012007002.jpg

03012007004.jpg

03012007005.jpg

15112008012.jpg

15112008021.jpg

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

בשביל לא לקדוח סתם באוטו ולא להכניס את החומר לתוך האוטו בתור נוזל(כדי שלא יהיה פדיחות)

יצרנו צורה בעזרת נייר כסף דחוס ממש שיצר לנו את הצורה של פינת האוטו

תמונות מהפיבר(שאגב הוא ישתנה כיוון שבסוף הוחלט להיות באוף אקסיס

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

התוצר שהיה אמור להיות בשביל האון אקסיס (ללא בונדו )

עוד שבוע אולי יותר יהיה לי את הצורה החדשה אבל הטבעות מתאימות בול

התמונה של הטויטר על הדשבורד זה הזוית החדשה כך בשתי הצדדים

21112008060.jpg

21112008061.jpg

24112008062.jpg

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

הסאב הוא מצויין אין מילים הוא אצלי כבר איזה 4 חודש בערך ככה ששמעתי אותו בכול המצבים והוא מצויין

לגביי התיבה היא תיבה אטומה שמיוצרת בארץ על ידי רדיו מילאנו המשווקים המורשים של JL ולכן התיבה הזאת היא מקורית לכול דבר

התיבה המקורית שמגיעה מחול היא פתוחה ולדעת רבים היא נחותה בהרבה מהאטומה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי


×
×
  • תוכן חדש...