Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

3 שנים בערך בתחום

כרגע המערכת שווה 7.5 ובזמן הקרוב תגיע ל 9K

בכל הזמן הזה ההפסד לא מגיע ל 2K

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתחום 8 שנים בערך כסף הפסדתי המון הפסד שכלל שני רכבים שניגנבו עם מערכות {מה שניגנב שווה בערך 25K}

כיום הוצאתי המון המון שקלים שזה כולל המון מגברים שהחלפתי וחלק יושב בבית וחלק גדול אחים שלי נהנים על חשבוני {כלבים אף אחד לא זרק לי שקל}אח אחד קיבל DVD פיוניר P7500 אח אחר קיבל מערכת קומפלט מגבר+ HU

+ קומפוננט +סאב אח נוסף קיבל לפני כמה שנים סאב +מגבר עוד אח מחכה לא בבית מערכת שלמה שכוללת מונו של הייפוניקס+שני סאבים רוקפורד HE2+רוקפורד P8004+קומפוננט של אלפיין+6X9 של מורל+HU 9853+חיווט

מישהו יכול לעזור לי לחשב כמה ביזבזתי עד היום

ניראה לי משהו כמו 100K ומעלה ועוד לא ניגמר:-)

נ.ב עוד אח קיבל HU של סוני

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

פחות משנה בתחום

למזלי מזדמן לי להזמין את הרוב בארה"ב אז קצת קשה לחשב כמה הוצאתי אבל השווי 13-14K בארץ

sound connecting people

פורסם

מתן אחי הקטן קיבל בירושה גם הונדה סיויק קופה {נימכרה עכשיו מחפשים רכב אחר} איזה באסה זה הרבה אחים

כל הקטע כולם אומרים לי תפסיק להשקיע באוטו ואח"כ שואלים אם יש לי איזה רמקולים או רדיו דיסק או משהו לתרום גם אצלך זה ככה מתן

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אני יודע שאצלנו זה ככה :wink: (אחי תרם לי: FI Q, רוקפורד 500A2, פיוניר 6850, הייפוניקס ברוטוס 1205,סאב פיניקס גולד קסנון) :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

וואו חבר'ה סחטיין על ההשקעה, אז ככה

2 רדיו דיסקים JVC ,למה 2 כי הראשון נגנב ע"י בני עוולה. 1000 ש"ח לכל אחד!!!!!!!!!!!

 

4 רמקולים מחורבנים (כל זוג עלה 320 ש"ח) שאני מצטער על הכסף ששילמתי שלפחות כלל את ההתקנה הלא מקצועית שקרעה לי את הניליון הפנימי בדלת וגרמה לחדירת מי גשמים ,שלא לדבר על הכיעור העז של הדלת לאחר שפירקתי את הרמקול לצורך תיקון החור, וכמובן קריעת הקליפסים שתופסים את דופן הפנימי של הדלת לפח,

170 שקל על רמקולים מנחוסים של איגל רוד, שעד היום יושבים אצלי על הרצפה בחדר כי אני מתבעס שקניתי אותם, וצריך לתכנן להם מגש אחורי בסטיישן, וכמובן סלילת חוטים אבל רק אצל מקצוען אמיתי , שלא יחתכו לי קווים בשטיח של הרכב יכניסו את החוטים ויסגרו עם סיליקון.

בקיצור מה שהשקעתי באודיו ברכב התבעסתי ונשארתי מבועס מהעניין , למעשה כבר אני מצטער שהשקעתי בזה מההתחלה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אצלי זה מתחלק ל2 אני קטן ב12 שנה מהאח הכי קטן חוץ ממני ....

 

 

לאחיי הגדולים היו מערכות יקרות ברכב בזמנו עוד שלא היה קומפוננט חוץ מMB עם מגברי מנורות וכו' .. (שנת98 נמכרה המערכת האחרונה)

 

 

הם הפסיקו עם זה מזמן.

 

מאז שלי יש מערכות .... פתאום כל אחד צריך לאישתו זוג רמקולים לאוטו.. ואולי גם מגבר קטן:)

 

 

ככה זה ......... מתגעגעים :)

פורסם

המצב שלכם מעולה .. דוגרי , אני מקנא.

אצלי אני קרוב לנידוי מהמישפחה בגלל שאני מתעסק בתחום הזה..:wink:

אפילו על הזמן שאני מבלה בפורום פותחים לי עיניים מסתבר .. :mm_mad:

 

אבל איך אומר רפי גינת ..

 

שמישהו ינסה לעצור אותי !!

 

8)

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...