Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי מאחורי בית החולים כרמל, קרוב לחניות. מלפני הייתה טויוטה קורולה. הנהג בלם פתאום בלי איתות.

 

חשבתי שהוא לא יודע לאן לנסוע אז חיכיתי שיתאפס על עצמו.

 

אחרי כמה שניות הוא שם רוורס, נסע מטר וחצי תוך שאני צופר לו ונכנס בי.

 

אחר כך הוא ירד מהאוטו ואמר לי "איך אתה נוהג? אתה לא רואה שאני מאותת ורוצה לחנות?".

 

הסתכלתי עליו במבט של "אתה אידיוט" ואמרתי לו "אמ... לא!"

 

הסתכלנו שנינו על מה שקרה, לא היה נזק.

 

חשבתי במשך כמה שניות מה לעשות, נדנדתי בראש עם מבט נוסף של "אתה חתיכת ילד אידיוט, איך שרדת גן חובה?" (בן אדם בן 50 לפחות), וכל אחד מאיתנו הלך לדרכו בלי להחליף פרטים.

 

אנחנו לא באמת יודעים איך נגיב למצבים כאלו כשהם יקרו, אלו הרגעים שבהם אנחנו לומדים טוב מאוד מה הטבע שלנו.

 

אני נמנעתי מסכסוך למרות שיכולתי לצאת ולהתחיל לצעוק עליו בלי רחמים ועוד לתבוע אותו על כאבי צוואר.

 

יכולתי גם לצאת, לצעוק עליו ולתת לו אגרוף בפנים, כמו שעושים חברי פורום אחרים, אבל אני לא כזה.

פורסם

גם לי זה קרה

איזה נהג חדש פוזאיסט חתך אותי לפני פניה ברמזור שמאלה

אחרי זה חכיתי מאחוריו ברמזור אחר ובזמן שהוא מדבר עם חבר שלו שעל קטנוע לידו הוא החליט לעשות רוורס בלי שום סיבה מובנת ולא עצר עד שפגע לי בטמבון אמנם לא נגרם נזק אך כמובן שהוא מייד ברח.

פורסם

הפתרון הכי טוב אגרוף :roll: זה כבר נהיה פפולארי בקרב חברי הפורום

נתת אגרוף האוטו מחכה לך לתיקון/לנסיעה ואתה יושב על זה ולא רואה את האוטו אחרי זה לזמן מה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

מטומטם, אבל אני מניח שהתגובה היתה שונה אם היה נגרם נזק.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

א. אם היה בינכם מספיק מרחק, היה לך זמן לצפצץ לו לפני שהוא נכנס בך, ואולי אף למצוא מסלול התחמקות.

לא אומר שאתה זה שאשם, אך גם לך יש תרומה למה שקרה.

ב. סה"כ נגע לך טיפה בטמבון, לא נעים - אבל גם לא סוף העולם. אני לא מבין במה האשכול הזה עוזר למישהו.

אה נכון... להזכיר לנו שאתה אדם תרבותי וחלילה לא חם מזג.

 

עם כל הכבוד (ויש כבוד), האשכול מיותר.

פורסם

הוא יכול לשבת על הטמבון שלו, הוא לא יהיה אשם.

רכב הראשון לא אמור להתחיל נסיע לאחור, אם הדרך לא פנוייה.

 

אגרוף במקרה הזה לא היה שווה וגם לא היה עוזר, אבל במקרה דומה שהיה לחבר שלי, שם היה נזק והנהג עוד לא רצה להודות

שנסע רוורס, שם היה שווה אפילו בעיטה.

Omnia mea mecum porto

פורסם
הוא יכול לשבת על הטמבון שלו, הוא לא יהיה אשם.

רכב הראשון לא אמור להתחיל נסיע לאחור, אם הדרך לא פנוייה.

יש משפט חכם שאומר - "אל תיהיה צודק, תיהיה חכם"

אז נכון, הנהג שלקח רוורס אשם לפי החוק, אך אם מר' יוסי היה מתכנן את הנסיעה

והיה פחות "על קוצים" מה יש לנהג האיטי הזה, שיסע כבר - אולי המצב הלא נעים היה נמנע.

 

שוב, שלא תבין לא נכון, אני לא מאשים את יוסי וגם לדבר בדיעבד זה תמיד נוח וקל יותר ולכן אני

גם לא שופט אותו על פעולתו.

פורסם

מה הוא לא ראה אותך?

מאיפה היתה לו את החוצפה לומר מה שאמר.

העיקר שאתה בסדר ושום נזק לא נגרם.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם

כשאני מעורב בדברים כאלה אני קודם כל יוצא מנקודת הנחה (נכונה מן הסתם) שגם הנהג השני לא רצה בתאונה ולא עשה את זה בכוונה. הרי אף אחד לא דופק את האוטו של עצמו בכוונה.

 

אם לא נגרם נזק אז נפרדים בברכת נסיעה טובה ושים יותר לב ואם כן נגרם אז לפני הפרידה הנ"ל מחליפים פרטים וגם אם לא מסכימים מי אשם משאירים את זה לחברות הביטוח/בתי משפט. מותר לא להסכים בלי להפוך אף צד לפושע ולחרא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קרה לי דבר דומה באילת לפני כשלושה שבועות.

עמדתי לצאת מהחניה של מסעדת ברזיל, כשנהג בגיל העמידה בלאנסר חדשה נעצר כמה מטרים לפני ושילב להילוך אחורי. הנחתי שהוא רוצה להכנס לחניה, ולכן נעמדתי במקומי מתוך כוונה לתת לו להכנס בלי לחץ אלוהים יודע מה עבר לו בראש, שכן הוא פשוט הדביק את הדוושה לריצפה ישר לכיוון שלי. התחלתי לצפור לו כמו מטורף, והמזל הוא שבשניה האחרונה הוא שם לב מה עומד לקרות והסיט את ההגה. נעצרתי לידו, פתחתי חלון ושאלתי האם בימינו כבר לא משתמשים במראות כשנוסעים לאחור. האדון, שניכר עליו שהיה מבוהל משהו מהסיטואציה אליה הכניס את עצמו, התנצל.

 

כן, אני יודע שאין פואנטה של ממש לסיפור הקטן הזה, פשוט סיפרתי אותו בגלל שההתרחשות היתה דומה, פרט לכך שאצל יוסי זה נגמר בדפיקה של ממש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הוא כנראה יצא מנקודת הנחה שאין מכוניות מאחוריו (למרות שנסעתי אחריו בערך 200 מטר).

 

אני מסכים לגמרי עם שי לגבי איך שצריך להתנהל במקרים כאלו.

 

 

אגב נהגים גרועים, היום בבוקר הייתי בגרנד קניון והייתה אישה מבוגרת (צורה פוליטיקלי קורקט להגיד "סנילית לחלוטין") שנהגה בגולף חדשה בצבע בורדו.

 

היא ניסתה להיכנס לחניה אבל לא הצליחה במשך 2 דקות. אני בינתיים סידרתי הכל בשביל לצאת מהאוטו וללכת לקנות כמה דברים.

כשראיתי שהיא פשוט זזה קדימה ואחורה ירדתי מהאוטו ועזרתי לה עם הוראות.

היא פחדה לזוז קדימה כי היה שם עמוד, אבל העמוד היה יותר ממטר מהאוטו שלה.

בסוף הצלחתי לגרום לה לחנות.

 

יש אנשים שאין להם את הקואורדינאציה המספיקה אפילו בשביל להיות על הכביש.

פורסם

אחי לא חסרים מטומטמים, אני שמח שגמרת את הסיפור הזה בלי יותר מידי בלאגן ופרובוקציות,

עשית בשכל.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...