Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך קוראים לחלק הזה? (גאלאנט 91 , 1600 )


daniel_n
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כדאי להפריד בין שני פירוקים שאתה צריך לעשות כדי לקבל את התפוח ביד:

 

1: להפריד בין נושא הגלגל, CARRIER, ובין המשולש התחתון. חולץ יעשה את החיים הכי קלים, אבל גם מכה בו זמנית עם שני פטישים כבדים היכן שסימנתי את החיצים תחלוץ את הקונוס של התפוח ממקומו ותפריד בין שני החלקים.

 

2: להוציא את התפוח מהמשולש. כאן זה תלוי ברכב הספציפי, ואני לא מכיר איך זה ברכב שלך, אבל בד"כ צריך שם לעבוד עם פרס (מכבש) או פטיש ובוקסה גדולה ועמוקה שמונחת מתחת, או לפתוח ניטים, תלוי בצורה שבה התפוח מחובר למשולש. יש הרבה רכבים שבהם יותר נוח, זמין, ואולי אפילו זול, לקנות כבר את כל המשולש קומפלט.

 

attachment.php?attachmentid=117602&d=1212664444

ball_joint.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...