Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריח של דלק...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל שבוע הפתעה חדשה. מה הפעם ? ריח של דלק בתוך האוטו.

הרמתי מכסה מנוע עברתי על כל הצינורות הנראים לעין, עברתי על פילטר הדלק ועל כל שאר הצנרת החשופה לעין - אין נזילות.

 

היכן ממוקמת משאבת הדלק בפיאט אונו ? אני חושש שמא הריח מגיע משם.

היש למישהו רעיון אחר מאיפה מגיע הריח/ איפה הנזילה ?

 

נערך.

** האוטו מודל 94, מוזרק. **

תודה מראש..

פורסם

רק טיפ: אם אתה נוסע ויש פתאום ריח חזק במיוחד של דלק, כלומר לא כמו פול צ'וק אלא ממש הרבה - תפסיק לנסוע מיד, כי יכול להיות שיש נזילה והדרך להתלקחות קצרה מאוד.

וד"א יכולים להיות גם סדקים שממש קשה לראות אם לא יודעים שהם שם.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

מושב אחורי , תרים את הכיסוייים ותראה בעצמך כמה ברגים שמחוברים למשאבת דלק

אין לי על מה לסמוך רק על המגדש טורבו...

פורסם
מושב אחורי , תרים את הכיסוייים ותראה בעצמך כמה ברגים שמחוברים למשאבת דלק

 

עכשיו הרמתי את המושב האחורי ואת הכיסויים, פירקתי את המכסה והגעתי אל משאבת הדלק. האזור נראה לי די נקי מדלק, אין נזילה הנראית לעין - גם כשהאוטו מונע וגם כשהוא כבוי - אם כי בכל זאת מצתבר ריח של דלק בתוך האוטו לאחר הכיבוי.

 

בנוסף, נכנסתי מתחת לאוטו וסרקתי את מיכל הדלק - אין נזילות הנראות לעין מאף כיוון.

 

יש עוד אפשרויות ? אולי חור באגזוז או בדוד ?

פורסם
מושב אחורי , תרים את הכיסוייים ותראה בעצמך כמה ברגים שמחוברים למשאבת דלק

 

עכשיו הרמתי את המושב האחורי ואת הכיסויים, פירקתי את המכסה והגעתי אל משאבת הדלק. האזור נראה לי די נקי מדלק, אין נזילה הנראית לעין - גם כשהאוטו מונע וגם כשהוא כבוי - אם כי בכל זאת מצתבר ריח של דלק בתוך האוטו לאחר הכיבוי.

 

בנוסף, נכנסתי מתחת לאוטו וסרקתי את מיכל הדלק - אין נזילות הנראות לעין מאף כיוון.

 

יש עוד אפשרויות ? אולי חור באגזוז או בדוד ?

 

דלק מתנדף במהירות, לכן תעשה את הבדיקה שהרכב מונע.

רוב הסיכויים שזה מהמשאבת דלק, תשאיר את האוטו הרבה זמן מונע ותשים לב לכל הצינורות. לפעמיים מדובר בחור או סדק זעיר שאי אפשר לראות אותו בעין . רק שהמשאבת דלק עובדת ויש לחץ בצינורות אז אפשר לאתר את הנזילה.

 

עד שתמצא מאיפה זה , שמור על בטיחות מקסימלית כמו לא לעשן באוטו או משהו כזה.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

מתוך נסיון:

 

תניע את הרכב בבוקר (עדיף קר), תחפש סימני נזילה מתחת למכסה מנוע (חיבורים וכו')...כאשר מנוע חם הדלק מתאדה מיד, כך שצריך לחפש כל עוד המנוע קר...

 

חפש סימני נזילה מתחת לרכב.

הנזילה מסדק בצינור/מיכל יכולה להופיע רק בנסיעה / עם טנק מלא, כך שאין להסתמך על בדיקה אחת...

 

 

בהצלחה,

P.

×
×
  • תוכן חדש...