Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מלפני זמן מה השכן שלי מסתובב עם כלב אמסטף ליד הבית שלי, כאשר הוא אינו קשור ופיו אינו מחוזק ברצועה כמו כמחויב בחוק.

הבית שלו נמצא מול הבית שלי ככה שבעיה להגיד לו שלא יסתובב ליד הבית שלי.

 

פעם אחד שיצאתי מהבית הכלב ממש עשה תנועה מפחידה לכיווני וחבר שלי רץ בחזרה לבניין.

חשוב לציין שיש ילד קטן בבית ואיני רוצה שהוא יפגע.

 

אשמח לקבל המלצות בנושא

 

 

בתודה,

תומי

 

 

נ.ב

אני מעדיף לא לפנות לשכן היות ואני לא בקשר טוב איתו

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, כבר עזרו לי בפרטי.

תודה לך ולאלמנט

 

בכל מקרה הוא כבר לא נמצא בחוץ ובפעם הבאה שהכלב יהיה במצב כזה אצור קשר עם מוקד 106

בתקווה שהם יעשו משהו.

 

 

בתודה,

תומי

פורסם

אני גם לא אוהב כאלו סוגי כלבים, אבל יכול להיות שהמשפט "אל תסתכל בקנקן, אלא במה יש בו" תקף גם לכאן.

 

לפני שתגדיר את הכלב כמסוכן, תבדוק שהוא אכן כזה.

 

תנועה אחת קטנה לא מספיקה להוכיח כי הכלב מסוכן לציבור, תהיה בטוח בזאת לפני שאתה עושה צעד קדימה.

 

לפי דעתי, גם אם הבן אדם לא בדיוק חבר שלך,נסה קודם לפנות אליו ולדבר איתו באופן אישי, יכול להיות שזה כל מה שאתה צריך.

 

נ.ב

 

במידה והחלטת לפנות למשטרה, תזכור רק שיכול להיות שחרצת את גורלו של הכלב.

פורסם

 

במידה והחלטת לפנות למשטרה, תזכור רק שיכול להיות שחרצת את גורלו של הכלב.

 

מה עדיף, לחרוץ את גורל הילדים שמסתובבים בשכונה?

קצת סדרי עדיפויות וטקט!!

 

תפנה למוקד העירוני הם כבר יטפלו בו. הם אוהבים אנשים כאלה.

פורסם

הכלב תקף? על איזה לחרוץ גורל ילדים אתה מדבר?

 

כל עוד הפקח לא רואה שהכלב מסתובב בלי מחסום, אין מה לעשות נגדו. עכשיו תחשוב שעד שהפקח יזיז את עצמו לכיוון שלך, האיש כבר יהיה בחרה עם הכלב בבית.

 

משטרה לא יתערבו בעניין אז חבל מראש לבזבז את הזמן עליהם.

 

עצה שלי, כל עוד הכלב לא הראה סימני אלימות תעזוב אותו בשקט.

 

אני מצטער שבני אדם לא מקבלים יחס כמו הכלבים האלה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מה עדיף, לחרוץ את גורל הילדים שמסתובבים בשכונה?

קצת סדרי עדיפויות וטקט!!

 

תפנה למוקד העירוני הם כבר יטפלו בו. הם אוהבים אנשים כאלה.

 

טקט?

 

האם רשום שהכלב תקף ילדים?

פורסם

בתור חסידים שומרי חוק ראוי שתתייחסו גם לכלבים, עם כל הסנטימנטים שיש לכם כלפיהם, כפי שהחוק מתייחס אליהם.

כלב חייב להיות קשור ואני לא יודע בדיוק מה החוק אומר כלפי רסן אבל אני אישית מאוד אוהב כלבים, ואני עדיין לא חושב שצריך לתת לכלבים להסתובב בחופשיות ככה בלי פיקוח, כמה שכלב רגוע מאולף ומחונך אני לא הייתי רוצה לשים את חיי לשיקולה של חיה ש-מי-יודע-מי אילף אותה ובאיזה שיטות כשיש לה את היכולת האמיתית לערוף לי את הראש.

תודה על לא תודה, תפנה ל106 כמו שנאמר לך... תבקש להתלונן שראית את הכלב מסתובב בחופשיות והבעלים של הכלב יצטרך לתת את הדין והחשבון למה הוא נותן לכלב שלו להסתובב ככה בחופשיות בשכונה.

 

אבי.

פורסם

הכל טוב ויפה , אבל אתם לא באמת מבינים, שהיו מלא מקרים שכלבים פשוט בן רגע, תקפו ילדים.

 

אצל אמסטף זאת קפיצה ונשיכה ישירות בצוואר, אי אפשר לדעת באמת מה יקרה, איזה רגע אחד של משהו והופ, הכלב משתגע.

 

למה לי לחיות בפחד כשידוע שרוב האחוזים של הכלבים הללו מסוכנים וכמה וכמה מקרים רבים היו של כלבים כאל ושהרגו ילדים או תקפו אנשים?

 

בוא נגדיר זאת כך, לא היית רוצה לעבור עם ילד או שלך או של מישהו מהקרובים ליד כלב כזה נכון?

 

הרי עמוק בפנים לא היית עושה זאת בחיים מהחשש שאויל בן רגע משהו ישתבש נכון? אז למה מלכתחילה לא לשים עליו מחסום פה או קשירה.

פורסם

עדכון קטן.

הכלב הקודם שהיה לשכן שלי היה עושה ממש הרבה רעש, אם זה מנביחות או ממכות שהוא היה חוטף מבעליו.

מדובר בשכן [המוצא שלו לא רלוונטי] אשר כבר היו לו בעיות עם משטרה ומי יודע עם מי עוד.

ככה שאני כמעת בטוח שהכלב הזה גם מסוכן.

 

אנסה לפנות עם מוקד העירייה ביום ראשון ולהסביר להם את המצב.

פורסם

בנאדם חייב להיות קשור ואני לא יודע בדיוק מה החוק אומר כלפי רסן אבל אני אישית מאוד אוהב בני אדם, ואני עדיין לא חושב שצריך לתת לבני אדם להסתובב בחופשיות ככה בלי פיקוח, כמה שבנאדם רגוע מאולף ומחונך אני לא הייתי רוצה לשים את חיי לשיקולה של חיה ש-מי-יודע-מי אילף אותה ובאיזה שיטות כשיש לה את היכולת האמיתית לערוף לי את הראש.

תודה על לא תודה, תפנה ל106 כמו שנאמר לך... תבקש להתלונן שראית את הבנאדם מסתובב בחופשיות והבעלים של הבנאדם יצטרך לתת את הדין והחשבון למה הוא נותן לבנאדם שלו להסתובב ככה בחופשיות בשכונה.

 

אבי.

 

 

עכשיו זה נשמע יותר נכון לתקופה שאנחנו חיים בה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הכל טוב ויפה , אבל אתם לא באמת מבינים, שהיו מלא מקרים שכלבים פשוט בן רגע, תקפו ילדים.

 

אצל אמסטף זאת קפיצה ונשיכה ישירות בצוואר, אי אפשר לדעת באמת מה יקרה, איזה רגע אחד של משהו והופ, הכלב משתגע.

 

למה לי לחיות בפחד כשידוע שרוב האחוזים של הכלבים הללו מסוכנים וכמה וכמה מקרים רבים היו של כלבים כאל ושהרגו ילדים או תקפו אנשים?

 

בוא נגדיר זאת כך, לא היית רוצה לעבור עם ילד או שלך או של מישהו מהקרובים ליד כלב כזה נכון?

 

הרי עמוק בפנים לא היית עושה זאת בחיים מהחשש שאויל בן רגע משהו ישתבש נכון? אז למה מלכתחילה לא לשים עליו מחסום פה או קשירה.

 

היחיד שלא מבין זה אתה.

 

אין "מלא מקרים" שכלבים תוקפים ילדים. בהתחשב בכמות הפגישות של ילדים וכלבים כמות מקרי הנשיכה אפסי.

אמסטפים לא "קופצים ישר לצוואר" והם לא יותר "משוגעים" או לא צפויים מכלב אחר. אם כבר, נהפוך הוא.

מקרי תקיפה של אמסטף אינם יותר נפוצים משל גזעים אחרים. למשל, לברדור, הכלב שתוקף הכי הרבה בארה"ב. אם אתה רוצה גזע עם פוטנציאל נזק רציני יותר, אז רועה גרמני.

 

לאמסטפים כן יש שתי בעיות מרכזיות ועוד אחת נסיבתית:

 

בגלל שבעבר הרבעו אותם לשם קרבות כלבים:

1. יש בגזע נטייה לעויינות לכלבים אחרים.

2. ברגע שהם תוקפים הם מאוד נחושים "לסיים את העבודה".

 

הבעיה הנסיבתית:

אמסטפים הפכו לכלב הבחירה של טיפוסים מפוקפקים וכל כלב אפשר להפוך לתוקפן, אם הבעלים רוצה. כך יצא שדווקא הכלבים הללו, שגודלו להיות אגרסיבים לחיות וכנועים מול בני אדם, הפכו להיות בעייה. לא בגללם, בגלל מי שמגדל אותם.

 

במקרה של כלב שמגדל אותו בעלים לא יציב, הייתי פונה לעירייה ולמשטרה ומגיש תלונה. יותר מהכל רמת המסוכנות תלויה בבעלים.

 

עכשיו זה נשמע יותר נכון לתקופה שאנחנו חיים בה

 

זו תשובה דמגוגית. כלב הוא לא אדם וכל אנלוגיה בין התייחסות לכלבים והתייחסות לבני אדם מוטעית מבסיסה.

לעניין, כלב לא צריך להסתובב בלי השגחה. נקודה.

הוא מסוגל להזיק לעצמו ולאחרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש לי כלבת אמסטף מעורבת שאספתי מהרחוב, הכלבה מאוד ידידותית וכל פעם שרואה בן אדם או במיוחד ילדים, היא מנסה לרוץ אליהם בכל הכוח וללקק, וכמוך גם הם מפחדים.

היא תמיד על רצועה אלא עם כן זה בדשא ויש כלבים אחרים שהיא משחקת איתם, היא בחיים לא נשכה אף אחד אז אל תחרוץ את גורלו של האמסטף רק על סמך ה"חושים" שלך.

פורסם

זו תשובה דמגוגית. כלב הוא לא אדם וכל אנלוגיה בין התייחסות לכלבים והתייחסות לבני אדם מוטעית מבסיסה.

לעניין, כלב לא צריך להסתובב בלי השגחה. נקודה.

הוא מסוגל להזיק לעצמו ולאחרים.

 

 

לא דמגוגיה, אלא מציאות שאנחנו חיים בה.

 

יש לי הרגשה שאם תעשה סטטיסטיקה אתה תראה שבני האדם אלימים יותר מהכלבים, אני לא מדבר על מלחמות אלא על בנאדם שחטף עצבים על המשפחה ורצח את הסבתא הדודה ובעלה של הדודה.

 

סטטיסטית אנחנו יותר אלימים ואנחנו לא פחות "חיות" מהכלבים, ומה שיותר גרוע זה שאנחנו יותר חכמים מהכלבים ועדיין אנחנו יותר אלימים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אנחנו גם יותר אלימים מנמרים ובכל זאת לא מקובלת לתת לנמרים להסתובב ברחוב. כאמור, אין מקום להשוואה בין יחס לכלבים ויחס לאנשים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...