Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישראל, אין דברים כמוך :lol: :lol: :lol: קרעת אותי.

בכל מקרה, מתן צודק. כל הזמן זה רק שידרוגים ושידרוגים, וזה לא נגמר. כנראה שעם הגיל זה חולף (או עד שהופכים לחירשים\חסרי רישיון\חסרי רכב\כל דבר שתמציאו). אני לא ראיתי מישהו שבאמת נכנס לתחום הזה חזק, והשקיע "רק" 15-20 אלף, וזהו. סגר את הבאסטה. נכון, אפשר להגיד שבהשקעה חכמה אתה מוציא המון ממערכת בשווי הזה, אבל זה אף פעם לא נגמר :roll: (מניסיון מר שלי ושל אחי, וגם של רוב חברי הפורום פה) :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גיא אתה צודק השידרוגים אף פעם לא ניגמרים תמיד קמים פתאום בבוקר עם שיגעון חדש בגלל השידרוגים האלו שוכב לי בבית המון ציוד ומדובר על ציוד שכמעט ולא עבד

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

נו, אז תביא אותו למפגשים. אולי נתחיל "להעביד" אותו :-) (את הציוד)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

למה לא חבל שהציוד יעבוד אני שומר אותו לעוד 10 שנים שהוא יהיה נדיר ואז אני ימכור אותו כפול:-)

סתם רוב הציוד יעבור לאחי הקטן ברגע שנימצא לו רכב {כניראה מצובישי קולט}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אני מחזק את דבריו של עמנואל 1++++

 

גם אני אומר שזה מאוד מאוד עצוב לדעת שאנשים השקיעו עשרות אלפי שקלים ולא הגיעו לתוצאה מספקת.

 

אני בהשקעה ראשונה האכילו אותי סרטים על הציוד שקניתי וחשבתי שזה הכי טוב, אחרי תקופת זמן קצרה התחלתי לשדרג להיי-אנד ופה אני עוצר ואין לי למה להמשיך . עוד. מה לקנות עוד סט אבסלוט או F1 לדלתות האחוריות או להחליף את המגבר במגבר מנורות .

 

יש גבול חברה .

 

אני חושב שמי שרוצה לשדרג שישדרג להכי טוב מראש. ולא כל חצי שנה לעלות מדרגה אחת.

תחסכו את הכסף .

פורסם

נאדר אבל מי אומר שהיי אנד ישמע כמו שאני אוהב ?? אה ?

 

קשה לי להאמין שיש מוצר "היי אנד" שיתן לי באס כמו שאני אוהב :p

 

הייתי מעוניין לשבת ולהשוות בין טוויטר "זול" לא היי אנד לטוויטר שלך למשל :]

 

אתה מבין לאן אני חותר , מערכות שמע לרכב זה לא דבר מקובע שיש הכי טוב הכי ממוצע זה כל דבר לגופו .

פורסם
יש הימורים על ההשקעה של עופר בתחום עד היום? אני אומר באיזור ה-200K :lol:

 

לא צריך להמר ..

אני יכול להגיד לך שגם אם תוריד אפס מהסכום שנקתת זה לא יהיה הסכום שהשקעתי אלא פחות.

 

מה שכן , השקעתי המון שעות עבודה על הרכב שלי .. וצריך לזכור שאת רוב הרכיבים שלי , לפחות עבור המערכת שהייתה לי בפולו קיבלתי בתמורה לעבודה שעשיתי אצל אייל ולמעשה ברכב הזה קניתי ממש רק את המידבאסים של האלייט .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

בתחום 6 שנים בערך בזבזתי אולי 15 אלף זה דבר שאין לו סוף בעיניי והוא ממכר

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

כמה השקעתי? מממ... בוא נראה

 

היו 3 ג'נסיס....

 

ועוד 2 אודיסון....

 

אה והיה גם קומפוננט של מקרום..

 

אה, גם ה P9....

 

פלוס סופרימו ו..

 

אה אה והיה גם הייבריד בדרך..

 

אה, והסאב השני היה של...

 

רגע, מה היה לי אחרי המגבר הרביעי של רוקפורד?

 

.

 

..

 

.......

 

 

 

 

 

הרבה :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מממ אז אצלי הכל התחיל במגברי החיקוי של 'קוס', סגולים משהו מהמזרח, צורף אליהם סאב קנווד רמקולים 6x9 פיוניר ואין לי מושג איזה רדיו-דיסק זה היה אז, אני חושב שאולי הפיוניר עם הדולפינים או איזשהו קנווד. אני חושב ששלמתי אז ב-2001 על כל החבילה כ-2800 ש"ח כולל התקנה... לחשוב על זה עכשיו זה פשוט לא מסתדר לי שזה הייתי באמת אני. מפה לשם עברתי מספר שלבים בדרך לאיפה שאני היום. ממערכת אינפיניטי/LIGHTNING AUDIO אי-שם ב2003 למערכת מוזרה אחרת ב-2004 והיום יש לי מספר רכיבים של מורל, מחשב, טאץ' ועוד אחרים. אני מעריך את סך כל ההשקעות בכ 30 אלף ש"ח. אין לי שום ספק שעשיתי המון טעויות בדרך אבל גם אין לי שום ספק שנהנתי מכל רגע :)

פורסם

זה לא משנה אם זה SQ או SPL העיקר הוא שהשקעה זה השקעה.

למה שלא תשקיע אחת ולתמיד ברכיבי SPL מטורפים הכי חזקים הכי מדוייקים . :grin:

 

כי לא לכול אחד יש את הכסף ביד לקנות מערכת שלמה ברור שכול אחד היה רוצה ישר את ההכי טוב אבל אי אפשר

אפשר לקנות רדיו דיסק מטורף ב10 אלף שקל אבל הבנאדם רוצה גם רמקולים וסאב ומגבר אז את ה10 אלף הוא מפזר על כול הרכיבים כי זה מה שיש לו עכשיו עד שיחסוך עוד ומתקדמים

 

זה כמו זוג נשוי שהתחתן למה לא לקנות וילה עם בריכה ישר...

למה קודם לגור אצל ההורים ואז בדירת חדר כי ככה לאט לאט מתקדמים

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

זה עדיין מערכת ולא חתונה . אפשר לחכות שנה שנתיים בלי מערכת מטורפת (לטעמכם האישי) לא ימות מזה.

אם לא אז תמשיכו לשדרג כל חצי שנה/שנה ונעלה ת'רד כזה עוד 5 שנים ונחשב יחד את הסכומים המטורפים שנזרקו על מערכת.

פורסם

אני בטוח שאם כולנו היינו ברמת הידע שאנו נמצאים עכשיו היינו חוסכים לעצמנו לפחות רבע אם לא חצי מכמות הכסף שהוצא על רכיבים טיפשיים ורכיבים חסרי שם....


×
×
  • תוכן חדש...