Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסטרטר של הקליאו שלי מתחיל להשמיע צלילים של סוף חייו(מין צליל של סטטט מוזר לאחר שהרכב מניע)

חשמלאי רכב הציע שהוא יפרק אותו ויסדר אותו(לפי מה שאני יודע זה שמנקים אותו ומשמנים ואז מחזירים)

 

מישהו יכול להסביר יותר בפרוט?(גם תמונה תעזור)

 

ובנוסף אם יש לכם הצעות כיצד לשמור על אורך חייו?

(ולכל המצחיקים של הפורום...אני לא מתכוון להניע בדחיפה!)

תודה אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

באם המתנע (סטרטר) לא תקין אין מנוס אלא לתקנו או להחליפו במשופץ אחר.

כנהג, אין לך כלל מה לעשות כדי לשמור על אורך חיי המתנע אלא לבצע התנעה נורמלית ומייד כשהמנוע פועל להרפות ממתג ההתנעה כדי שהמתנע לא ישאר משולב עם המנוע הפועל (דבר שאתה בוודאי עושה). רכב שמנועו מניע בקלות ומהר, המתנע מופעל לזמן קצר ביותר לעומת רכב שהתנעתו קשה ודרושים הרבה סבובי מתנע להתנעתו וחיי המתנע מתקצרים יותר מהר. לא לשכוח המתנע רק מניע המנוע ולאחר מכן הוא נמצא במנוחה ולא פועל כלל.

:idea: רפי לין :idea:

פורסם

הזהר ולא לתקן לבד המתנע כי גרוז או שמון לא נכונים ובכמות לא מתאימה עלולים לגרום אח"כ להחלקת המתנע (עקב כניסת שמן או גריז לגלגל השיניים של המתנע המכונה "בנדיקס"). נכון שיתכן שטפול שגרתי במתנע שלך יחזירו לתקינות אך בצע זאת אצל חשמלאי רכב. בברכה - רפי לין :idea:

פורסם
באם המתנע (סטרטר) לא תקין אין מנוס אלא לתקנו או להחליפו במשופץ אחר.

כנהג, אין לך כלל מה לעשות כדי לשמור על אורך חיי המתנע אלא לבצע התנעה נורמלית ומייד כשהמנוע פועל להרפות ממתג ההתנעה כדי שהמתנע לא ישאר משולב עם המנוע הפועל (דבר שאתה בוודאי עושה). רכב שמנועו מניע בקלות ומהר, המתנע מופעל לזמן קצר ביותר לעומת רכב שהתנעתו קשה ודרושים הרבה סבובי מתנע להתנעתו וחיי המתנע מתקצרים יותר מהר. לא לשכוח המתנע רק מניע המנוע ולאחר מכן הוא נמצא במנוחה ולא פועל כלל.

:idea: רפי לין :idea:

 

אני היחיד שנוהג על הרכב ותאמין לי אני מניע בסדר גמור.

פשוט כנראה שחייו מגיעים לקיצם :?

 

מישהו יודע כמה יכול לעלות לי אחד חדש?

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם
באם המתנע (סטרטר) לא תקין אין מנוס אלא לתקנו או להחליפו במשופץ אחר.

כנהג, אין לך כלל מה לעשות כדי לשמור על אורך חיי המתנע אלא לבצע התנעה נורמלית ומייד כשהמנוע פועל להרפות ממתג ההתנעה כדי שהמתנע לא ישאר משולב עם המנוע הפועל (דבר שאתה בוודאי עושה). רכב שמנועו מניע בקלות ומהר, המתנע מופעל לזמן קצר ביותר לעומת רכב שהתנעתו קשה ודרושים הרבה סבובי מתנע להתנעתו וחיי המתנע מתקצרים יותר מהר. לא לשכוח המתנע רק מניע המנוע ולאחר מכן הוא נמצא במנוחה ולא פועל כלל.

:idea: רפי לין :idea:

 

אני היחיד שנוהג על הרכב ותאמין לי אני מניע בסדר גמור.

פשוט כנראה שחייו מגיעים לקיצם :?

 

מישהו יודע כמה יכול לעלות לי אחד חדש?

 

אלעד.

 

700-800 ש"ח.

אני שילמתי במוסך מורשה של רנו 998 ש"ח על החלפה (סטרטר+עבודה).

:-)

פורסם
באם המתנע (סטרטר) לא תקין אין מנוס אלא לתקנו או להחליפו במשופץ אחר.

כנהג, אין לך כלל מה לעשות כדי לשמור על אורך חיי המתנע אלא לבצע התנעה נורמלית ומייד כשהמנוע פועל להרפות ממתג ההתנעה כדי שהמתנע לא ישאר משולב עם המנוע הפועל (דבר שאתה בוודאי עושה). רכב שמנועו מניע בקלות ומהר, המתנע מופעל לזמן קצר ביותר לעומת רכב שהתנעתו קשה ודרושים הרבה סבובי מתנע להתנעתו וחיי המתנע מתקצרים יותר מהר. לא לשכוח המתנע רק מניע המנוע ולאחר מכן הוא נמצא במנוחה ולא פועל כלל.

:idea: רפי לין :idea:

 

אני היחיד שנוהג על הרכב ותאמין לי אני מניע בסדר גמור.

פשוט כנראה שחייו מגיעים לקיצם :?

 

מישהו יודע כמה יכול לעלות לי אחד חדש?

 

אלעד.

 

700-800 ש"ח.

אני שילמתי במוסך מורשה של רנו 998 ש"ח על החלפה (סטרטר+עבודה).

למה אתה מתגאה שיצאת פראייר?...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
באם המתנע (סטרטר) לא תקין אין מנוס אלא לתקנו או להחליפו במשופץ אחר.

כנהג, אין לך כלל מה לעשות כדי לשמור על אורך חיי המתנע אלא לבצע התנעה נורמלית ומייד כשהמנוע פועל להרפות ממתג ההתנעה כדי שהמתנע לא ישאר משולב עם המנוע הפועל (דבר שאתה בוודאי עושה). רכב שמנועו מניע בקלות ומהר, המתנע מופעל לזמן קצר ביותר לעומת רכב שהתנעתו קשה ודרושים הרבה סבובי מתנע להתנעתו וחיי המתנע מתקצרים יותר מהר. לא לשכוח המתנע רק מניע המנוע ולאחר מכן הוא נמצא במנוחה ולא פועל כלל.

:idea: רפי לין :idea:

 

אני היחיד שנוהג על הרכב ותאמין לי אני מניע בסדר גמור.

פשוט כנראה שחייו מגיעים לקיצם :?

 

מישהו יודע כמה יכול לעלות לי אחד חדש?

 

אלעד.

 

700-800 ש"ח.

אני שילמתי במוסך מורשה של רנו 998 ש"ח על החלפה (סטרטר+עבודה).

למה אתה מתגאה שיצאת פראייר?...

 

קשה הבנה אה? :D

הסטרטר עולה בין 700-800 ש"ח.

כולל עבודה שילמתי 998 ש"ח...

בוא תסביר לי איך יצאתי "פראייר"...

:-)

פורסם
אצל חשמלאי רכב בהוד השרון לפני כ5חדשים!

 

:roll:

 

לאיזה רכב?

המחיר שנתתי הוא לRSI (לאחר בירור אצל שני חשמלאים ובמורשה רנו) כשאני מאמין שאין הבדל גדול מידי בסטרטר בינו לבין הסטרטר הרגיל של הקליאו...

יכול להיות שאני טועה...

:-)

פורסם

עלות סטרטר למנוע פיזו 405 שהותקן ברכב אחר עדיין 350 שח!

(נשאלתי לאיזה רכב- ועניתי לאיזה מנוע. ברור מיכאן שדגמי פיזו וסיטרואן אחרים שיש בהם מנוע זהה או דומה עולים אותו דבר)

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...