Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני בערך חודש עשיתי טיפול גדול לרכב שלי (יישור קו), שכלל החלפת דיסקים, רפידות ועוד כל מיני חלפים מקוריים.

אני חייב להודות שאחרי הטיפול הרגשתי שינוי לטובה, אבל.. יומיים אחרי התחלתי לשמוע רעשים מוזרים מכיוון הגלגל הקדמי שמאלי.

רעש של קפיץ לא משומן, או חיכוך של משהו באזור הגלגל השמאלי (קשה לי קצת לתאר את הרעש).

בכל מקרה, הרעש מופיע רק אחרי שאני עולה על פסי האטה או על כביש משובש, בכביש ישר ללא בורות וכ'ו.. אין רעש בכלל.

לפני שבועיים העברתי את האוטו טסט, ואמרתי לעצמי שאם הרעש הזה נובע מבעיה רצינית כלשהי יכשילו אותי, דבר שלא קרה לשמחתי.

כמה ימים אחרי הטסט הרעש פתאום נעלם, אבל אחרי יום-יומיים הרעש המעצבן שוב חזר.

ד"א, מדובר בסיאט איביזה שנת 2000.

 

אני אשמח לקבל את עזרתכם, או אפילו כיוון בנוגע לרעש המעצבן.

תודה רבה.

פורסם
דבר ראשון תוודא שהברגים מהודקים כמו שצריך...

לצערי הרב אין לי מושג איך לבדוק, אבל לא נראה לי הגיוני שעשו לי טיפול מבלי לוודא שהכל מחוזק ותקין.

×
×
  • תוכן חדש...