Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכול העוזרים.

הרעיון לשרוף עם ברנר- אין לי ביטוח מקיף על הבית!

אציטון טינר אלכוהול או מדללים למינהם- לא עוזר כלום.

קניתי גם שפכטל יעודי כפי שהומלץ, השפכטל אכן קשיח, אך לא עושה את העבודה.

שיוף עם דיסק- עושה המון אבק, ובנוסף מצריך אחר כך תיקון של הטייח.

גרזן- לא תודה, אני לא קניבעל.

את הדיסקית של 3m לא מצאתי באף מקום.

 

לסיכומו של עניין- הדבר שבעזרתו ירד השפריץ הוא???,,,,, שפכטל פחחים.

כן כן אתם קוראים נכון- השפכטל הזה הוא דק וחד מאד, עושה את העבודה מצוין.

אמנם לא נוח לאחיזה, אבל מקלף את הטמבורטקס בקלילות.

 

בעזרת השפכטל הזה גירדתי קיר של 7 מטר על גובה 2.40.

שעות עבודה- כ 8 שעות.

 

שאלתי היא האם לפני שאני מורח את הקיר בשפכטל אני צריך למרוח על הקיר בונדרול?

 

תודה לעונים

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

שאלתי היא האם לפני שאני מורח את הקיר בשפכטל אני צריך למרוח על הקיר בונדרול?

 

למיטב ידיעתי, רק אם הוא מתפורר. אחרת כדאי להימנע מהוספת שכבות מיותרות.

חכה לחוות דעת נוספת מהמומחים.

פורסם

בונדרול הוא בעצם סוג של דבק שאמורים למרוח לפני צבע,לא לפני שפכטל,מטרתו היא בעצם לתת חיזוק ובסיס טוב לצבע. על מנת שיצא שפכטל טוב יש צורך בבסיס טיח טוב קודם לכן ולכן אם על הקיר פגמים קשים יש קודם לטייח טוב את הקיר ואז לשפשף עד שהקיר חלק חלק,הסרת שאריות אבק על ידי ניגוב במברשת יבשה ורק אז שפכטל וגם זה מס' ידיים לתוצאות יפות.

פורסם

לפני 3 שנים נכנסתי לדירה עם השפריץ על התיקרה. סלון +מטבח, גם על כל הקירות :brickwall:(למה אין אפשרות להפוך את הסמל הזה כך שהקיר יהיה גם למעלה?)

זאת היתה משימה! שפריץ עבה, מלפני 30 שנה אבל מודבק חזק!

3 אנשים, 3 ימים, 2000 ש"ח (ועוד עד שמצאתי את מי שיסכים להוריד את הכיעור הזה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...