Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים.

 

אני מתכוון להחליף קלאץ' לסיאט לאון 4 שלי (240 מ"מ ?)

האם למישהו יש ניסיון עם גלגלי תנופה SINGLE MASS קלים \ מקצועיים יותר מהמקורי, שהוא DUAL MASS עם משקל של 35 ליברות, מהו המשקל האופטימלי שמתחתיו הנסיעה כבר לא נוחה ??? פשוט איביי "מפוצצת" בגלגלי תנופה קלים של 10 ליבורת של חברת FIDANZA ועוד, וזה נשמע די מפתה ...

 

כנ"ל לגבי קלאצ'ים מחוזקים אך נוחים לשימוש יומיומי (הרכב "כולה" כ 210 כ"ס), מה ומהיכן כדאי לקנות ? המלצות ? (יש לי חבר שנמצא עכשיו חודש בארה"ב ומוכן להתעלקות הזו)

 

(נ.ב: התייעצתי גם בפורום VAG)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

LOW RIDER תודה, ראיתי את הת'רד המדובר.

 

יש הבדל מהותי בין המנועים בת'רד הזה לבין המקרה שלי, הם עם פחות מומנט, וחובבי סל"ד, מה גם ששם דובר על "גילוח" זול של גלגל התנופה המקורי.

 

אצלי יש מנוע מוגדש, עם המון מומנט בסל"ד נמוך (30 קג"מ ב 1950 סל"ד) והמנוע מצוייד בגלגל תנופה DUAL MASS די כבד (35LBS), הכוונה שלי הייתה לשאול את בעלי הניסיון מה המשמעות בכזה רכב, שהשימושיות המירבית שלו היא בסל"ד נמוך יותר עקב זמינות הכח, בכל מקרה, אם אלך על זה, אני מתכוון להתקין גלגל תנופה SINGLE MASS מקצועי מאלומיניום, עם פלטת החלקה בלבד ממתכת קשה, ולא לחרוט או "לגלח" משקל, הנה דוגמא:

 

ליאור

Fidanza_2006-07_Honda_Civic.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בנהיגה בהתנהלות יום יומית לא תרגיש שום הבדל (אולי אפילו בהתחלה עד שתתרגל לשינוי,התזזיות של המנוע קצת תציק), בהתגרזנות קלה עד כבדה תשים לב לשינוי משמעותי בטיסה של המנוע במעלה הסל"ד.

ככל שהמנוע רץ יותר מהר במעלה הסל"ד כך גם הגדישה.

תזמין גם לי אחד, נתחלק במשלוחה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה תודה.

 

אני לא כ"כ רגוע מסל"ד הסרק ומנזקים פוטנציאלים עקב ויברציות, בכל זאת, כשליש מהמשקל המקורי, האם להירגע ?

 

לגבי משלוחה, לארץ עולה 160$, ואח"כ "תמתין" מתנה מהמדינה בדמות מכס, מע"מ ומס קרציתיות, אני מתעלק על חבר שטס לארה"ב, משלוחה פנימי שם עולה 9$, האמת, עם גלגל התנופה המקורי אין סיכוי להתעלק על אף אחד :?

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הסיכום: "לך על זה",

אני לוחץ ENTER להזמנה של קלאץ' LUK שהוא OEM של סיאט, ולגלגל תנופה תחרותי של FIDAZE ששוקל שליש מהמקורי, נקווה שהאשה לא תזרוק את הרכב מהבית :shock:

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
LOW RIDER תודה, ראיתי את הת'רד המדובר.

 

יש הבדל מהותי בין המנועים בת'רד הזה לבין המקרה שלי, הם עם פחות מומנט, וחובבי סל"ד, מה גם ששם דובר על "גילוח" זול של גלגל התנופה המקורי.

 

לא יודע מה המקורות שלך, אבל כשזה נעשה כמו שצריך - אין דבר כזה גילוח זול לגלגל תנופה.

 

[ולגבי יצרן של גלגלי תנופה קלים - יש פורום קלאסי שאתה בטח מכיר - VWVORTEX, הייתי מחפש שם בעלי נסיון עם יצרן כזה או אחר, האמן לי שגלגל תנופה שמתפרק לך בזמן עבודה הוא אירוע מאוד טראומטי]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

נסיך - שים לב שאני לא מעז לגלח שום גלגל תנופה, אפילו לא במקצועיות, אני שם אחד מוכן, קומפלט, סגור, חדש

אני מחפש מה טוב, כן, גם ב VWVORTEX המוכר והטוב, שם משום מה לא ענו לי כבר כמה ימים ......

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

תודה, תושבת גיר יש לי מפוליאטילן 8)

 

היום הוזמן גלגל תנופה משופר וקליל מאלומיניום של FIDANZA, המורכב מפלטת חיכוך מאד איכותית להספקים ואורך חיים ממושך, מגלגל שיניים מחוזק מאד, וכל השאר מאלומינים קליל, כל הסיפור שוקל 10LBS (שליש מהמקורי !!!)

 

הקלאץ שיורכב יהיה OEM של LUK ע"מ לא להיכנס ל"סרטים" של קלאצ'ים קראמיים נקודתיים ומעצבנים לשימוש יומיומי, אעדכן לאחר הניתוח :-P

 

3b90_1.JPG

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בחירה מצוינת יש כמה VAGים עם הפליוויל הזה.

רק לא לשכוח לסגור ברגים עם מפתח מומנט כמו שצריך,כבר היה מקרה שנפתחו הברגים של הפליוויל:shock:.

פורסם
בחירה מצוינת יש כמה VAGים עם הפליוויל הזה.

רק לא לשכוח לסגור ברגים עם מפתח מומנט כמו שצריך,כבר היה מקרה שנפתחו הברגים של הפליוויל:shock:.

 

וגם להשתמש בלוקטייט.

אני לא יודע איך זה בVAG, עבור ב.מ.וו [ומבחינתי בכל רכב] מצוין בכל מקום אפשרי לסגור את ברגי גלגל התנופה אחרי שמרחת אותם בלוקטייט.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רק אל תשכח לעדכן אותנו על השינויים לאחר שאתה מרכיב.

בהצלחה!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...