Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

בגדול אני בוחן סיוויק ומזדה 3.

הסיוויק מרגישה טוב יותר בנסיעה, אבל המזדה 3 נראה יותר טוב, לפי דעתי, ויותר מאובזרת.

מבחינת צריכת דלק הבנתי ששתיהן בערך אותו הדבר, וגם מבחינת מחיר הרכב זה בערך אותו דבר.

 

אז איזה רכב יותר כדאי? האם הטיפול במזדה יקר יותר? מכיוון שבעל הסיוויק הראה לי בלמים שהוא החליף במוסך מורשה וזה עלה באיזור ה600 ש"ח, לעומת בעל מזדה שעלה לו 1800 ש"ח.

 

בעצם, השאלה שאני שואל היא איזה רכב יותר יקר לאחזקה?

בנוסף, האם יש רכבים נוספים שכדאי לבחון אותם? (חוץ מהקורולה, שכבר יש אותה לאבא שלי)

 

תודה :)

פורסם

תשמע לנו יש מאזדה 3 ואנחנו מרוצים ממנה.

 

עכשיו , אם האוטו בשביל משפחה הוא יהיה קצת צפוף לעומת הסיוויק.

 

לגבי צריכת הדלק היא בערך ליטר ל 11 קילומטר בממוצע , כמובן שבעיר הצריכה יותר גבוהה מן הסתם.

 

והבלמים שבעל המאזדה החליפו לו עלו לו 1800 שקל- תפרו אותו בצורה רצינית כי בלמים למאזדה עולים 1000 שקל , וזה הכל תלוי כי אתה יכול לברר בכמה מוסכים ולמצוא מחיר יותר זול מנסיון (אבא שלי אמר לי הרבה פעמים מחירים שהציעו לו לכל מיני חלקים , והוא בדק במקום אחר ומצא בהרבה יותר זול)

על אמינות ושוק אין על מה לדבר בכלל - זאת יפנית עם אמינות מס' 1 ושוק חזק מאוד , אל תשכח את זה.

 

ואל תסתכל על הבלמים כי זה בכלל לא אינדיקציה- כי בלמים של מאזדה יכולים להיות יותר יקרים קצת מההודנה , אבל חלק אחר בהונדה יעלה יותר מאשר החלק במאזדה.

 

אני תכלס אוהב מאוד את האוטו הזה כי הוא זריז, העיצוב הפנימי שלו מאוד יפה, וסוחב מצויין.

 

עכשיו השאלה עוד פעם לגבי הצרכים- אם זאת משפחה קח את הסוויק למרות שגם במאזדה אפשר להסתדר מבחינת מקומות מאחורה.

 

תעשה נסיעות מבחן על שתיהן ואז תגבש לעצמך דעה.

 

ניב.

פורסם

אהלן, ניב.

עשיתי נסיעות מבחן לשניהם, וכמו שרשמתי הסיוויק מרגישה יותר טוב בנסיעה.

המזדה מרגישה קשוחה מידי ביחס להונדה. בנוסף, בעליות המזדה לא מרגישה עוצמתית מספיק, וגם בנסיעה רגילה לא מרגישה חזקה. ההונדה עם 120 כ"ס, והמזדה עם 105 כ"ס לא?

המרווח מאחורה די חשוב, אבל לא כל כך.

פורסם

כן המאזדה קצת יותר אגרסיבית.

 

תשמע אנחנו הלכנו על מאזדה 3 מתוך ניסיון מצויין איתה במשפחה. הדגם הקודם היה מאזדה 323 סדאן ששירתה אותנו בצורה מצויינת , ולכן החלטו להחליף אותה למאזדה 3 בלי להניד עפעף בגלל הנסיון.

 

אצלך זה קצת שונה כי אתה עומד במפת דרכים האם לבחור מכונית א' או ב'.

 

תשמע לגבי העליות זה בכלל לא בעיה. כל מכונית אוטומטית בעליות היא מעבירה הילוך מוקדם מדי - זאת אומרת הילוך שלא ממש מתאים לעלייה , כמו באוטו ידני שאם אתה לא נמצא בהילוך מתאים בעלייה , אז אתה מוריד הילוך בשביל שיהיה יותר כח.

 

במאזדה יש את הטיפטרוניק שאתה קובע את ההילוך שאתה רוצה להיות בו , ואתה יכול למשוך הילוך בעלייה במקום שמהמחשב יעביר לך הילוך גבוה יותר ולא תסחב ממש.

 

לגבי הנסיעה הרגילה (במישור) זה לא נכון מה שאתה אומר , היא דווקא מרגישה חזקה ( בשבילי) ויש לה כח וזריזות.

 

כ"ס הוא אכן 105.

 

Now it's up to you כמו שאומרים.

פורסם

אי אפשר לייעץ לך ללא שתגדיר דרישות מהרכב

 

למה 3 או סיויק?

 

אם אתה צריך משפחתית אלא לא היו הבחירות הראשונות שלי בגלל אבזור בטיחותי חסר וחסרונות אחרים כמו למשל ביטוח גבוה מאוד למזדה 3

 

מזדה 3 אכן יש לה שוק חזק אבל זה לא אומר שהאוטו הוא משהוא מיוחד אלא רק את העובדה שחברות הליסינג מעדיפות אותה כי היא דיי אמינה

 

הייתי ממליץ לך להתכל על הפוקוס מאותם שנים,המנוע אומנם 100 כ"ס ולא 105 כמו במזדה אבל הרכב הרבה יותר נוח ובטיחותי.

 

אם תגדי דרישות מפורטות יותר יהיה אפשר לתת לך המלצה נוספת

פורסם

מבין המזדה 3 או הסיביק דור קודם, לטעמי המזדה עדיפה.

היא מתקדמת יותר, מודרנית יותר ומהנה יותר לנהיגה.

הסיביק מעט זריזה יותר.

ביטוח מקיף יקר לשתי המכוניות, אחזקה של הונדה מעט יותר יקרה.

 

שוב- אם הינך נעול על שני הדגמים הנ"ל- לדעתי המזדה 3 עדיפה.

 

אופציות נוספות אותן שווה לשקול:

 

טויוטה קורולה משנתון 2006- חסכונית יותר מהמזדה, איכותית יותר בפנים הרכב, זריזה יותר, אחזקה וביטוח זולים יותר. אולם, היא פחות מהנה לנהיגה מהמזדה.

 

פורד פוקוס 2006- אם אתה מוכן להתפשר על מנוע\רכב עצל, זו יכולה להיות אופציה מעולה.

 

בהצלחה

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

על מנוע לא מוכן להתפשר, אני רוצה מנוע כמה שיותר חזק ושהנסיעה תהיה כמה שיותר חלקה.

ההתלבטויות, כפי שאמרתי, הן בעלויות האחזקה.

מי מהשתיים זוללת יותר דלק? בעל רכב הונדה, שעשיתי בדיקה של האוטו שלו, אמר לי שהצריכה במשולב היא בערך 13-14, זה הגיוני?

בנוסף, אמרו לי שהמזדה 3 זוללת המון דלק. מי יותר חסכונית בתחום הזה? מזדה או הונדה?

 

קורולה אני לא ממש מעוניין, מכיוון שהמראה החיצוני לא מצא חן בעיניי, ורמת האיבזור נמוכה למדי.

המנוע אני יודע שהוא חזק, והנסיעה לא רעה, אבל מבפנים לא מרגיש איכותי ונוח ממש בשבילי.

 

עוד משהו לציין, הרכב הוא לא למשפחה, אלא לזוג צעיר, ככה שאולי אתם יכולים להביא לי המלצות לרכבים אחרים? אולי לנסר?

פורסם
על מנוע לא מוכן להתפשר, אני רוצה מנוע כמה שיותר חזק ושהנסיעה תהיה כמה שיותר חלקה. אם ברצונך רכב עם מנוע חזק, המשפחתיות הנ"ל הן לא הכתובת.

ההתלבטויות, כפי שאמרתי, הן בעלויות האחזקה.

מי מהשתיים זוללת יותר דלק?- המזדה צרכנית דלק גדולה יותר, הסיביק חסכונית יותר בעיקר עקב הגיר החכם והמצויין שלה בעל חמישה יחסי העברה. בעל רכב הונדה, שעשיתי בדיקה של האוטו שלו, אמר לי שהצריכה במשולב היא בערך 13-14 , זה הגיוני? הגיוני בנהיגה רגועה מאד, כאשר חלק גדול מהנ"ל הינו בנסיעה בינעירונית.

בנוסף, אמרו לי שהמזדה 3 זוללת המון דלק כמשפחתית ממוצעת- כ- 1/10 כמובן כתלות באופי הנהיגה. מי יותר חסכונית בתחום הזה? מזדה או הונדה?- ראה תשובתי למעלה.

 

קורולה אני לא ממש מעוניין, מכיוון שהמראה החיצוני לא מצא חן בעיניי, ורמת האיבזור נמוכה למדי- רמת האבזור בקורולה GLI גבוהה מזו הקיימת במזדה קומפורט (למעט חישוקי מגנזיום)..

המנוע אני יודע שהוא חזק, והנסיעה לא רעה, אבל מבפנים לא מרגיש איכותי ונוח ממש בשבילי- פנים הרכב בקורולה איכותי מזה הקיים במזדה.

עוד משהו לציין, הרכב הוא לא למשפחה, אלא לזוג צעיר, ככה שאולי אתם יכולים להביא לי המלצות לרכבים אחרים? אולי לנסר?

 

עידן.

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

היי, עידן.

תודה על התגובות.

על איזה אוטו אתה ממליץ, מבחינת מנוע? כמובן אני מדבר איתך על משפחתי או מיני, כל שאר המכוניות סביר להניח שלא נכנסות בתקציב. (שנת 2004-2006)

 

תודה.

פורסם
היי, עידן.

תודה על התגובות.

על איזה אוטו אתה ממליץ, מבחינת מנוע? כמובן אני מדבר איתך על משפחתי או מיני, כל שאר המכוניות סביר להניח שלא נכנסות בתקציב. (שנת 2004-2006)

 

תודה.

 

ראשית, אני ממליץ לך בחום לבחור לאיזה סגמנט הינך "הולך". האם הינך זקוק למשפחתית מבחינת הגדול, או שסופר- מיני תספיק.

עפ"י תגובותיך, אני מבין שכזוג אתה יכול להסתפק בסופר-מיני שתיהיה זולה יותר לקניה, אחזקה ובצריכת הדלק (היקר בימים אלה).

סופר מיני דיי ספורטיבית ומעניינת, אני יכול להמליץ לך על האופציה המעניינת של יאריס T ספורט, רכב מאד מוצלח, זריז יחסית ומהנה לנהיגה. הבעיה שקשה מאד למצוא אחת מיד שניה.

 

אם אתה בכל זאת זקוק למשפחתית קומפקטית, הייתי מנסה למצוא פורד פוקוס האצ'בק עם מנוע 2000. אפשרות נוספת הינה מזדה 3 עם מנוע 2000 המספק 150 סוסים...

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
ראשית, אני ממליץ לך בחום לבחור לאיזה סגמנט הינך "הולך". האם הינך זקוק למשפחתית מבחינת הגדול, או שסופר- מיני תספיק.

עפ"י תגובותיך, אני מבין שכזוג אתה יכול להסתפק בסופר-מיני שתיהיה זולה יותר לקניה, אחזקה ובצריכת הדלק (היקר בימים אלה).

סופר מיני דיי ספורטיבית ומעניינת, אני יכול להמליץ לך על האופציה המעניינת של יאריס T ספורט, רכב מאד מוצלח, זריז יחסית ומהנה לנהיגה. הבעיה שקשה מאד למצוא אחת מיד שניה.

 

אם אתה בכל זאת זקוק למשפחתית קומפקטית, הייתי מנסה למצוא פורד פוקוס האצ'בק עם מנוע 2000. אפשרות נוספת הינה מזדה 3 עם מנוע 2000 המספק 150 סוסים...

 

עידן

 

בעיקרון, אני זקוק למשפחתית, כי זה רכב לכמה שנים טובות, ואתה יודע, מגדלים משפחה.

בכל אופן, את היאריס אני לא מוצא בשום אתר יד שנייה, והרכבים עם מנוע 2000 יקרים מדי.

ככה שאני מעדיף להישאר בתחום ה1,600.

המלצתך בתחום הזה היא הקורולה?

פורסם
בעיקרון, אני זקוק למשפחתית, כי זה רכב לכמה שנים טובות, ואתה יודע, מגדלים משפחה.

בכל אופן, את היאריס אני לא מוצא בשום אתר יד שנייה, והרכבים עם מנוע 2000 יקרים מדי.

ככה שאני מעדיף להישאר בתחום ה1,600.

המלצתך בתחום הזה היא הקורולה?

אכן כן, מניסיוני אני ממליץ על הקורולה בחום

 

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...