Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

באוגוסט קניתי פולו חדשה (גיר ידני כמובן:wink:) ואני מאוד מרוצה ממנה (היא עושה את העבודה שלה).

 

לפני כחודש נסעתי בשבת לאילת לצלול קצת ובדרך חזרה לקראת מכתש רמון (לא נסעתי דרך הערבה) האוטו התחיל לעשות בעיות.

מה שקרה זה שבהילוך 3 או 4 הרכב איבד כח, כאילו ההילוך הנתק. ניסיתי להמשיך עוד קצת (כדי להתקרב לאזור יותר מיושב) אבל לא הועיל ונתקענו ממש בכניסה למכתש.

אחרי 4 שעות של המתנה הגרר הגיע וחזרנו הביתה. למחרת במוסך לא ידעו מה הבעיה והפתרון שלהם היה לעשות אתחול למחשב של הרכב. תחת ההנחה שהכל בסדר...

 

שלשום נסעתי לירושלים (מת"א) ובמרכז העיר התקלה חזרה. הפעם הגרר הגיע יותר מהר אבל במוסך עדיין לא ידעו מה לעשות.

כמובן שהם טיפלו בנו בדרך הטובה ביותר ואף נתנו לנו רכב חילופי בזמן שהם העבירו את הרכב בדיקות מקיפות.

הם אפילו נסעו איתנו לנסיעת מבחן לראות אם התקלה חוזרת. אבל כמובן שהיא לא חזרה.

 

הדברים הדומים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם שהיו דומים בזמן התקלה הוא עומס החום (שהיום ירד כמובן).

 

השאלה היא האם מישהו שמע או ראה תקלה כזאת ברכב מסוג זה?

 

מעבר לזה האם יש לי איזה שהיא דרך לדרוש שיחליפו את הרכב או לפחות את המחשב (בהנחה שהוא מקור הבעיה)?

 

אשמח לקבל תשובות אם מישהו מכיר

 

תודה

אורן

פורסם

כשאתה אומר, האוטו איבד כוח.. שעון חום מנוע (נוזל הקירור) היה תקין?

נדלקה איזה נורה בלוח השעונים?

 

הורדת הילוכים והגיר לא השתלב או מה?

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

שום דבר לא נדלק, מד החום היה באור האמצע, ומשחק עם ההילוכים לא ממש עבד.

מה שכן בהתחלה שהתקלה קרתה, משחק עם דוושת הגז החזירה את הכוח. אבל אחרי כמה פעמים לא משנה כמה הייתי לוחץ על הגז זה הרגיש כאילו המנוע לא עושה כלום (לחיצה על הגז לא גרמה לטורים לעלות)

פורסם

אין לי הרבה כיוונים, או ידע ספציפי,

ואני לא רוצה להטעות. יכול להיות כמו תקלה באחד החיישנים. או במחשב הרכב.

 

פתחת את מכסה המנוע לבדוק רמות שמן/נוזל קירור? זה הדבר הראשון שהייתי עושה.

 

בכל מקרה, האוטו באחריות. גש למוסך שיבדקו היטב. בקש סריקה כוללת במחשב, את כל הבדיקות שהם עושים עם המחשב... (הבדיקה הארוכה...והיסודית יותר לא הקצרה).

 

חג שמח.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

 

הדברים הדומים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם שהיו דומים בזמן התקלה הוא עומס החום (שהיום ירד כמובן).

 

 

 

אני מנחש (כמוך) שיש רכיב אלקטרוני לו תקין שמזייף כאשר מתחמם מעל טמפרטורה מסויימת.

1- פעם הבא שייקרה התקלה, תן לרכב להתקרר ואם אחר מכן הכל יעבוד בסדר תיהיה יותר קרוב לאיתור התקלה.

2- ביום חם תסתובב בקירבת המוסך (במהירויות נמוכות) על מנת לגרום את התקלה וליקרא למוסכניק במקום.

פורסם

מהתיאור לעי"ל, ובאם המחשב לא זוכר קוד תקלה, ובאם מוסך היבואן לא נתקל בבעיה כזו בעבר, או לא קיבל עלון מידע לגבי סוג כזה של תקלה, ובאם התקלה לא תקרה עת בדיקת המוסך, עלולה להווצר בעיית איתור לא פשוטה, מאידך, קצת מזל ואחד מהנתונים שרשמתי מתממש, והתקלה תפתר.

 

בהחלט לא נעים להתקע ולשלוח אוטו על גרר פעמיים, ועוד מודל 08

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...