Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו הקבריולט היפנית הראשונה בישראל!!!!!!!!!

 

לא רודסטאר אלא קבריולט אמיתית ארבע מושבים הנעה קידמית ....

 

ביום שישי האחרון נצפתה אחת נוספת בצבע אפור כחול בראשל"צ

 

הרכב לא יקר מדיי ביבוא אישי באותה קטגוריה כמו המוסטנג קבריו 4.0

 

לדעתי נראה יותר ויותר מהרכב הזה, - מי יתן - אחרי הכול אני צריך לקנות אחד כזה עוד כמה שנים.

פורסם
אי אפשר לרשום זכויות יוצרים על מספר.

אתה בסדר אתה :shock:

 

הוא בסדר גמור. זה קצת מוזר, אבל לפג'ו בהחלט יש זכויות יוצרים על מספרי הסדרות שלהם.

בזמנו פורשה רצו להוציא דגם עם שם בפורמט של פג'ו (כלומר ספרה-אפס-ספרה) ופג'ו לא אישרו להם. אם אני עדיין זוכר נכון, הכוונה הייתה להוציא דגם בשם "פורשה 901", ובגלל זכויות היוצרים של פג'ו ככה נולדה לה ה"911". (או שזה היה עם ה-356, אני כבר לא ממש זוכר).

בכל מקרה, מה שמשתמע מכך שלפג'ו יש זכויות יוצרים לא רק על שמות המכוניות שהם הוציאו, אלא גם על שמות מכוניות שהם אולי עשויים להוציא בעתיד! (הרי מעולם לא הייתה פג'ו 901). כל מכונית בעלת שם בפורמט של '?0?' צריכה ככל הנראה לעבור אישור של הצרפתים. ולכן, אם BMW יחליטו להוציא סדרה 3 עם מנוע בנפח 900 סמ"ק, הם אכן יהיו בבעיה...

פורסם

לא ראשונה, יש בארץ לפחות 2 טויוטה סליקה קבריולה.

4 מושבים, הנעה קדמית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לגבי רישון זכויות יוצרים עם מספרים גם פיג'ו "נפגעו" מהעניין כשרצו לקרוא ל 1007 בשם 1-007 ואנשי המותג ג'יימס התעצבנו...גם בפרק של פיפת' גיר נדמה לי הדגישו את זה.

פורסם

בכל מקרה, עוד מעט יגמרו לפג'ו המספרים.

מי יודע איך יקראו למחליפת ה-308, אולי זה יפתח לקסיקון חדש של שמות פג'ו.

מי בכלל חשב על זה כשה-201 יצאה אי שם בתחילת המאה הקודמת.

פורסם
בכל מקרה, עוד מעט יגמרו לפג'ו המספרים.

מי יודע איך יקראו למחליפת ה-308, אולי זה יפתח לקסיקון חדש של שמות פג'ו.

מי בכלל חשב על זה כשה-201 יצאה אי שם בתחילת המאה הקודמת.

 

הלקסיקון כבר נפתח.

כבר היום יש פיג'ו 1007, וגם 4007 (אם כבר התחילו למכור אותה).

 

"הפורשה 911 פותחה כמחליפה גדולה יותר, בעלת מנוע וביצועים גבוהים יותר ואף נוחה יותר מהפורשה 356, הדגם הראשון של פורשה. המכונית הוצגה לראשונה לציבור בשנת 1963 בתערוכת מכוניות פרנקפורט וצוינה כפורשה 901 (901 היה מספר הפרויקט הפנימי של מחלקת התכנון והפיתוח בפורשה עבור רכב זה).

חברת המכוניות הצרפתית פיג'ו מחתה על שם זה משום שהחזיקה בסמל המסחרי של רכב בשם '901', ולכן, לפני תחילת הייצור שונה שמה ל-911."

 

מתוך ויקיפדיה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%94_911

סוזוקי ג'ימיני ידני.

פורסם
לגבי רישון זכויות יוצרים עם מספרים גם פיג'ו "נפגעו" מהעניין כשרצו לקרוא ל 1007 בשם 1-007 ואנשי המותג ג'יימס התעצבנו

 

הם לא רצו לקרוא לה 1-007 הם פשוט קינו בפרסומות את הדגם "one double o seven" אנשי ג'ימס בונד שהתעצבנו על הרמיזה ללא תשלום הכריחו אותם בצו בית משפט לכנות אותה בכל צורה אחרת "one thousend seven" או "one zero zero seven" אבל לא דבל או.

 

בכל מקרה, עוד מעט יגמרו לפג'ו המספרים.

מי יודע איך יקראו למחליפת ה-308, אולי זה יפתח לקסיקון חדש של שמות פג'ו.

מי בכלל חשב על זה כשה-201 יצאה אי שם בתחילת המאה הקודמת.

 

למה יגמרו? 310,311,312,313 יש להם מאגר עד 399 לדעתי לאיזה 300 שנה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הלקסיקון כבר נפתח.

כבר היום יש פיג'ו 1007, וגם 4007 (אם כבר התחילו למכור אותה).

 

אבל האפס הנוסף בשם לא מסמל דגם המשך, אלא דגם מנופח שמבוסס כבר על "פרייבט" קיים. כלומר, ה-1007 זה מיקרוואן שמבוסס על ה-107, וה-4007 רכב שטח שמבוסס על ה-407. הלקסיקון הזה לא יעזור לפיג'ו כשהם ירצו להחליף את ה-308 למשל.

 

למה יגמרו? 310,311,312,313 יש להם מאגר עד 399 לדעתי לאיזה 300 שנה.

 

רק שזה כבר חורג מהסמל המסחרי של סדרות פיג'ו. מאז ומעולם הם קראו לדגמים שלהם רק בפורמט של "Y0X" כאשר Y מסמל את קבוצת הסדרה (משפחתית, מנהלים וכו'...) ו-X את הסדר הכרונולוגי של הסדרה (עם כמה יוצאים מן הכלל מוזרים כמו ה-309 - מישהו באמת יודע למה החליטו לקרוא לה ככה?). גם כל העניין עם זכויות היוצרים של פג'ו זה רק על ה"ספרה-אפס-ספרה". מכוניות עם סתם 3 ספרות יש אצל המון יצרניות אחרות.

עם זאת, אני לא אתפלא אם באמת הם ילכו לשיטתך לכיוון ה-310, 311... סתם כי זה הפיתרון הכי קל.

פורסם

אני לא רואה כל מניעה לקרוא 309 למחליפה של ה 308.

סיביק וגולף הן סתם 2 דוגמאות לרכב שכל הזמן משתנה אבל נקרא באותו השם.

מקסימום אפשר לקרוא לה THE NEW 309.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כשאודי קראו לג'יפ שלהם Q7 ניסאן התעצבנו כיוון שהם משתמשים בQ במותג "אינפיניטי" שלהם.

בית המשפט בארה"ב זרק את התביעה שלהם לסל המחזור.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אבל האפס הנוסף בשם לא מסמל דגם המשך, אלא דגם מנופח שמבוסס כבר על "פרייבט" קיים. כלומר, ה-1007 זה מיקרוואן שמבוסס על ה-107, וה-4007 רכב שטח שמבוסס על ה-407. הלקסיקון הזה לא יעזור לפיג'ו כשהם ירצו להחליף את ה-308 למשל.

 

 

 

רק שזה כבר חורג מהסמל המסחרי של סדרות פיג'ו. מאז ומעולם הם קראו לדגמים שלהם רק בפורמט של "Y0X" כאשר Y מסמל את קבוצת הסדרה (משפחתית, מנהלים וכו'...) ו-X את הסדר הכרונולוגי של הסדרה (עם כמה יוצאים מן הכלל מוזרים כמו ה-309 - מישהו באמת יודע למה החליטו לקרוא לה ככה?). גם כל העניין עם זכויות היוצרים של פג'ו זה רק על ה"ספרה-אפס-ספרה". מכוניות עם סתם 3 ספרות יש אצל המון יצרניות אחרות.

עם זאת, אני לא אתפלא אם באמת הם ילכו לשיטתך לכיוון ה-310, 311... סתם כי זה הפיתרון הכי קל.

 

ה-4007 (ביחד עם ה-Citroen C-Crosser) מבוססות על אותה פלטפורמה כמו מיצובישי אאוטלנדר ולמעשה מיוצרים שלושתם באותו מפעל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...