Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הקליאו שלי קניתי רק עם מפתח אחד, כשרציתי לשכפל את המפתח ברנו רצו ממני 700 ש"ח ולא היה צורך במפתח המקורי משום שהם מזמינים לפי מספר סידורי של היצרן (מדבקה בדלת הימינית), לכן לא רלבנטי אם יש לך מפתח אחד או אין לך כלום...כל עוד יש את האוטו, אפשר להזמין מפתח מהיצרן.

 

אגב, בסופו של דבר פניתי לפאר המנעולים בפ"ת ושכפלתי מפתח שעובד ב-150 ש"ח. המפתח הזה אמנם לא כולל את השלט לפתיחת הנעילה המרכזית, אבל בתור מפתח רזרבי זה מספיק.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
משומש :/

ניסיתי לחפש כרטיסים נוספים באיביי, אין שום דבר במצב חדיש..

 

נניח ואני אקנה כרטיס כזה

איפה עושים את התיכנות + שכפול של המפתח (הקטן בצד)?

וכמובן, כמה זה יעלה?

 

הנה לך אחד חדש., ועוד אחד

(אגב, במחיר הזה אני לא רואה מניעה לרכוש גם כרטיס משומש).

**עריכה** כפי שליאור תיקן, לא ניתן לתכנת בשנית כרטיס שתוכנת בעבר.

את התכנות תוכל לבצע במוסכי היבואן.

מומלץ ליצור עימם קשר כדי לברר את העלות ולוודא כי האפשרות קיימת כאשר מובא לידיהם כרטיס שרכשת בעצמך.

במקביל מומלץ לפנות לאדם שרפי לין הפנה אותך אליו, כדי לראות אם גם הוא מסוגל לבצע את התכנות לכרטיס וכמובן גם עלויות.

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

אפי, ככל הידוע לי, לא ניתן לתכנת מפתח משומש (שעבר תכנון 1 בחייו).

כך גם במפתחות של קליאו וקנגו וישנה אפילו הוראה טכנית בנושא.

לכן, צריך מפתח חדש שלא עבר שום תיכנות עדיין.

 

לכן, כל מי שמוכר ב-EBAY מפתח שלא חדש ורושם שניתן לתכנת אותו, הוא שקרן.

Veni Vidi Vici

פורסם

ליאור, אכן יש צורך במפתח חדש (לכן רק שני הקישורים האחרונים הוספתי רלוונטיים והראשון לא, משום שהוא משומש - לא הבחנתי, תודה על התיקון).

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...