Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעילת הגה כח בזמן נסיעה בפיאט בראבו 1997


arikbaron
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אבקש לדעת בעיקר מבעלי בראבו\ה האם נתקלו בתופעה של דמום מנוע ונעילת הגה כח תוך כדי נסיעה?.ברכב שלי קרתה תופעה זו מספר פעמים ובמוסך המורשה של פיאט שעירב גם את מהנדס הרכב של החברה בוצעה בדיקה מקיפה(3 ימים)אך לא נמצא דבר לא תקין.לטענתם מעולם לא נתקלו בבעיה כזו.(מדע בדיוני?)יש לציין שבין מקרה לשני אין זמן קבוע פחות או יותר .פעם זה קורה כעבור שבוע ופעם בעבור חודשיים.בקיצור פחד אלוהים.מה יכול לגרום לכך.אגב באחד האתרים נתקלתי בתגובה של גולש שהתלונן על אותה תופעה בבראבה שלו אך לא יכולתי לפנות אליו כי לא הזדהה.

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בזמן שכבה המנוע אז בגלל שמשאבת הגה הכוח לא מסתובבת ההגה נהיה מאוד קשה

לסבוב אך אין הוא ננעל.

2. האם הרכב עם הילוכים ידניים או אוטומטיים?. מנוע 1400 או 1600 סמ"ק.

3. מהוא אזור מגוריך כדי שאוכל לנסות ולסייע באופן ממוקד.

4. הבעיה, לפי תאורך, הנה שמנוע הרכב פתאום כבה מעצמו, האם הוא מייד מניע בחזרה?,

האם זה קורה כשמנוע חם או קר?, בעמידה בלבד או תוך כדי נסיעה?.

כל השאלות האלו יעזרו למצוא פתרון או כוון לחפוש הבעייה.

בברכה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בזמן שכבה המנוע אז בגלל שמשאבת הגה הכוח לא מסתובבת ההגה נהיה מאוד קשה

לסבוב אך אין הוא ננעל.

2. האם הרכב עם הילוכים ידניים או אוטומטיים?. מנוע 1400 או 1600 סמ"ק.

3. מהוא אזור מגוריך כדי שאוכל לנסות ולסייע באופן ממוקד.

4. הבעיה, לפי תאורך, הנה שמנוע הרכב פתאום כבה מעצמו, האם הוא מייד מניע בחזרה?,

האם זה קורה כשמנוע חם או קר?, בעמידה בלבד או תוך כדי נסיעה?.

כל השאלות האלו יעזרו למצוא פתרון או כוון לחפוש הבעייה.

בברכה - רפי לין :idea:

מגורי בנתניה.

הלוכים ידניים

מנוע 1600

ההגה באמת נהיה קשה לסיבוב ולא ננעל ממש.

לאחר שהמנוע כבה אני תוך כדי נסיעה מניע מחדש ללא בעיות

התופעה מופיעה רק תוך כדי נסיעה כשהמנוע כבר חם

יש לציין שההגה עבר שיפוץ מקיף לפני שהבעיות הופיעו(לפני כן היה בבעלות אחרת שאמר שלא נתקל בתופעה כזו)במוסך לאחר שהתלוננתי על הבעיה פירקו פעמיים את ההגה סרקו את מערכת החשמל\מחשבים אך לא מצאו דבר

בדקו גם סוויץ שנמצא תקין

לפי הוראות מהנדס הרכב של סמלת הם בצעו כמה כיוונים וחיזוקים ושלחו אותילהיות עכבר מעבדה על הכביש.

 

מקווה שתוכלו לעזור.

 

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיון שהתקלה הנה רגעית בלבד (מיד הרכב מניע שוב) אז כמובן שקשה לאתר התקלה ולכן אתה משמש "עכבר המעבדה" כפי שציינת. מה רצית, שהמוסך יסע ברכבך יום יום עד שתקרה התקלה רק כדי להרגישה וממילא מיד הרכב יניע שוב וקשה לאתר התקלה.

באם התקלה תמשיך להופיע, עצתי היא שכדאי שיבדקו לך במוסך באם כבל ההארקה המתחבר למנוע מחובר חזק ואינו חופשי. כמו כן יש לבדוק את אספקת המתח הקבוע לממסר הכפול של מע' ההזרקה דרך מחבר 55 ונתיכים 198 ו 152.

בברכה - רפי לין :idea::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נשמע כמו מחבר שלא סגור טוב או מגע רופף אולי כתוצאה מאיזו שהיא התקנה,הדרך הכמעט יחידה לעלות על זה זה לנסות לגרום לתקלה להופיע,להניע את הרכב ולטלטל כל צמת חוטים שאפשר להגיע אליה,היתה לי בעבר תקלה דומה ברנו אקספרס שפתאום לא היתה טעינה ובדרך למוסך זה היה מסתדר ואז לא היו מוצאים כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואחרי כל החיזוקים, המנוע עדיין כבה בנסיעה?

האוטו יצא רק אתמול מהמוסך וצריך לראות אם התופעה תחזור.

לרפי- תודה על העצות אני אברר עם המוסך לגביהן ובקשר להערה שלך אז ברור שאני לא מצפה שיסעו רכב אלא שיאתרו את התקלה ויתקנו.כל מה שעשו כעת זה כמו לירות באפלה בלי לראות את המטרה.בל נשכח גם שתופעה כזו היא גם די מסוכנת לכן אני חשמו עכבר מעבדה.בנוסף יש לי חבר באיטליה שינסה לברר שם כי שם יש הרבה יותר מכוניות מהסוג הזה כך שיש יותר סיכוי שנתקלו בתופעה(הזכרתי בהודעה המקורית שעוד מישהו בארץ נתקל בתופעה כזו ובכלל טען שכל מערכת החשמל\מחשבים מועד לפורענות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה התחיל בזה שלואיג'י הגיע לעבודה ביום שני עם הנגאובר נוראי. איך שהוא הגיע, אשתו (מריה) טלפנה להזכיר לו שלא ישכח שאוכלים בערב אצל ההורים שלה בויה - אנקונה ושיאסוף בדרך איזה בקבוק של קיאנטי. הוא מיד הלך לקפה הקרוב וביקש מהבריסטה אספרסו כפול - ריסטרטו בשביל להרגע.

אח"כ ניסה לחשוב: מה זה היה בדיוק שהוא צריך לעשות היום? בתור מהנדס בפיאט זו לא היתה שאלה טריביאלית, כי למעשה לא היה איש שיפקח על עבודתו. ואז פתאום נזכר! הוא צריך לתכנן חיבור חשמלי למערכת ההצתה. במוחו עלה רעיון מבריק: מחבר שלא מצריך ברגים או דבק! לק אחד של פועל היצור וזהו - מחובר!

 

כך זה התחיל וכך זה ממשיך. תמכור כל עוד שאתה יכול.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוחו עלה רעיון מבריק: מחבר שלא מצריך ברגים או דבק! לק אחד של פועל היצור וזהו - מחובר!

 

כך זה התחיל וכך זה ממשיך. תמכור כל עוד שאתה יכול.

 

נמרוד

 

לנו אנשי האבחון אין תסכול יותר גדול מאשר תקלות מהסוג הזה - פעם בשבוע , נכבה לי/מגמגם לי/מזייף לי/לא עובד לי. מאיפה להתחיל את התיקון?? מה להחליף??

 

יצרני הרכב כולם, לא רק פיאט, כל הזמן עסוקים איפה אפשר לחסוך בעליות יצור, ולכן תופעות כאלו קורות יותר ויותר ברכבים המודרניים וגם, תתפלא, ביפניות.

 

ול arikbaron ראשית האם ניטרלו את מערכת האזעקה/קודן במידה וקיים??

 

רוב התקלות מהסוג הזה, מקורם בהתקנות שבוצעו בארץ.

 

מספיק חיבור דיבורית לנתיך מסויים בבית הנתיכים שגורם למגע רופף וכיבוי המנוע מידי פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוחו עלה רעיון מבריק: מחבר שלא מצריך ברגים או דבק! לק אחד של פועל היצור וזהו - מחובר!

 

כך זה התחיל וכך זה ממשיך. תמכור כל עוד שאתה יכול.

 

נמרוד

 

לנו אנשי האבחון אין תסכול יותר גדול מאשר תקלות מהסוג הזה - פעם בשבוע , נכבה לי/מגמגם לי/מזייף לי/לא עובד לי. מאיפה להתחיל את התיקון?? מה להחליף??

 

יצרני הרכב כולם, לא רק פיאט, כל הזמן עסוקים איפה אפשר לחסוך בעליות יצור, ולכן תופעות כאלו קורות יותר ויותר ברכבים המודרניים וגם, תתפלא, ביפניות.

 

ול arikbaron ראשית האם ניטרלו את מערכת האזעקה/קודן במידה וקיים??

 

רוב התקלות מהסוג הזה, מקורם בהתקנות שבוצעו בארץ.

 

מספיק חיבור דיבורית לנתיך מסויים בבית הנתיכים שגורם למגע רופף וכיבוי המנוע מידי פעם...[/quot

ראשית תגובה לנמרוד

בתור אחד שגר שנים באיטליה והיה בעליו המרוצה של מספר רכבי פיאט החל מהפיאט 500 שלא רק לא ראתה מוסך אלא גם דלק כמעט לא אכלה ושל ריתמו דיזל שעשתה 500000 ק"מ בלי תקלות ,אני חייב לחלוק עליך.מצד שני אין להתעלם מהעובדה שבארץ יש המון תקלות למכוניות פיאט.יכול להיות שאינן מתאימות לארץ או שלא יודעים לטפל בהן.

לדניאל תודה כי נזכרתי שזמן קצר לפני הופעת הבעיה התקנתי דיבורית ובשיחה עם מנהל המוסך הוא אמר שזו יכולה להיות הסיבה ועלי לוודא שהדיבורית תקבל מתח ישירות מהמצבר.היום אוודא שהדיבורית מותקנת ביאות

 

תודה לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תגובה לנמרוד

בתור אחד שגר שנים באיטליה והיה בעליו המרוצה של מספר רכבי פיאט החל מהפיאט 500 שלא רק לא ראתה מוסך אלא גם דלק כמעט לא אכלה ושל ריתמו דיזל שעשתה 500000 ק"מ בלי תקלות ,אני חייב לחלוק עליך.מצד שני אין להתעלם מהעובדה שבארץ יש המון תקלות למכוניות פיאט.יכול להיות שאינן מתאימות לארץ או שלא יודעים לטפל בהן.

 

בתור אחד שחי שנים רבות בישראל, והיה הבעלים של מספר רכבי פיאט, אני יכול להגיד בבטחה שהבעיה לא קשורה לטיפול. טיפול טוב ומסור יאריך חיים של כל רכב, אבל בפיאט יש את אלמנט המזל.

הפיאט הנוכחית (והאחרונה) שלי טופלה מיומה הראשון במסירות ובמיומנות במוסכים מורשים ולפי הוראות היצרן תחת עיני הפקוחה כנץ. כבר לאחר 41000K (שזה 2 טיפולים תקופתיים בסה"כ - כמה טיפול לא מיומן כבר קיבלה?) היה צורך לפרק ולחדש ראש מנוע ולהחליף את רוב מערכת ההצתה בשל בעיה של גמגום שלא נפתרה. האוטו היה 10 ימים במוסך וההסבר שקיבלתי היה ש"לפעמים זה קורה". לא אחזור על עלילות האוטו מאז, אבל הוא ללא ספק ניחן בחוסר מזל רב. שמעתי מרבים על סיפורים דומים וממעטים על שביעות רצון "יפנית" מהאמינות. אם אתה רוצה עדות בין - לאומית לענין, כנס ל:

http://www.fiatforum.com

שם תמצא קורבנות רבים של כל דגמי פיאט בעיקר מבריטניה אך גם ממדינות אחרות.

אפשר לאהוב את איטליה והאיטלקים בשל הרבה דברים. בנית מכוניות עממיות זה לא אחד מהם.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שחי שנים רבות בישראל, והיה הבעלים של מספר רכבי פיאט, אני יכול להגיד בבטחה שהבעיה לא קשורה לטיפול. טיפול טוב ומסור יאריך חיים של כל רכב, אבל בפיאט יש את אלמנט המזל.

 

נמרוד

 

נימרוד אני יכול לשלוח אותך לפורומים של פיז'ו,רנו,ניסאן,מזדה,איסוזו,מיציבושי,ועוד

 

ותראה שאתה בחברה טובה.

 

יש לי אפילו סיפורים מסמרי שיער על תקלות חמורות משלך ברכבים יפנים 'צעירים' משלך, מנועים שהולכים ללא סיבה תיבות הילוכים ובעיות חשמל מיסתוריות.

 

ידוע לי שאין להשוות את האמינות היפנית לארופאית . אבל אני מכיר הרבה בעלי מריאה, בראבה ופונטו, שרואים את המוסך רק בטיפולים!

 

אלמנט המזל או "MONDAY CAR" יכול ליפול על כל אחד.

 

מאחל לך המשך נסיעה בטוחה וללא תקלות.

 

נ.ב. דווקא בפיאט, שידועה בעיית המחברים החשמליים שלה, קל יותר לטכנאי לגשת ולאתר את הבעייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בתור אחד שחי שנים רבות בישראל, והיה הבעלים של מספר רכבי פיאט, אני יכול להגיד בבטחה שהבעיה לא קשורה לטיפול. טיפול טוב ומסור יאריך חיים של כל רכב, אבל בפיאט יש את אלמנט המזל.

 

נמרוד

 

נימרוד אני יכול לשלוח אותך לפורומים של פיז'ו,רנו,ניסאן,מזדה,איסוזו,מיציבושי,ועוד

 

ותראה שאתה בחברה טובה.

 

יש לי אפילו סיפורים מסמרי שיער על תקלות חמורות משלך ברכבים יפנים 'צעירים' משלך, מנועים שהולכים ללא סיבה תיבות הילוכים ובעיות חשמל מיסתוריות.

 

ידוע לי שאין להשוות את האמינות היפנית לארופאית . אבל אני מכיר הרבה בעלי מריאה, בראבה ופונטו, שרואים את המוסך רק בטיפולים!

 

אלמנט המזל או "MONDAY CAR" יכול ליפול על כל אחד.

 

מאחל לך המשך נסיעה בטוחה וללא תקלות.

 

נ.ב. דווקא בפיאט, שידועה בעיית המחברים החשמליים שלה, קל יותר לטכנאי לגשת ולאתר את הבעייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הייתה לי אותה בעייה בפיאט פונטו ג'י טי

 

 

קיצה אחי זה חיישן גלגל תנופה.... קשור להצתה של הרכב.....

 

עם הזמן הוא גם לא יניעה תמיד תלויי במצב החיישן

 

 

בכל מקרה חיישן עולה בין 370 ל 680 שח

 

תלויי בדגם.

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמינו לי , יש לי אוטו אמריקאי , והוא הכי הכי אמין המכוניות שהיו לנו...

מרוצה ממנו בכל דקה של נסיעה. רואה מוסכים רק בטיפולים (בנגוד לסטיגמה של האמריקאיות)...

יוצא לריס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...