Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לנו מסורת של ארוחות מדוריות במדור. חשבנו להזמין פיצה, מבירור קצר שערכנו - אף אחד לא מכיר אחת בת"א.

 

אשמח להמלצות לפיצריות לפי הסדר הבא:

  1. כשר.
  2. טעים.
  3. עד 50 ש"ח למשפחתית.
  4. עושים משלוחים לקריה.

בתודות,

משכנתא זה קל

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד 50?

יהיה קשה למצוא :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ביג מאמא אם אני זוכר נכון עושים משלוחים גם לפיצות.

 

הפיצה שלהם עולה פחות מ- 50 ש"ח אם אני זוכר נכון.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

פעם חברים סחבו אותי בכח לעגבניה הזה וזה פשוט הפיצה הכי פלצנית שטעמתי,

זו הפעם הראשונה שאני מקבל בחילה מאוכל לא צבאי.

 

ואת האמת ראיתי את האשכול הזה מקודם וידעתי שהראשון יקפוץ פה עם השם הזה.

זה כאילו שזה כזה של ההיי-סוסייטי מהמשולש שינקין/קינג-גו'רג'/בוגרשוב ש מי שיושב שם הוא כזה קול מקובל ואינו פתאט

 

זה כמו לקחת חצי פיתה (החלק הדק) לעצב אותו בצורת פיצה, ליבש אותו, לשים עליו רוטב עגבניות תוצרת שופרסל, גבינה בתפזורת מחברה עלומת שם, פלפל שחור אורגנו ולתנור

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
פעם חברים סחבו אותי בכח לעגבניה הזה וזה פשוט הפיצה הכי פלצנית שטעמתי,

זו הפעם הראשונה שאני מקבל בחילה מאוכל לא צבאי.

 

ואת האמת ראיתי את האשכול הזה מקודם וידעתי שהראשון יקפוץ פה עם השם הזה.

זה כאילו שזה כזה של ההיי-סוסייטי מהמשולש שינקין/קינג-גו'רג'/בוגרשוב ש מי שיושב שם הוא כזה קול מקובל ואינו פתאט

 

זה כמו לקחת חצי פיתה (החלק הדק) לעצב אותו בצורת פיצה, ליבש אותו, לשים עליו רוטב עגבניות תוצרת שופרסל, גבינה בתפזורת מחברה עלומת שם, פלפל שחור אורגנו ולתנור

 

פיצה פלצנית = פיצה עם כל מני סוגי בשר ופרות ים.

פיצה כשרה(דבר מאוד נדיר בתל אביב) = פיצה לא פלצנית.

יש גם את פיצהפינו שהיא כשרה.

וזהו לאוכלי הכשר בת"א.

Kundason ביג מאמא לא כשרה.

 

יש אנשים שחושבים שכל דבר בת"א הוא פלצני.

כולל ראש העיר שלא מבין את העיר הזאת.

אייל

פורסם

אני חושב שעגבניה כשרים אני מאוד אוהב את הפיצה שלהם

 

לא סגור על המחיר למגש

 

מצטרף לדרדס בעניין ביג מאמא יש להם אחלה פיצה

 

אתה יכול לחפש גם כאן

פורסם

חבל שאני אצל ההורים ,יש לי קילו פרוספקטים של פיצות על המקרר בדירה (רווק בת"א).

 

פיצה רומא ,כשרה סבירה וזולה (אפילו הורידו מחירים לא מזמן).

 

כל השאר לדעתי לא כשרים

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

כל פיצה שלמשפחתית שלה יש תג מחיר של פחות מ50 ש"ח בערך (ובמיוחד אלו ש"הורידו מחירים") פשוט משתמשים בתחליפי גבינה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

פיצה טובה תמיד תהיה יקרה מ50 שקל.

אם זה מתחת למחיר אז זה זבל על בסיס חלבוני חלב (לא גבינה).

 

3 מגשים עבים של פיצה האט עולים היום 120 שקל , לא שווה ?

כאשר מגש אחד גדול עולה 60 ומשהו , כמו כן יש להם מגשים עבים גדולים יותר , כמו אלה שהם מוכרים מהם משולשים.

אין על הפיצה הזאת!

 

עגבניה זה גועל של פיצה , היא דקה מאוד ויבשה. זה כמו לאכול דיקט.

בכלל האופנה הזאת של הפיצות הפלצניות (עגבניה ושות') צריכה לעבור מהעולם.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

תזמינו מפיצה פרגו 1+1

עולה איזה 70 או 80 לזוג פיצות מגיע עם רוטב שום.

אחלה פיצה, כל התואר שלי ניזונתי מהפיצה הזאת :)

 

במקרה הכי גרוע תעשה חיפוש ב rest ותעשה סינון לפי כשר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

פיצה "בזיליקום" - פיצה דקה איכותית וגדולה (לא דקה כמו דיקט של עגנביה). מגש אחד 59-69 ושתיים ב-100.

פיצה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר טובה מעגבניה ושאר הפיצריות.

אני יודע שיש 2 סניפים זה שאני אוכל בו נמצא בפלורנטין. לגבי משלוחים אני יודע שיש לא יודע אם לקריה.

אפשר להזמין מהאינטרנט:

www.bazilli.com

בהצלחה!

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
פעם חברים סחבו אותי בכח לעגבניה הזה וזה פשוט הפיצה הכי פלצנית שטעמתי,

זו הפעם הראשונה שאני מקבל בחילה מאוכל לא צבאי.

 

לא יודע אם פלצנית, אבל היא לא שיא-הטעם ויש עדיפות עליה. בעיקר מחוץ לתלאביב.. :roll:

(*אהם*פאפאג'ינוס*אהם*)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

קצת מרוחק ,

 

אבל לכל מקרה יש בכפר סבא פיצריה מעולה !

פיצה טנגו שהזכירה לי בדיוק את הפיצות הכ"כ טעימות שאכלתי בארגנטינה.

יש שם סגי פיצות כמו בארגנטינה , והמון פיצות מיוחדות והכי חשוב ממש טובות !

 

נסו את הפוגאזטה ולא תתאכזבו :)

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...