Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רציתי לדעת איך אתם מדרגים את המגברים של חברת AUDIOBAHN מול ROCKFORD FOSGATE

כי יכול להיות שאני קונה מגבר שלהם.

 

תודה!

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

תגיד איזה מגבר של כל חברה אתה מתכוון לקנות--שנדע לעשות את ההשוואה...

 

בכללי audiobahn יותר עוצמתית! בקשר לאיכות הן אותו הדבר!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

AUDIOBAHN A6004T

הנתונים שלו (ב RMS):

4Channel Amplifier

4x75 Watts @ 4 ohm

4x150 Watts @ 2 ohm

2x300 Watts @ 4 ohm bridged

THD: 0.02%

S/N Ratio: >100dB

Frequency response: 10Hz-40Khz

Variable 18dB High-Pass crossover: 50Hz-750Hz

Variable 18dB Low-Pass crossover: 50Hz-120Hz

Bass Boost: On and Off

Subsonic filter: 20Hz-50Hz

Auxiliary RCA output

3 Way protection circuitry

Cooling fan

Chrome plated finish

Nickle plated terminals

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

בהתחלה רציתי לקנות כאן בארץ את ROCKFORD FOSGATE 501X

ראיתי עם דמי משלוח וכו' יעלה לי 2100 ש"ח בערך.

 

הנתונים שלו 4*65WRMS ובגישור 2*250WRMS

 

החלטתי שאני צריך משהו יותר חזק כי אני רוצה להרים סאב רציני של 300WRMS

עשיתי חיפוש באינטרנט וראיתי שהמגבר הזה עולה בסביבות ה 370$ , יקר לכל הדעות בארה"ב , אם הייתי מביא אותו לארץ זה היה עולה לי הרבה , הרבה מאוד.

אז עשיתי חיפוש ב EBAY וראיתי כמה למכירה ב 184$ , חישוב קצר אצל המקום שעושה את המשלוח לארץ כולל מיסים מגיע ל400$ בערך שזה בסביבות ה 1800 ש"ח

גם אני מביא מגבר מעולה וגם יוצא לי יותר זול מהרוקפורד

 

רק השאלה שלי האם החברה הזו ברמה של רוקפורד או יותר טובה ממנה( כמו SOUNDSTREAM)

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
בהתחלה רציתי לקנות כאן בארץ את ROCKFORD FOSGATE 501X

ראיתי עם דמי משלוח וכו' יעלה לי 2100 ש"ח בערך.

 

הנתונים שלו 4*65WRMS ובגישור 2*250WRMS

 

החלטתי שאני צריך משהו יותר חזק כי אני רוצה להרים סאב רציני של 300WRMS

עשיתי חיפוש באינטרנט וראיתי שהמגבר הזה עולה בסביבות ה 370$ , יקר לכל הדעות בארה"ב , אם הייתי מביא אותו לארץ זה היה עולה לי הרבה , הרבה מאוד.

אז עשיתי חיפוש ב EBAY וראיתי כמה למכירה ב 184$ , חישוב קצר אצל המקום שעושה את המשלוח לארץ כולל מיסים מגיע ל400$ בערך שזה בסביבות ה 1800 ש"ח

גם אני מביא מגבר מעולה וגם יוצא לי יותר זול מהרוקפורד

 

רק השאלה שלי האם החברה הזו ברמה של רוקפורד או יותר טובה ממנה( כמו SOUNDSTREAM)

 

יכול להיות שלא חישבת מכס?

פורסם

המשלוח דרך אתר MUSTOP

 

יש שמה מחשבון שמחשב את המשלוח עד למחיר הסופי+מכס

יצא לי 401$

החישוב של האתר ככה:

185$ המוצר

18 פאונד המשקל

אז ככה:

המוצר 185$

משלוח 99$

מכס ומע"מ: 116$

-------------------

401$ כפול 4.4 דולר

שזה 1764 ש"ח

בערך 1800 ש"ח

יותר זול מה ROCKFORD FOSGATE 501X ויותר טוב

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

קודם כל יש בארץ את המגברים של אודיובהן, תברר כמה הם עולים פה.

 

דבר שני ממש אבל ממש לא כדאי להביא את המגבר הזה במחיר שאמרת!

עדיף שתיקנה לאנזר פה בארץ (אמרתי את זה ?!)!!! :shock:

 

ב2000ש"ח+ יש הצעות יותר טובות.

פורסם

תראה, נראה לי שאודיובאן בהרבה יותר טובים מלנזר

לנזר הם חברה בינונית ואודיובאן יותר טובים מהם בהרבה

אני משווה אותם ברמה של רוקפורד

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
קודם כל יש בארץ את המגברים של אודיובהן, תברר כמה הם עולים פה.

 

דבר שני ממש אבל ממש לא כדאי להביא את המגבר הזה במחיר שאמרת!

עדיף שתיקנה לאנזר פה בארץ (אמרתי את זה ?!)!!! :shock:

 

ב2000ש"ח+ יש הצעות יותר טובות.

hיש לך אולי איזה קישור למגבר שאתה מדבר עליו?
פורסם
תראה, נראה לי שאודיובאן בהרבה יותר טובים מלנזר

לנזר הם חברה בינונית ואודיובאן יותר טובים מהם בהרבה

אני משווה אותם ברמה של רוקפורד

 

פה הטעות שלך :!::!::!:

 

לאנזר ואודיובהן שתייהן חברות באותה רמה.

 

אודיובהן בארה"ב זה כמו הלאנזר בארץ, מגבר זול שמיועד למי שרוצה להגיד שיש לו מגבר באוטו.

אם אתה הולך להוציא יותר מ2000ש"ח על מגבר לא הייתי ממליץ לך לרכוש לא לאנזר ולא אודיובהן.

ישנן בחירות יותר טובות שיעניקו לך תמורה יותר טובה לכסף.

פורסם

205 ממש הצחקת אותיייייייי.....

לנזר ואודיובאן אותן רמה????!!!!!

 

באמת הגזמת נשמה....

אין מה להשוות בכללל! ואני בטוח שהרבה יגידו לך את זה!

לנזר טובה ויש לי מגבר 1000 וואט שלהם באוטו אבל להגיד שהם ברמה של אודיובאן

זה ממש העלבה!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

×
×
  • תוכן חדש...