Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקר טוב,

כאמור הרכב הוא איגניס אוטומט 2004 60k ק"מ.

בחודשיים האחרונים בעת הנעת בקר רעש נוכח שנעלם לאחר 2-3 דקות.

בהתחלה חשבתי שזה רעש מהשסתומים, כעת לא בטוח.

נשמע כמו רעש של גלגלת או מיסב?

 

1.האם מכוונים שסתומים ברכב כזה?

2.אם הרעש מאיזור שרשרת התזמון , מה זה אומר?

3.משאבת מים?

 

אשמח להכוונה,

בברכה,

יובל

פורסם

מתי והאם נעשה לרכב טיפול טיימינג ?האם ההתנעה חלקה או שלוקח לו יותר מידי זמן יחסית והרכב לא מניע בקלות? האם הבעיה רק בהתנעת בוקר או בכל התנעה?

אם יש ברכב חגורת טיימינג,כדאי לבדוק את החשד שמדובר בחגורה/מותחן/מיסב מותח ויש סיכוי שאם התקלה חוזרת בכל התנעה יש תקלה בסטרטר (כנראה זר השיניים /הבנדיקס משופשף).

אם הרעשרק בהתנעת בוקר יש סיכוי שהוא נובע מכך,שהטורים בעת התנעת הבוקר מעט גבוהים ומה שאתה שומע זהו רעש מנוע נורמלי ואם אח"כ אין רעש זה נשמע שהכל תקין.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה לעונים אבל:

 

ברכב יש שרשרת טיימינג לא חגורה

הרעש נוכח בהתנעת בקר בלבד , או אחרי כמה שעות שלא הונע.

ובכל זאת זה נשמע מכיוון הטיימינג.

 

ברכב הכל מקורי ומטופל רק במוסך מורשה.

יובל

×
×
  • תוכן חדש...