Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה 94 1.6 נכבת שמדליקים מזגן


igi2000
שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

כאשר מדליקים מזגן המנוע נכבה.

אם לוחצים קצת על הגז ומדליקים מזגן, הכול בסדר.

 

נעשה ניסיון לעשות ריסט למחשב, לא פתר.

האם ניתן להעלות את הטורים בעזרת התחברות למחשב?

 

תודה לעוזרים.

 

אורן.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי מקרה דומה באיביזה 97..

חשבתי שזה מנוע צעדים שהלך לעולמו

אבל בסוף זה היה התושבת של המצערת, תבדוק שהיא לא קרועה, ושאין בריחות של ואקום.

 

לפעמים הבעיה הייתה קוראת גם בלי מזגן, שהטורים היו משחקים כלפי מטה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה זהה היתה לי באיביזה 99, אחרי שניסו להחליף לי חצי רכב במוסך של צ'מפיון, הבעיה היתה בחיישן.

ניסו להחליף מחשב, מנוע צעדים, ניקוי כללי של כל מערכת הדלק ועוד כמה דברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.......הבעיה היתה בחיישן.

............

 

חיישן הינה מילה מאוד כללית. האם אתה יכול לפרט, במה בדיוק מדובר? ואם בחיישן, באיזה בדיוק?

 

לגבי פותח השרשור.

 

אינני יודע איזה דגם של מנוע באיביזה שלך, והאם באה עם מזגן מקורי. התופעה שאתה מתאר, מתאימה לכאורה ובספק אם ברכב שלך, לתופעה של מרים טורים מכני שפועל על ואקום, ואשר קשה לו למשוך את המצערת, וכאשר אתה נותן מעט גז, הרי עזרת לפעולה המכנית.

 

באם הרכב הגיע ללא מזגן, והתקינו בארץ, והתקינו מרים טורים מכני, זה יתכן, ואולם, בספק אני, אם זה אכן המצב.

 

אם המזגן מקורי, הרי שמייצב הסיבובים המקורי אמור לפצות על הפעלה , ועל כן קיים כשל, ולא כשל מסוג שאמור לכאורה להיות קשה לאיתור.

 

תמיד ניתן לנסות בעל מקצוע אחר, ככל שניסית מישהו.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיישן הינה מילה מאוד כללית. האם אתה יכול לפרט, במה בדיוק מדובר? ואם בחיישן, באיזה בדיוק?

 

לגבי פותח השרשור.

 

אינני יודע איזה דגם של מנוע באיביזה שלך, והאם באה עם מזגן מקורי. התופעה שאתה מתאר, מתאימה לכאורה ובספק אם ברכב שלך, לתופעה של מרים טורים מכני שפועל על ואקום, ואשר קשה לו למשוך את המצערת, וכאשר אתה נותן מעט גז, הרי עזרת לפעולה המכנית.

 

באם הרכב הגיע ללא מזגן, והתקינו בארץ, והתקינו מרים טורים מכני, זה יתכן, ואולם, בספק אני, אם זה אכן המצב.

 

אם המזגן מקורי, הרי שמייצב הסיבובים המקורי אמור לפצות על הפעלה , ועל כן קיים כשל, ולא כשל מסוג שאמור לכאורה להיות קשה לאיתור.

 

תמיד ניתן לנסות בעל מקצוע אחר, ככל שניסית מישהו.

 

בברכה

דני

 

שלום דני.

 

הרכב מודל 94 1.6 efi דגם מנוע abu.

שבוע שעבר עשיתי אוורול למנוע עקב התחממות.

שופץ ראש מנוע הכולל מילוי, ישור,השחזה,החלפת גומיות שסתומים.

כמו כן הוחלפו בוכנות,רינגים, מיסבי טלטל,משאבת מיים, רצועת טיימינג.

העבודה בוצעה על ידי.

יש לציין שהמנוע נדלק מייד, אינו מעשן, וסוחב מצויין.

יש צורך עדיין לבצע הרצה, וחיזוק ראש.

 

בעית המזגן צצה עכשיו.

אבדוק ואחזור לדווח.

 

אורן.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמח לקבל עדכון.

 

בברכת חג שמח\

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
נשמח לקבל עדכון.

 

בברכת חג שמח\

 

דני

בזמן הפעלת המזגן המאווררים חייבים להיות בפעולה ..מה שלא קרה אצלי ולכן הטורים ירדו וכיבה את המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר המזגן מקורי, בזמן הפעלת המזגן, מתקבלת ה"בקשה" ממחשב ניהול המנוע, או לפחות "הודעה".

 

כך שמחשב ניהול המנוע, דואג להעלאת הטורים, ברמה של העומס שמפעיל המדחס, כך שלמעשה לכאורה אין שינוי בטורים, אך ה"אין שינוי" הזה, הוא תוצאה של ירידה והעלאה מיידית.

 

לא המאווררים הם שמעלים את הטורים מחד, גם לא ברור שמערכת המזגן היא מקורית, ועל כן, יתכן שהוסיפו שם בזמן התקנת המזגן ,מגביר טורים מכני ייעודי.

 

מאווררים צריכים לפעול כאשר המנוע מתחמם מחד, לא חייבים לפעול שניהם עת הפעלת מזגן, מה שכן, חייבים לפעול כאשר הלחצים עולים.

 

נראה שמעבר לסידור מאווררים (ואני מקווה שלא עשו קומבינות) ,עשו דבר מה נוסף.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...