Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיום פרוייקט: 800 כ"ס הונדה סיויק האצבק.


FlyingMiata
שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההונדה הסגולה בארץ , אין לי מושג של מי היא אבל היא הכי מהירה בארץ וזה בדוק, לשם הזיהוי היא לא משופרת חיצונית כלל היא stock לגמרי מבחינה חיצונית, והיא סגולה והיא מהירה , מכירים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
ההונדה הסגולה בארץ , אין לי מושג של מי היא אבל היא הכי מהירה בארץ וזה בדוק, לשם הזיהוי היא לא משופרת חיצונית כלל היא stock לגמרי מבחינה חיצונית, והיא סגולה והיא מהירה , מכירים ?

זה שהחבר'ה בשכונה אומרים שהיא הכי חזקה לא הופך את זה ל"בדוק",כי היא לא.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ישים תמונות של כל הרכב בהמשך השבוע.

לצערי אין תמונות מהבניה עצמה,אבל כבר יש כמה בניות נוספות בדרך, אז יהיו עוד הרבה תמונות.

יש לי גם מיאטה MX5 שעושה 625 כ"ס שיש לי את כל שלבי הבניה שלה.

 

אתה רוצה להגיד לי שאין מנוע הונדה דאבל CAM בארץ?

אם אין אולי הגיע הזמן שיהיה :)

 

שמעתי אולי על 2-3 מנועים כאלה בארץ ואני בספק אם יש עוד.

אז, מתי אתה מביא את החיה לביקור בארץ ? :roll:

- יש אתר כלשהו או משהו דומה שאפשר לראות את הפרוייקטים שלך?.

---------

"ההונדה הסגולה" -

 

3cst7.jpg

 

בעלת מנוע ZC טורבו,גודש 10-11 PSI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה יודע על מה אני מדבר ? יש סרטונים שלה ביו טיוב וסקאלה שעולה בכזו מהירות מגוחכת כבר דבר כזה לא ראיתי בחיים שלי

 

 

אתה מתכוון להונדה של אלי מקס פאוור

 

היא באמת לא שפוייה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי די עם השמועות !

 

ולפותח השרשור ,

 

10 שניות לרבע מייל זה זמן מטורף, כל הכבוד.

מעניין לשמוע איך כל המסביב לזה עובד שם , האם התקנת את הדברים לבד ?

יש סדנאות שעושות ומיעצות בדברים האלה ?

למה בחרת דווקא בהונדה ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שמועות תסתכל בעצמך בסרטים שמצלמים לה את השעונים במהלך רייס שלו נגד R1 ואתה תבין על מה אני מדבר , זה כאילו הרכב באוויר אתה לא מאמין שרכב מאיץ כל כך מהר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מפחד ממהירות . אי לכך לא אצפה בסירטון .

 

ואם לא הבנת , זה לא פורום "שמועות" או "הנחות" על רכבים בארץ .

 

ביקשתי להפסיק את זה ואני לא מתכוון לערוך דיון בעניין .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יענה על חלק מהשאלות שראיתי,מקווה שלא פספסתי משהו:

בוסט מלא נמצא כבר באזור 6K.

מנתק הצתה נמצא ב 11K.

למרות שכבר ראינו שאפשרי להגיע גם ל 13K סל"ד.

 

הפרוייקט בוצע במוסך יחד עם חברים,ככה זה נהוג פה יש מוסך ויש את כל החברה הנלווים.

פה לא ממש צריך סדנאות מיוחדות להונדה,זה רכב שמשופר בצורה דיי רחבה,והכל זמין ביותר.

לדוגמא בלוק B18 או B20 אפשר לפעמים למצא בחינם,רק תבא תיקח

או במקרה הגרוע בין 200-500 דולר.

הבחירה בהונדה היא מאותה סיבה והעיקרית היא המחיר,

אם אתה שואל אותי אישית אני מעדיף הנעה אחורית, אבל המחיר של חלקי ההונדה

הוא הכי זול שיש, הכי זמין,וכמעט כל מכונאי מבין בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר בניו יורק.

עלות הפרוייקט היא בין 15-20 אלף דולר.

בנתיים זמני ה 1/4 מייל הם 10 שניות.

אני מאמין שעם האלכוהול ומחשב של AEM אפשר יהיה להגיע ל 9 שניות.

וכשנגיע לזה זה יהיה שיא עולמי חדש ל מנוע 4 צילינדר

כרגע השיא עומד נדמה לי על 9.29 למנוע 4 צילינדר סידרתי.

 

לקנות BMW ולהביא אותה למצב שהיא אפילו מתקרבת ל 10 שניות +-

יעלה הון תועפות ...חבל על הכסף.

 

שיא עולמי למנוע 4 צלינדר ?? אתה בטוח ??

 

כי יש מנוע D שהוא קמשפט אחד שעשה 8 ומשהו שניות עם 750 כ"ס שזה ה D הכי חזק בעולם. אני מאמין שיש B יותר מהירים.

בכל מקרה פרוייקט טוב . אבל לא שווה בלי גרף דיינו ותמונות / סרטונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה הגרף של בדיקת הסוסונים ?

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שכבר ראינו שאפשרי להגיע גם ל 13K סל"ד.

 

הפרוייקט בוצע במוסך יחד עם חברים,ככה זה נהוג פה יש מוסך ויש את כל החברה הנלווים.

פה לא ממש צריך סדנאות מיוחדות להונדה,וכמעט כל מכונאי מבין בזה.

 

בנתיים זמני ה 1/4 מייל הם 10 שניות.

אני מאמין שעם האלכוהול ומחשב של AEM אפשר יהיה להגיע ל 9 שניות.

וכשנגיע לזה זה יהיה שיא עולמי חדש ל מנוע 4 צילינדר.

 

או שאתה חושב שאנחנו תמימים או שאתה תמים בעצמך.

כמה חברה נפגשים במוסך עם איזה מכונאי שלא מבין בזה כי זה לגו לילדים בגילאי 0-12 חודשים וביחד בונים מנוע שמגיע ל 800 כ"ס, 13K סל"ד ושובר את השיא העולמי בדרג-רייסינג לארבע בוכנות...?:shock:

 

מי בנה תכלס את המנוע?

מי יצר את תוכנת ניהול המנוע?

מי כיוון את המנוע?

 

סתם מכונאי פשוט שלא מבין בכלל בזה?

 

על זה הגששים אמרו, הצחקתני!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אגדות גדולות מאוד יצאו ממוסכי חצר בארץ ובעולם. לא הייתי מזלזל בפרוייקט מכובד שכזה.

 

בלי לפגוע באמור לעיל - אשמח לראות זמני קווארטר מייל או דיינו כשיתאפשר

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...