Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעלם לי הכונן )-:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי את מערכת ההפעלה מחדש הכל טוב רק שאני לא מוצא את כונן-d

יש למישהו מושג איך אני "מוצא" אותו?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
התקנתי את מערכת ההפעלה מחדש הכל טוב רק שאני לא מוצא את כונן-d

יש למישהו מושג איך אני "מוצא" אותו?

 

זה כונן הדיסקים או של הדיסק קשיח?

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
התקנתי את מערכת ההפעלה מחדש הכל טוב רק שאני לא מוצא את כונן-d

יש למישהו מושג איך אני "מוצא" אותו?

 

זה כונן הדיסקים או של הדיסק קשיח?

 

דיסק קשיח

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

הוא לא נעלם לך... פשוט הוא כניראה לא מחובר טוב, או

שהמחשב לא יודע שהוא נימצא שם...

 

גש לתפריט הראשי בדוס ותעדכן משם....

פורסם

אם זה 2000 או אקספי

לך למחשב שלי --->לחצן ימין של העכבר-->ניהול--->מנהלי התקנים--->סרוק לשינויי חומרה. באנגלית Manage-->device manager--->scan for hardware change

 

אולי הוא יעדכן משהו (את הכונן...)

 

אם זה לא יעזור שלח שוב הודעה. עם פירוט...

יש לך ידע בסיסי במחשבים?

אם כן ייתכן שאולי תצטרך לבדוק אם בכלל הביוס (BIOS) מזהה את הכונן.

 

 

בהצלחה

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

יכול להיות שהיה לך 2000 או xp בזמן התקנה הוא שאל אם אתה רוצה לשנות את פורמט המחיצה לNTFS והסכמתה והכול היה בסדר ועכשיו התקנתה 98 או משהו כזה הכונן נשאר NTFS והווינדוס קורא רק כוננים מסוג FAT32 ?

פורסם

אם מדובר בכונן לוגי, כלומר מחיצה נוספת על אותו דיסק פיזי - אז ייתכן שאם במהלך ההתקנה בחרת לפרמט את הדיסק הוא פירמט את כולו למחיצה אחת.

תבדוק אם כונן C שלך פתאום גדול הרבה יותר ממה שהיה קודם, אם כן - אז D לא נעלם, הוא הצטרף ל- C.

פורסם

תודה לכולם הסתדרתי בסוף

זה היה מחיצה(לא כונן-סליחה שהטעתי) בסוף נכנסתי לניהול-ניהול דיסקים-ושם מצאתי אותו פשוט הוא לא היה מוגדר אז הגדרתי אותו מחדש ויש לי כונן חדש(סליחה מחיצה חדשה).

:lol:

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

×
×
  • תוכן חדש...