Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נאבד לי מפתח לרנו מגאן II 2005

בגלל שזה לא מפתח רגיל (צרפתים מפגרים), אי אפשר לשכפל אותו בחנויות שכפול למיניהן

מתקשר למוסך מורשה. :shock:. כמה כמה? 1500 שקלים חדשים.

מה הולך פה?

פורסם

אין לך ברירה, לא נראה לי שיש מישהוא אחר, שידע לשכפל את ה"מפתח" הזה.

 

למרות שהמחיר גבוה, הוא לא שונה משמעותית ממחיר מפתח לרנו קנגו למשל (1200 ש"ח) ושם מדובר במפתח רגיל.

 

 

פורסם

אתה צודק כנראה.

 

1200 ש"ח מתייחסים למקרה שאין לך שום מפתח שמיש ומזמינים לך מפתח קומפלט לפי מספר שילדה. זה לא שיכפול.

 

 

פורסם

במפתח מכוניתך יש קוד אימובילייזר מובנה שאינו ניתן להעתקה וכפול ולכן צריך להזמין מפתח מהיצרן רכב בחו"ל.

אצלם זה יהיה פחות יקר "פאר המנעולים" שברח' שנקר 2 קרית אריה פ"ת, טל' 03-9219988 או 057-7757177

ובקש את יוסי ואתרם הנו www.peerlocks.com

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

פורסם

לחילופין תוכל להזמין בעצמך כרטיס מחו"ל במחיר של עשרות שקלים, ולתכנת אותו בארץ:

נסה כאן למשל (ישנם עוד אפשרויות, אולי זולות יותר, אך זו אחת מהן).

 

אגב, בלא מעט מכוניות חדישות, בעלות מערכת אימובילייזר, שכפול המפתח עולה לא מעט (ועוד קח בחשבון שבמקרה זה מדובר בכרטיס + שלט, ולא בעלות מפתח בלבד).

 

בהצלחה.

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

כששכפלתי את המפתח לפולו מודל 98 שלי חשבתי בזמנו ש550 שקל זו גניבה ועשיתי את זה דרך פליקס.

 

 

1500 שקל לשכפול מפתח? זה באמת כבר לא נורמלי!

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
רפי אתה מזכיר לי את הרב פורר (מומחה להפנית חולים לרופא המתאים)

 

הרב פירר

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
כששכפלתי את המפתח לפולו מודל 98 שלי חשבתי בזמנו ש550 שקל זו גניבה ועשיתי את זה דרך פליקס.

1500 שקל לשכפול מפתח? זה באמת כבר לא נורמלי!

 

צריך לקחת בחשבון שמדובר במפתח + שלט + מפתח מכאני (הכל אחוד בכרטיס אחד), ולא במפתח בלבד, כך שבאופן טבעי מחיר הכרטיס יהיה גבוה יותר מהמחיר שאתה שילמת עבור מפתח מכאני בלבד.

אינני יוצא לטובת היבואן, אך יש לקחת בחשבון את העובדה הזו.

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

לפני הזמנת המפתח, כדאי מאוד לבצע מספר בדיקות לרכב. הרי שמפתח מגיע מצרפת בהזמנה מיוחדת ומיועד לרכב ספציפי שלך לפי מספר שלדה. במידה ברכב שלך הוחלף מחשב מנוע, המפתח לא יתאים ולא יהיה ניתן לקודד אותו ( כן הוא מגיע לא מקודד ).

המחיר הגבוהה, כולל שלט מפתח המוזמן מצרפת, בדיקת רכב לפני הזמנה ( שלדה, מחשב ), קידוד וגולם ( המפתח הרגיל שנמצא בתוך השלט ).

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

Mr. Vas, אם בעבר הוחלף מחשב ברכב, כמובן שבוצע תכנות כחלק מזה (אחרת הבחור לא היה יכול להשתמש ברכב).

בעת הזמנת מפתח מצרפת דרך היבואן הבחור לא צריך לעשות דבר, מלבד לגשת למוסך ולבצע הזמנה.

את שאר הבדיקות והקודים - היבואן והיצרן עושים ביניהם.

 

שא ברכה.

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
לחילופין תוכל להזמין בעצמך כרטיס מחו"ל במחיר של עשרות שקלים, ולתכנת אותו בארץ:

נסה כאן למשל (ישנם עוד אפשרויות, אולי זולות יותר, אך זו אחת מהן).

 

אגב, בלא מעט מכוניות חדישות, בעלות מערכת אימובילייזר, שכפול המפתח עולה לא מעט (ועוד קח בחשבון שבמקרה זה מדובר בכרטיס + שלט, ולא בעלות מפתח בלבד).

 

בהצלחה.

אפרים.

 

משומש :/

ניסיתי לחפש כרטיסים נוספים באיביי, אין שום דבר במצב חדיש..

 

נניח ואני אקנה כרטיס כזה

איפה עושים את התיכנות + שכפול של המפתח (הקטן בצד)?

וכמובן, כמה זה יעלה?

×
×
  • תוכן חדש...