Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמריקן פיצה בר"ג (ז'בוטינסקי 65) - 03-7523593

לדעתי מגיעים לקרייה

זולים (אני חושב 42 למשפחתית)

ועד כמה שפיצה ישראלית יכולה להיות טובה - היא טובה, הבצק בסדר (במיוחד אם תבקש וול דאן), הגבינה אמיתית,

והרוטב סביר בהחלט (שוב, ישראלי עם יותר מדי שום וכו' אבל סביר)

בטח ובטח שטובה מדומינוס או 1+1 וכו' וכו'

HFturbo

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קססא דל הפפא.

 

69 שקל משפחתית +קולה +2 תוספות לבחירה.

הפיצה הכי טעיומה שאכלתי עד עכשיו לא מצאתי יותר טעימה.

קצת יקר אבל שווה את המחיר.

הם נמצאים בכפר שלם, עושים משלוחים,מקווה שעד הקריה.

פתוחים מ4.

 

בתאבון :)

פורסם
כל פיצה שלמשפחתית שלה יש תג מחיר של פחות מ50 ש"ח בערך (ובמיוחד אלו ש"הורידו מחירים") פשוט משתמשים בתחליפי גבינה.

 

ליביו

שמעתי על סיפורים של גבינה סינטטית.מישהו יכול להרחיב על כך? תופעות לוואי? סכנות? ממה זה מורכב?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

זה עניין נורא פשוט, מקריאה זריזה בגוגל מדובר על עניין של מיסוי. גבינות אמיתיות ישנם עליהם הטלי מס כמו לדוגמא על מרגרינה ישנו מס של 5 ש"ח לקילו, מה שמתרגם לצרכן לכ10 ש"ח.

מעבר לזה, על רוב הגבינות ישנם היטלים וחוקים נורא ברורים, כל גבינה שנושאת שם מפורסם ניתן למכור אותה בצורה חוקית אך ורק במידה והיא יוצרה באיזור מסויים ממנו היא באה במקור.

 

מה שלרוב עושים עם כל מני תחליפי גבינה זה מוסיפים להם כל מני מדללים כאלו ואחרים, מוציאים את השומן החי ומוסיפים שומן מן הצומח וכל מני קומבינות כאלו ואחרות שבאות על חשבון הבריאות שלנו, וכמובן על הטעם.

 

מכאן ועד כדי להגיד שאני מאמין ברשתות כמו פיצה האט, דומינוס ושאר ירקות שהם משתמשות בגבינות איכותיות ממעלה ראשונה יהיה שקר מוחלט. אני מאמין שגם מסעדות כמו ספגטים, ג'ויה וכל איטלקית אחרת בארץ עושה כמו כל שאר המסעדות בארץ וזה - לחסוך. אולי אני סתם אידיוט, אולי אתם סתם תמימים שאתם חושבים שעל פיצה מהוללת שבאה עם גבינה מדרום איטלייה אתם צריכים לשלם 50 ומעלה ש"ח אני לא יודע. אני באמונתי חי ואני לא סומך על הדברים הללו כשאני הולך לאכול בחוץ אני יודע שבסופו של דבר - הכל אותו דבר, חסכון חסכון חסכון. (בתור מישהו שעבד במסעדה).

 

כל הכתוב לעי"ל בא להציג את דעתי האישית והיא היחידה, אין בכוונתי לפגוע ברשתות כאלו ואחרות שעלה שמן כאן.

אבי.

פורסם

בדיוק כמו שאחי (הבן השני של אימי) אמר , מדובר בכל מני מוצרים נחותים עם שומן מהצומח שפשוט יותר זולים ומשתמשים בהם במקום חלק או כל הגבינה בפיצה.

מדובר במוצר נחות ומאוד לא בריא (לא שפיצה היא דבר בריא מראש כן ? :) )

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3036085,00.html

כתבה מעניינת בYNET על הנושא הזה בדיוק , מתחיל פחות קשור , ממשיך - SPOT ON

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

איפה שאתה משלם על מגש פיצה 60 שקלים לפחות אתה מקבל גבינה אמיתית!

לא מאיטליה , אבל זאת עדיין גבינה.

 

ממש לא קשה להבדיל בין גבינה אמיתית לגבינת חלבוני חלב (סינטטית).

הטעם שונה קודם כל , המרקם מאוד מאוד שונה והגבינה הסינטטית לא נמסה באותה צורה וגם אחרי שהיא מתקשה היא נראית אחרת (מזכירה נזלת).

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
לפיצה של פרגו יש טעם לוואי (מנסיון אישי ושל אחרים)

 

אנחנו מזמינים המון מפרגו ואין לי מושג על מה אתה מדבר. הפייבוריט שלי - ביצה ובולגרית (וכן, אני יודע איך זה נשמע, אבל זה מעולה). מה שכן - אף פעם לא התעמקתי אם היא כשרה או לא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פינו מעולה, אבל ממש לא במסגרת התקציב (80 ש"ח למגש מרגריטה ענק).

איל פיצאיולו בהחלט לא רעה - 60 ש"ח למגש.

 

שתיהן כשרות.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מדובר במוצר נחות ומאוד לא בריא (לא שפיצה היא דבר בריא מראש כן ? :) )

ליביו

 

תרשה לי לחלוק עליך בנוגע לבריאות של הפיצה. פיצה היא דווקא כן דבר בריא, והכל עניין של מינון. היא כוללת פחמימות (מהבצק), חלבונים (מהגבינה), סידן (מהגבינה) וויטמינים (רוטב, תוספות).

אני מכין בבית פיצה (נו... אמא מכינה את הבצק אני עושה את השאר. יש לה מתכון מנצח לבצק של פוקצ'ה). אם שמים על זה גבינה אמיתית (ואפילו לא חייבים מוצרלה. אפשר להסתפק גם בעמק מגורדת, ומי שרוצה יכול לשים בכלל פטה - זה גם מצוין!) ועושים רוטב נורמלי (מעגבניות טריות ולא מעגבניות מרוסקות משומרות) זה מאוד בריא, וגם יותר טעים מרוב הפיצות שאכלתי בחיי במסעדות או פיצריות.

אני אוהב לשים כתוספת בצל, עגבניה, פלפל קלוי והכי הכי חשוב - גבינת פטה (ככה שבעצם מדובר בפיצה עם שני סוגי גבינות).

 

בדומה - גם המבורגר של מקדונלדס הוא לא דבר בריא, כשהוא מגיע עם הצ'יפס העצום בצד וכוס קולה. מכאן ועד להכריז שכל המבורגר הוא לא בריא הדרך ארוכה.

פורסם

פיצה זה בריא ?¿ :קוקולוקו:

 

בצק = קמח לבן = פחמימה מעובדת ללא ערך תזונתי בריא עם ערך גליקמי גבוהה = כלומר לא בריא

 

גבינה שמנה = שומן רווי מן החי המכיל הרבה כולסטרול

 

אז מה זה בריא בגלל שאמא שמה עגבניות טריות ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אנחנו מזמינים המון מפרגו ואין לי מושג על מה אתה מדבר. הפייבוריט שלי - ביצה ובולגרית (וכן, אני יודע איך זה נשמע, אבל זה מעולה). מה שכן - אף פעם לא התעמקתי אם היא כשרה או לא.

 

על טעם וריח ...

 

בכל מקרה כתבתי שלא רק אני חושב ככה

פורסם

ניר

 

בתור אחד שהיה שם בסרט של משמרות אני ממליץ לך מאוד באופן אישי לשמור על מזון בריא ודל קלוריות.מאוד קל להעלות במשקל ולהגרר לאכול אוכל ג'אנק פוד.חבל על הבריאות.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
פיצה זה בריא ?¿ :קוקולוקו:

 

בצק = קמח לבן = פחמימה מעובדת ללא ערך תזונתי בריא עם ערך גליקמי גבוהה = כלומר לא בריא

 

גבינה שמנה = שומן רווי מן החי המכיל הרבה כולסטרול

 

אז מה זה בריא בגלל שאמא שמה עגבניות טריות ?

 

אבל זה ניתן לתיקון בקלות - קמח מלא וגבינה לא שמנה.

חוצמזה, אפשר לעשות בצק דק (ולא עבה) ואז יש פחות "פחמימה מעובדת ללא ערך תזונתי בריא עם ערך גליקמי גבוה"...


×
×
  • תוכן חדש...