Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי לנטרה 96 יש לי בעיה במהלך נסיעה הכל בסדר אבל שאני עוצר ברמזור או סתם עצירה הגיר נכנס להילוך חירום בכדי לשחרר אותו מהילוך חירום אני צריך לכבות ולהדליק ואז זה מסתדר הייתי אצל משפץ גירים הוא עשה סיבוב על האוטו והתקלה לא קרתה והוא אמר שהגיר מגיב טוב ואין צורך לפתוח את הגיר הלכתי לבדיקת מחשב ולא מצליחים להיכנס למחשב של הגיר מה עושים איזה אפשרויות יש איך אפשר לפתור את זה אשמח לקבל הצעות לפתירת הבעיה תודה

פורסם
יש לי יונדאי לנטרה 96 יש לי בעיה במהלך נסיעה הכל בסדר אבל שאני עוצר ברמזור או סתם עצירה הגיר נכנס להילוך חירום בכדי לשחרר אותו מהילוך חירום אני צריך לכבות ולהדליק ואז זה מסתדר הייתי אצל משפץ גירים הוא עשה סיבוב על האוטו והתקלה לא קרתה והוא אמר שהגיר מגיב טוב ואין צורך לפתוח את הגיר הלכתי לבדיקת מחשב ולא מצליחים להיכנס למחשב של הגיר מה עושים איזה אפשרויות יש איך אפשר לפתור את זה אשמח לקבל הצעות לפתירת הבעיה תודה

אצלי במחשב יש את החיבורים של הצמות ובצידו השני של המחשב יש חמישה קליפסים שארבעה מהם למטה וקליפס מספר3 למעלה האם זה אומר משהו או שזה לא קשור ועוד דבר יש לי מחשב של יונדאי לנטרה 97 האם אפשר להרכיב אוטו אצלי אני ניסיתי להרכיב אוטו אבל הכניסות שלו לא אוטו דבר

×
×
  • תוכן חדש...