Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עופר אתה מאמין אם אגיד לך שאני עושה הכל בשושו ובסוד, מבלי שאף אחד ידע מהמשפחה :roll:

 

יכול להאמין ולהבין בקלות..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

יש הימורים על ההשקעה של עופר בתחום עד היום? אני אומר באיזור ה-200K :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מסביבות 2000-2001 התחלתי.

התחלתי בקטנה ונכנסתי לזה יותר ויותר.

 

הוצאתי כ-15K. אולי קצת יותר.

אבל הכל במפוזר ולרכבים שונים.

 

אף פעם לא שילבתי הכל לרכב אחד.

 

מצד אחד אני חושב שרכב עם מערכת של 15K יישמע מדהים.

מצד שני כשהמערכת הכי יקרה שלי הייתה ברכב (כמה אלפים טובים) ממש לא ישנתי טוב בלילה, עד שהחלטתי שדיי. אני מעדיף ליסוע עם מערכת פחות טובה אבל לישון יותר טוב בלילה (גם ככה יש לי בעיות לישון, מיום רביעי שעבר בקושי עצמתי עין).

פורסם

החלום התחיל עוד מימי ה מהיר ועצבני.

בתחום כבר מעל שנתיים....שכל היום לומדים עוד ועוד (בעיקר פה)

יצא לי להשקיע כה 10K

והרבה זמן אבל מי מחשב זה הנאה

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם

הכי עצוב שכל אלו שעברו את 30K ואפילו את ה- 80K בהוצאות על המערכת ברכב

עדיין לא הגיעו לרמה של מערכת ב- 15K-20K שמותקנת כראוי :idea: (נקודה טובה למחשבה)

 

אני בתחום מאז שנכנסתי לפורום המחור*! הזה לצערי הרב :evil:

עד היום ביזבתי בין 10K-12K קשה לספור את כל ההוצאות על ההתקנה (חומרי איטום, פיברים וכל השיט שמסביב)

אם לכלול מערכות שהיום אצלנו ברכב לפני כן אז זה באיזור ה- 14K (סביר הייתי אומר ביחס לאנשים כאן)

כמה צריך עוד להשקיע: רק ברכיבים נוספים קרוב ל- 4K (מוצרים שצריך לקנות בארה"ב בלי מכס וכל התוספות בבקשה)

ועוד סכום דומה להתקנה ואולי שיפורי חשמל בעתיד.

ששש... רק על תספרו להורים שלי! הם בטוחים שעוד כל מאות שקלים אני מסיים :roll:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אכן, יש משהו במה שרוני אמר. לבנות מערכת על פריסה של 5 שנים, זו קצת הגזמה (גם אני כמובן הגזמתי בזמן שרשמתי, רק בשביל הפואנטה).

:roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני חובב סאונד מכשאבא שלי קנה מערכת חמודה לבית כשהייתי בן 10 (היום בן 19.5). מה שהגניב אותי לזה היה איך שהוופרים זזים ומייצרים מזה רעידות (כן כן נשמע מצחיק אבל כך היה). לא התעניינתי בתחום האודיו לרכב עד לנקודה שבה שקיבלתי רשיון. אני כיום בתחום האודיו לרכב משהו כמו שנה +- . אני לא יודע כמה השקעתי עד היום במערכת אבל בטח סכום זעום לעומת כולכם.

פורסם
הכי עצוב שכל אלו שעברו את 30K ואפילו את ה- 80K בהוצאות על המערכת ברכב

עדיין לא הגיעו לרמה של מערכת ב- 15K-20K שמותקנת כראוי :idea: (נקודה טובה למחשבה)

 

 

שמע, זה לא עובד ככה בחיים, אתה קונה רכב מחליף רכב , נהרס לך רכב .... זה לא כמו בית שאתה קונה פעם אחת וזהו ..

 

כל שנתיים 3 שידרוג מאסיבי ובאמצע שידרודים קטנים .

 

שאני מוציא רכב חדש יש לי מקסימום שבוע שאני סובל בו בלי מוזיקה . אני קונה את כל הרכיבים חדשים , ומתקין במה שיש לי כסף.

 

אני יכול להעיד על עצמי ספציפית, לגביי הרכיבים חלק יטענו שיותר טוב או פחות טוב . אבל ההתקנה אצלי זה המילה האחרונה מבחינת אודיו לרכב .

 

זה כולל קירור למגברים , איטום כפול מקדימה עם החומרים הכי טובים כולל אובר קיל לפלסטיקה ויריעות סקנד סקין פרו כפולות.

 

חיווט כמובן הכל מונסטר עם השלמות של חוטים SILVER של סטינגר RCA P פילפס הסדרה הגבוהה ביותר .

 

אפילו ההזנה הראשית שלי זה 4 גייג' מסוכך :).

 

אני לא מאמין שיש פה מישהו מהמשקעים הכבדים כמו שטענת שאין לו התקנה רואיה וציוד ראוי :)

 

אם אתה חושב שב20K שקל של ציוד שתקנה מחול יגמר העניין אתה טועה ביג טיים:) .

 

לא מכיר אותך , אבל עם הערה כזאת אני מקווה שיש לך משהו רציני להשמיע :) ,אם לא זאת הערה שאין מה ללמוד ממנה .

פורסם

באופן יותר מחושב ומקצועי (ברגע שממש התחלתי ללמוד את התחום ולהתמקצע גם מבחינת ידע וגם מבחינה של עבודה פיזית) אני נמצא קרוב ל- 4 שנים.

 

ככה בהתלהבות של התחום אני בערך מגיל 15 שזו הפעם הראשונה שנפל לידי סאב וופר, עוד לפני שהיה לי אוטו בכלל, והוא היה מחובר למערכת הרגילה שלי בבית ופשוט ספרתי ימים עד להוצאת הרישיון וקנייה של רכב ראשון בשביל להתקין אותו.

 

בכול מקרה, מאז ועד היום, אני מאמין שהוצאתי בסביבות ה- 30K-40K שחלק גם חזר אלי במכירה של רכיבים שמכרתי שזה בערך 5K-6K.

 

אם יש משהו שאני הכי מרוצה ממני - זו הקנייה האחרונה שלי בארה"ב של זוג המגברים של JL והקומפוננט שהבאתי...

 

רק זוג המגברים הללו, אם הייתי מעיז לרכוש אותם בארץ היו עולים לי קרוב ל- 10K. מארה"ב הבאתי את שניהם ב- 800 דולר.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

פחות מחצי שנה,השקעה עד היו כ 11k,אם אני קונה סאב אחר אז עוד משהו כמו 4k

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם
אכן, יש משהו במה שרוני אמר. לבנות מערכת על פריסה של 5 שנים, זו קצת הגזמה (גם אני כמובן הגזמתי בזמן שרשמתי, רק בשביל הפואנטה).

:roll:

+1 בוא נקווה שזה יסתיים ב-5 שנים לקח לו קרוב לשנה רק להרוס את הדלת בישביל לנסות לבנות פוד אחד בדלת ומי יודע כמה זמן יקח לא למצוא מיד של פוקל

::FEEL THE {XS} power::


×
×
  • תוכן חדש...