Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בכל צרור מפתחות אימובילייזר,

אחד מהם התקלקל האוטו לא מניע איתו כבר,

אשמח אם תוכלו להפנות אותי אל מקומות מקצועיים והוגנים בחיפה והסביבה שמתעסקים בנושא.

(איך זה עובד? הם יכולים לשכפל מהתקין?)

תודה לעונים.

 

 

so far so good so what

פורסם

יש אימוביליזרים שניתן לקודד מחדש, ו/או לקודד חדש, וישנם כאלה שלא.

 

כל מתקין אבזרים, והנסיון שלו. עבור אצל הראשון, אם צריך אצל השני, וכן הלאה, עד שתצליח למצוא מי שמכיר,ו/או צלם את היחידה, ולפי התמונה אראה אם אוכל לייחס לזה דגם, ואולי בעצם, רשום על המפתח של האימ', הדגם.

 

אם כמה מתקינים ברצף, יאמרו שיש להחליף אימ' , או להשאר עם מפתח אחד שלו, כנראה שיהיה זה נכון. אם.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יש בפתח תקווה עסק מקצועי מאוד והוגן כפי שהתרשמתי מפגישתי עימו, "פאר המנעולים". הוא שיכפל לי השבוע מפתח עם אימובילייזר של דייהטסו ותוך כדי הסביר לי דברים שעקב ידע מוקדם שלי על הנושא ידעתי שהם מקצועיים ונכונים (אני בעצמי משכפל ומקודד מפתחות ומחשבי אימובילייזר, לרכבים מסוג אחר). יש לו באנר פרסום בחלק העליון של הפורום הזה, אז תוכל לקחת משם את הפרטים שלו, ולהרים אליו טלפון להתייעצות. אם הוא יאמר לך שזה לא ניתן אז כנראה שזה לא ניתן, ואם הוא יאמר לך שזה אפשרי, אז תדע במדויק מהו המחיר, ואח"כ תוכל להחליט אם אתה מחפש מישהו בחיפה שיעשה את זה או שאתה נוסע אליו.

פורסם

פיאסטה 96 - אני מעריך שבשנים האלה לא היה אימובולייזר בתוך המפתח, האם לאימובולייזר יש 3 נקודות שאותן יש להצמיד לאימובולייזר ברכב (דומה לשקע המותקן בדשבורד) ?

 

אם כן, ניתן לתקנו. (אסביר לך איך).

פורסם

LEVY, האם בתוך מפתח האימבולייזר למה שאתה מתכוון יש בפנים טרנזיסטור?

 

פעם פתחתי מפתח אמבולייזר של סובארו DL בעל2 מגעים והיה בפנים טרנזיסטור רגיל וזהו.

 

מעניין אם גם בעוד רכבים האימבולייזר מבוסס טרנזיסטור פשוט כזה..

פורסם
LEVY, האם בתוך מפתח האימבולייזר למה שאתה מתכוון יש בפנים טרנזיסטור?

 

פעם פתחתי מפתח אמבולייזר של סובארו DL בעל2 מגעים והיה בפנים טרנזיסטור רגיל וזהו.

 

מעניין אם גם בעוד רכבים האימבולייזר מבוסס טרנזיסטור פשוט כזה..

 

לא, האימובולייזר שלי יש זה כרטיס קטן עם 2 נגדים ושלושה מגעים שמציגים התנגדות טורית ומקבילית, כל הבעיה שהייתה לי זה שהמגעים נשחקו, אלה הם חצאי חור בכרטיס מסוג FR-4 מצופים בנחושת, על מנת לתקן את המגעים לקחתי FOIL מנחושת וגזרתי 3 רצועות דקות וכל מגע עטפתי אותו בהלחמת בדיל, כלומר הלחמתי את רצועת המתכת מחלקו העליון של הכרטיס לחלקו התחתון - וזה עובד מצוין, מאז אין לי יותר בעיות.

פורסם

עוד לא הספקתי לקרוא את התגובות (כי 6 וחצי ואני מתארגן לעבודה)

תודה לעונים

אני רק מעלה תמונה ב2 דקות של החלק המדובר וזז

תודה, אני אמשיך לקרוא בעבודה.

תמונה 082.jpg

 

 

so far so good so what

פורסם

פעם , נעלצתי להחליף את "הראש" של האימובולייזר.

ליתר דיוק אחד המפתחות הפסיק לפעולת בתקופת האחריות,

והוכלף כל החלק שעליו מצמדים את המפתח

פורסם

עוד שאלה

רציתי עוד שלט אחד לאזעקה (משהו ישן אין לי מושג מה זה) מה שמשמש אותי בזה הוא יותר הפתיחה של האוטו,

הציעו לי שיקודדו לי שלט לפי זה שיש לי, וזה יעלה 120 שקלים, המחיר סביר? יקר ?

ועדיין אני אשמח להכוונה למקומות שיכולים לשכפל אימובילייזר באיזור חיפה והסביבה

תודה

 

 

so far so good so what

פורסם

במידה ואני אעשה מאמץ ואגיע ללא הרכב,

מתעסקים גם עם שלטים שם? כמה תעלה חבילה של המפתח עם האימובילייזר ושלט?

(בטוח שאין צוריך שהאוטו יהיה במקום?)

תודה.

 

 

so far so good so what

×
×
  • תוכן חדש...