Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי יונדאי אקסנט אסטים מודל 2001 אוטומט.

הצריכת דלק של הרכב מאוד גבוהה. בבדיקה שעשיתי הוא צורך בתוך העיר יותר מליטר ל-7 קילומטר.

מחוץ לעיר לעומת זאת הוא צורך בסביבות הליטר ל-14 קילומטר.

האם זה בעיה ידועה ברכבים אלו ואין מה לעשות?

אם יש אז מה כדאי לנסות לעשות במוסך? ניסיתי תוספי דלק זה לא עוזר. המוסכניק שלי רוצה לנסות לפרק את כל החיישנים ולראות אם אחד מהם מזייף ולא מודיע על כך למחשב. איזה חיישן יכול להיות אחראי לבעיה כזו?

אני לא יודע אם זה קשור אבל הוא גם אוכל יחסית הרבה שמן.

פורסם

שתי תקלות נפרדות: צריכת דלק: 1:7 לא ממש הגיוני האם נבדק כמו שצריך ?

אם היתה צריכת דלק גבוהה מידי היית מרגיש אותה גם בבין עירוני והנתון של 1:14 בהנחה שהרכב אוטומטי מופרך גם הוא.

אם המנוע אוכל שמן יש שלוש אפשרויות:נזילת שמן (לבדוק האם קיימת ומהיכן:מחזירי שמן,אטם מכסה שסתומים ועוד),גומיות שסתומים יבשות ועד טבעות בוכנה שחוקות-ואז המנוע שלך מתקרב לקיצו .

אם תציין כמה ק"מ עבר הרכב בטח יהיה אפשר לתת השערה לאופי הבעיה שבגללה יש אכילת שמן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

האוטו עשה 125000 קילומטר . לגבי הבדיקה של צריכת הדלק :

נסעתי בתוך העיר 100 קילומטר לאחר שמילאתי דלק וכשהגעתי ל100 קילומטר ראיתי כמה נכנס וחילקתי ב100.

מחוץ לעיר נסעתי 181 קילומטר ואז מילאתי וחילקתי ל181. יכול להיות שיש לי בעיה בהילוכים הנמוכים?

פורסם

תהיה רגוע,התצרוכת דלק העירונית של רכבך אופיינית לרכב בעל תיבה אוטומטית.

סגנן לך אופי נהיגה מתון יותר בנסיעה בעיר ותצרוכת הדלק שלך תשתפר.

פורסם
המוסכניק שלי רוצה לנסות לפרק את כל החיישנים ולראות אם אחד מהם מזייף ולא מודיע על כך למחשב.

 

נו באמת..

 

כאילו, אם כל החיישנים מפורקים , הוא יזהה איזה לא תקין לפי מה בדיוק? (לא שעם המון מזל, וחיישן מסוג קל לבדיקה (כמו חיישן טמפ', בצורת בדיקת התנגדות בלבד, לא ניתן, אבל זו ממש לא השיטה.)

 

בדיוק בשביל בעיות כאלה, קיים הסקנר, סקופ מעבדתי, מכשיר גזים, נסיון ועוד.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...