Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפרופו פיצות,

איך אתם מעדיפים את הפיצה שלכם?

 

אני מעדיף אותה דקה, עם קצת פריכות, אבל שרוב הבצק יהיה רך ונימוח בפה.

עם רוטב מעגבניות מבושלות, וה-מ-ו-ן גבינה איכותית.

 

לגבי תוספות,

אקסטרה גבינה, גבינה בולגרית, טונה ובצל.

 

פשוט מושלם.

 

אביחי

פורסם

לגבי הפיצה?

 

אני מעדיף את הפיצה שלא תהיה עם בצק יותר מידי עבה ולא יותר מידי דק, אתם יודעים משהו באמצע.

רוטב עגבניות, רוטב שום, וטיפ טיפה גבינה בולגרית.

 

ועכשיו אני זז להזמין אחת,

 

 

ג'ניה.

פורסם

אין על פיצה האט !!!!!

 

הפיצה האידיאלית לדעתי , בצק של פיצה האט , קצת שמן זית (זאת פיצה בלי רוטב עגבניות), גבינה כפולה , בצל ואורגנו

 

קוראים לסוג פיצה הזאת אגב פוגאזטה:)

 

הפיצה האהובה עליי

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אנחנו מזמינים המון מפרגו ואין לי מושג על מה אתה מדבר. הפייבוריט שלי - ביצה ובולגרית (וכן, אני יודע איך זה נשמע, אבל זה מעולה). מה שכן - אף פעם לא התעמקתי אם היא כשרה או לא.

 

מצטרף לכל אלו אשר משבחים את "פיצה פרגו" (יש לי נסיון עם סניף רעננה בלבד). הזמנו משם פיצה המון פעמים, מכל הגדלים האפשריים ועם כל התוספות (כל אחד אוהב משהו אחר) ולא התאכזבנו פעם אחת. פשוט טעים.

 

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

שמעתי כל כך הרבה על פיצה האט שהכרחתי את עצמי לטעום

דווקא לא התלהבתי בכלל... :roll:

עבדתי לפני הצבא בהרבה פיצריות ובוודאות שיש פיצות "לא מוכרות" הרבה יותר טעימות

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
מצטרף לכל אלו אשר משבחים את "פיצה פרגו" (יש לי נסיון עם סניף רעננה בלבד). הזמנו משם פיצה המון פעמים, מכל הגדלים האפשריים ועם כל התוספות (כל אחד אוהב משהו אחר) ולא התאכזבנו פעם אחת. פשוט טעים.

 

 

יגאל.

אז אולי רק הסניף בראשל"צ דפוק :shock:

פורסם
אז אולי רק הסניף בראשל"צ דפוק :shock:

הסניף בראשון באמת הדרדר (הסניף המקורי), היינו אוכלים שם כרק פתחו כשעוד היה 1+1 אמתי במחיר טוב והיה טעים מאד, היום באמת לא כיף לאכול שם.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

סןף סיפור:

 

פרגו לא כשר.

האט בתל-אביב, אין כשר.

 

הוזמנו 3 פיצות, לחם שום וקולה מ"אמריקן פיצה" בז'בוטינסקי. והיה מפתיע לטובה.

משכנתא זה קל

פורסם

תתחדש ופרסם תמונות

:)

 

 

 

ובקשר לפרגו : הפיצה שלהם מצויינת לטעמי (וגם הרוטב שום) , אבל הם עלו חזק במחיר.

משהו כמו 85 2 פיצות גדולות לפני תוספות ושתיה.

כשהייתי סטודנט לפני שנתיים-שלוש, המחיר היה יותר לכיוון ה55-60

והיה אפשר לקחת זוג בינוניות במתחת ל40 שקל.

 

בכסף הזה, אני מעדיף כבר להזמין צמד מדומינוס שהם ליגה בפני עצמם. (סדר גודל של 105 שקל לזוג עם תוספות)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אין על "הסובל" באבן גבירול. תענוג. הבעיה היא שהוא פתוח רק בלילות.

דלל לא קם בבקרים :-)

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?


×
×
  • תוכן חדש...