Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אני מחפש:

אדם רציני חובב ספורט מוטורי (רק אחרי צבא - לא נהגים צעירים) המעוניין לשמש כנווט שלי בשנתיים הקרובות לכל הפחות.

רצוי:

ידע/ניסיון בנהיגה.

ידע מכני.

זמן פנוי בסופי שבוע בעיקר.

רצון להפוך את העניין לקצת יותר מתחביב.

קיבת ברזל.

עיקביות - כאמור, אני מבקש התחייבות לשנתיים (לא מישהו שיעבור מקום כל שני וחמישי).

נהג ראלי לשעבר - יתרון גדול. גיל בוגר - יתרון.

 

מה אני מציע:

"כרטיס כניסה" לתחום הראלי בארץ מהמקום הכי קרוב לכסא הנהג. (אדרנלין בחינם).

תמיכה מלאה והכוונה בתחום כולל השתלמויות מקצועיות וכו'.

כיסוי כמעט כל העלויות בהשתתפות באירועים בארץ.

סיוע במעבר לכיסא הנהג בשלב מאוחר יותר - למעוניינים לנהוג ראלי בעתיד.

 

לא - אין משכורת...

:-)

אלון חלווה

 

נ.ב.

ההודעה נכתבה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך פונה לגברים ונשים כאחד.

ניתן ליצור איתי קשר בה"פ פה או דרך אתר IRDA ואפילו טלפונית:

057-666-1964

אלון

פורסם

אותרו שני נווטים פוטנציאליים עבור הקבוצה שלנו. היום אדבר עם שניהם ונראה מה הלאה.

אפשר להמשיך ולפנות אלי - אם יש עוד מעוניינים - יש ב IRDA עוד נהגים - חלקם חדשים שישמחו "לקלוט" נווט.

אני מוכן להיות השדכן.

אלון.

 

נ.ב.

נדב....לידיעתך (וידיעת אישתי)...

שניהם ממין זכר!

:wink:

אלון

פורסם

שלומי ליאור ולסלי,

אני יודע שאני שמוק שעוד לא חזרתי אליכם - ביחוד שלומי ולסלי שכבר יומיים מתכתבים איתי ב SMS ים.

כל פעם שמתפנה לי קצת זמן - אני צריך להתעסק גם בפורום וגם בילדים.

אני מנסה לרכז הכל בסופ"ש.

ננסה להפגש יום שישי - או לכל הפחות לדבר בטלפון.

תודה על ההבנה.

אלון חלווה.

פורסם

זו בדיוק הרוח הלא נכונה!

זו הרוח שפוגעת בנווטים הרציניים ובמקצועיות!

 

אם הנווט ינהג או לא זה תלויי בדינמיקה בין אנשי הצוות אבל אסור שזו תהיה המוטיבציה לנווט!

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
זו בדיוק הרוח הלא נכונה!

זו הרוח שפוגעת בנווטים הרציניים ובמקצועיות!

 

אם הנווט ינהג או לא זה תלויי בדינמיקה בין אנשי הצוות אבל אסור שזו תהיה המוטיבציה לנווט!

 

נדב

 

 

אני מסכים איתך חלקית, נדב.

גם אתה התחלת כנווט.

גם עופר שוורץ.

אכן האידיאל הוא מישהו כמו דובי מילר - שרוצה רק לנווט (צריך לתת לו קרדיט איפה שמגיע לו - איפה שלא, לא :-)).

לא תמיד זה קיים...

אלון

פורסם

אלון, שלח לי מספר טלפון שלך ואני אקשר אותך לבחור שמזמן חולם להשתתף במרוצים.

חולה מהירות, עם ידע במכונאות וכו' וכו' וכו' ....

לצורך זהוי, שמי אלכסיי ואני נוות של גבי סרוגו ;)

פורסם

הטלפון שלי 057-6661964. בכל מקרה, אני כבר צמצמתי את האפשרויות לשתיים:

שלומי ואסף, שיצרו איתי קשר קודם ושניהם נשמעים רציניים.

אני מוכן לקשר את הבחור לנהגים אחרים ב IRDA שככל הנראה יצטרכו נווט. לאחרונה הצטרפו 3 נהגים חדשים ששניים מהם היו נווטים קודם לכן, של נהגים אחרים - זה יוצר חורים ונראה לי שיש לנו מקום לנווטים נוספים.

אלון

פורסם
אני מסכים איתך חלקית, נדב.

גם אתה התחלת כנווט.

גם עופר שוורץ.

אכן האידיאל הוא מישהו כמו דובי מילר - שרוצה רק לנווט (צריך לתת לו קרדיט איפה שמגיע לו - איפה שלא, לא :-)).

לא תמיד זה קיים...

אלון

 

 

אלון ... אצלי זה הפוך ... אני התחלתי כנהג, אבל כיום אני לא מסוגל להשקיע את האנרגיות והמשאבים להרמת רכב וכל האופרציה מסביב, אם לא תסתדר אם צעירים חדורי מוטיבציה, אשמח לדבר איתך.

 

ליאור ב.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...