Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי טויוטה פריוויה 93

האוטו מתחמם : יש מים,רדיאטור תקין.

בנסיעה בעיר אין שום בעיה

בין עירוני מתחיל להתחמם לאחר כמה קלומטרים כאשר נוסעים לעט (תוך כדי התחממות ) החום יורד .

מישהו יכול לעזור .

 

אנו מססתובבים יותר מידי אצל מוסכניקים לא מקצועים ומחליפים כמובן בכסף כל דבר שנראה להם .כמוכן הוחלף טרמוסטט,רדיאטור.

 

תודה

פורסם

איזה מים נמצאים ברדיאטור ?

עד לאיזו רמה המים מתחממים ? (מנשק את הקו האדום, או זז מעט ימינה ?)

מתי הוחלף טרמוסטט ואצל מי ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

קודם כל תבדוק שאין נזילת מים

אם הרכב מאבד מים אני ממליץ לך לא ליסוע

ולגרור אותו למוסך הקרוב

אם הרכב לא מאבד מים ועדין מתחמם

אני ממליץ בחום לבדוק את היוניט חום מנוע

מקווה בישבלך שזאת הבעיה ולא משהו אחר...

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

נראה לי שהמשאבת מים שלך לא עובדת כראוי, אני הייתי חושד ברצועה של המשאבה , ייתכן שהיא מחליקה, ייתכן שיש עליה שמן.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
נראה לי שהמשאבת מים שלך לא עובדת כראוי, אני הייתי חושד ברצועה של המשאבה , ייתכן שהיא מחליקה, ייתכן שיש עליה שמן.

 

מצטרף להשארה., תראה משאבת מים זה חלק יחסית לא זול ודורש הרבה עבודה, המוסכניקים לא אוהבים להחליף אותה וגם דיי קשה לעלות על כך שהיא תקולה.

 

לפני עשור בערך היית לי בעיה דומה, בגלל שאתה מציין שבעיר אין לך בעיות אז פסלנו את העניין של מאוורר.

 

טרמוסטת טענת שהחליפו לך, אך תרשה לי לוודאות, תוך כמה זמן לוקח לאוטו להגיע לטמפ' עבודה בבוקר?

 

האם יש לך מושג מתי בפעם האחרונה עשו לרכב טיימינג?

 

ומה היה הצבע של המים אצלך ברדיאטור, לפני כל ההחלפה של המכלולים?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

לדעתי,כדאי לגשת למוסך המתמחה בטויוטה כדי שיבדקו אפשרות לחשד ששעון החום או יוניט החום מזייף (פעם למטה ופעם למעלה).הסיבה לזיוף יכולה להיות יוניט /שעון לא תקינים או בעיית חיבורים /הארקות לבודי של הרכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...