Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיוונים במערכת זה המון זמן לפעמים לוקח שבוע.

זה לפרק חיווט לפתוח קרוס, להסתובב ברכב מהבגז' למושב הקדמי , לשבת לשמוע, לשחק עוד פעם עם הכיוונים ולשמוע שוב.

 

והכי חשוב שאוזן צריכה להתרגל לצליל החדש, ועד שנלמד אותו , אנו עושים את כל הסיפור מהתחלה על מנת לקבל משהו אחר.

בקיציר מעצבן . בגלל זה בדרך כלל לוקחים על כיוונים 400$

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה לפרק חיווט לפתוח קרוס, להסתובב ברכב מהבגז' למושב הקדמי , לשבת לשמוע, לשחק עוד פעם עם הכיוונים ולשמוע שוב.

 

 

נאדר , התהליך לא כזה נוראה כמו שאתה מתאר את זה .. זה הולך כך :

"מורידים את הסוכך שמש , לוחצים על כפתור שומעים , לוחציים שוב , מחזירים סוכך שמש וזהו".

 

:wink:

 

לגבי כיוונים - לא מסכים עם הגישה של ללכת למישהו לכוון. המתקין צריך להוציא רכב עם כיוונים בסיסיים ונכונים , את השאר כל אחד צריך לעשות לפי טעמו בלבד.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

"מורידים את הסוכך שמש , לוחצים על כפתור שומעים , לוחציים שוב , מחזירים סוכך שמש וזהו".

 

זה למי שיש לו כסף ומרשה לעצמו התקנות מכובדות. :wink: וזה למי שיש לו פרוססור. אבל מי שעובד עם מקנטוש מה יש לו? כלום!

תמשיכו להסתלבט עליי :lol:

 

---

 

רועי כן ידידי זה מחיר של כל מתקין מקצועי, תשאל את יוסי המתקין שלך אם הוא צריך לשבת ברכב כל היום ולהתעסק עם כיוונים ופאזות בכפוף אליך או יותר נכון בכפוף לאוזן שלך ועד לרגע שהיא תסכים למה שהוא עושה. מה המחיר שהוא יבקש!

 

וכמו שנאמר הכי טוב שאתה תכוון, אבל קודם צריך לדעת מה בדיוק לכוון ואיך לעשות את זה. ואני באמת מקנא בכל אחד שמבין בזה ומבין מה כן נכון ומה לא נכון.

פורסם

זה לפרק חיווט לפתוח קרוס, להסתובב ברכב מהבגז' למושב הקדמי , לשבת לשמוע, לשחק עוד פעם עם הכיוונים ולשמוע שוב.

לא עם פרוססור ופאנל שליטה צמוד ליד.

 

ונכון, הפיכת פאזה אלקטרונית, איננה הפיכת פאזה מכאנית-פיזית, ואולי הטוב ביותר היה כן להפוך קוטביות להיפוך הפאזה. בפועל, ברוב הפעמים האפקט המתקבל [באמצעות דיליי], ע"י הפיכת פאזה אלקטרונית, זהה כמעט. מה גם שמספר אפשרויות הפאזות בשלושה חלקים, הם 6 בריבוע =36 אפשרויות. לא פשוט בכלל..

 

"מורידים את הסוכך שמש , לוחצים על כפתור שומעים , לוחציים שוב , מחזירים סוכך שמש וזהו".

:wink:

+1

אצלי זה דומה בהחלט, הפאנל שליטה יושב בצמוד לHU. תענוג..:-D

פורסם

צביקה, למה 6 בריבוע? לי נראה יותר שמדובר ב4 בחזקת 3, מכיוון שמדובר ב 4 אפשרויות לכל זוג רכיבים:

1.שניהם פלוס - מינוס

2. שניהם מינוס - פלוס

3. אחד פלוס מינוס ושני מינוס פלוס

4.אחד מינוס פלוס ושני פלוס מינוס

 

כמובן ללא הסאב, תקן אותי אם אני טועה.

בשיפוצים

פורסם
נאדר , התהליך לא כזה נוראה כמו שאתה מתאר את זה .. זה הולך כך :

"מורידים את הסוכך שמש , לוחצים על כפתור שומעים , לוחציים שוב , מחזירים סוכך שמש וזהו".

 

 

 

 

+1

אצלי זה דומה בהחלט, הפאנל שליטה יושב בצמוד לHU. תענוג..:-D

+1

אצלי זה יושב בתוך המסך. תענוג...

 

:D:D:D:D

פורסם
"מורידים את הסוכך שמש , לוחצים על כפתור שומעים , לוחציים שוב , מחזירים סוכך שמש וזהו".

 

זה למי שיש לו כסף ומרשה לעצמו התקנות מכובדות. :wink: וזה למי שיש לו פרוססור. אבל מי שעובד עם מקנטוש מה יש לו? כלום!

תמשיכו להסתלבט עליי :lol:

 

---

 

רועי כן ידידי זה מחיר של כל מתקין מקצועי, תשאל את יוסי המתקין שלך אם הוא צריך לשבת ברכב כל היום ולהתעסק עם כיוונים ופאזות בכפוף אליך או יותר נכון בכפוף לאוזן שלך ועד לרגע שהיא תסכים למה שהוא עושה. מה המחיר שהוא יבקש!

 

וכמו שנאמר הכי טוב שאתה תכוון, אבל קודם צריך לדעת מה בדיוק לכוון ואיך לעשות את זה. ואני באמת מקנא בכל אחד שמבין בזה ומבין מה כן נכון ומה לא נכון.

 

להסתלבט עליך? :-P חס וחלילה 8)

 

ולחשוב עוד שאם אתה צריך לכוון את המערכת שלך על אותו השיר כל הזמן - הרי אתה צריך להתייחס לאותה נקודת התייחסות בזמן שמיעת דיסק, איך בדיוק אתה מעביר שיר אחורה??? מוציא את הדיסק, מכניס את הדיסק - מעביר קדימה עד לשיר הנכון במידה וזה לא השיר הראשון...

 

אתה באמת מטורף... :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מקנטוש הולכים על מינימליזם וזו גישה מאוד נכונה כי ככה באמת אפשר להתרכז בטכנולוגיה איפה שבאמת צריך.

 

אבל מצד שני - זו הקרבה מאוד גדולה מבחינת המשתמש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תקשיב אין לי בעיה שלא יהיו דולפינים

ואין בעיה שמקום תצוגה גראפית יהיה משהו מינימאלי

אבל יש גבול לדעתי רדיו דיסק היום בלי MP3 ובלי אפשרות שליטה נורמאלית בחומר הנשמע זה פשוט הקרבה לא הגיונית, במיוחד שיש בשוק מכשירים כמו ה9855 שנותנים להנות מכל העולמות בקלות


×
×
  • תוכן חדש...