Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תקלה בחלונות שלפעמים בזמן הנסיעה החלונות נסגרים מעצמם.

היום גם קרה שהחלון בדלת הימנית נסגר אחרי לחיצה על כפתור לסגור את החלון בדלת הימנית.

כל התקלות האלה קורות לסירוגין ולפעמים זה לא קורה בכלל.

מישהו יודע מה יכול לגרום לזה?

פורסם

לא נשמע כמו תקלה אלא כמו מנגנון בטיחות מסוג כלשהו(מרגיז ככול שיהיה). עיין בספר הרכב ו/או גש לסוכנות.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

ברור שיש פה תקלה אם אתה לוחץ על הכפתור שמותקן על הדלת הימנית וזה סוגר גם את הלת השמאלית, זה נראה נורמלי?

פורסם
יש לי תקלה בחלונות שלפעמים בזמן הנסיעה החלונות נסגרים מעצמם.

היום גם קרה שהחלון בדלת הימנית נסגר אחרי לחיצה על כפתור לסגור את החלון בדלת הימנית.

כל התקלות האלה קורות לסירוגין ולפעמים זה לא קורה בכלל.

מישהו יודע מה יכול לגרום לזה?

 

לפי מה שהדגשתי, היכן התקלה?

פורסם

חזרתי עכשיו מהמקום שבו התקינו את המרימי חלונות, הוסיפו לי עוד ממסר על האיתותים, בנתיים החלונות לא נסגרו בנסיעה אבל עכשיו הצרה היא שהרעש של האיתות ימינה הכפיל את עצמו וזה ממש מציק, מתקין זוועה פשוט חאפרים, עכשיו צריך לחזור שוב לשם.

×
×
  • תוכן חדש...