Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כשבועיים פתחתי כאן שרשור לגבי המלצתכם לפוקוס חדשה 1.6 או משומשת 2.0.

עזרתם לי המון והעליתם נקודות חשובות שיש לשקול.

מאז עשיתי נסיעת מבחן בפוקוס 1.6 ומאד התאכזבתי מבחינת הביצועים בעיקר נושא התאוצה וגם מבחינת רמת הגימור הפנימית ובידוד הרעשים.

בתצוגה של פורד ראיתי גם את המונדאו ומייד נדלקתי :-o מרווחת, מאובזרת מבחינה בטיחותית, מהנה לנהיגה, ביקורות מהללות ותג מחיר "שפוי".

הבעיה היא שלא ניתן לבצע הזמנה אפילו, מכיוון שהיבואן לא יודע אם יגיעו רכבים בעוד חצי שנה, 10 חודשים או יותר. זה נשמע הזוי, בן אדם רוצה לרכוש רכב ב150000 ש"ח ואומרים לו "מצטערים לא מוכרים" :cry:

 

לכן, נותרתי עם מספר התלבטויות שאני מקווה שתוכלו לעזור לי בהם:

1.אפשרות אחת היא לרכוש מאזדה 6 משנתון 2004-2006 מנוע 2.0. האם הרכב משתווה מבחינה בטיחותית למונדאו או פוקוס ברמת כריות אוויר? האם קיימת מע' בקרת יציבות? איך הוא משתווה מבחינת גודל, נוחות וחווית נהיגה?

 

2. אפשרות נוספת היא פוקוס 2.0 מודל 2008 שמוצעת למכירה בטרייד אין. לדברי הטרייד אין מדובר על רכב מפרטי עם 8000 ק"מ. המחיר הוא 129K. האם זה לא חשוד מידי שמוכרים רכב כל כך חדש? איך ניתן לוודא שלא נופלים בפח? האם המחיר הוא ריאלי כי לא נראה לי הגיוני שרכב שמחליף יד יאבד רק כ-6 אחוז ממחירו? נראה לי יותר הגיוני הכיוון של 10-15 אחוז. מה דעתכם?

 

3. למצא פוקוס משנתונים 2004-2007 מנוע 2.0. לצערי נראה לי שרכב כזה הוא די נדיר. איפה לא חיפשתי ואני לא מוצא... יש למישהו רעיון?

 

 

אלו ההתלבטויות :-o אשמח לשמוע את שיקול דעתכם והמלצותיכם...

 

בברכה,

 

שי

פורסם

לגבי המונדאו הסיפור ידוע מכיוון שהיבואן כבר גמר את ההקצבה שלו להשנה מבחינת כמות,יכול להיות שהם יקבלו מהיצרן עוד מכוניות אם לא אז לא יוכלו למכור מונדאו בכלל עד לשנה הבאה וכל זה עקב עליה במסירות המטורפת שיש השנה.

 

אתה מדבר על 2 מכוניות מאוד שונות,פוקוס 2 ליטר רכב מאוד זריז ויחסית קל יותר מהמזדה 6,

 

הפוקוס מרגישה מאוד זריזה בדגם 2 ליטר בעלת מערכת ESP במזדה 6 הרכב לא כל כך זריז לאומת זאת אלא לא מרגישים חוסר או עודף כח,כמו כן המזדה 6 הוא רכב יותר גדול לא יודע אם ה-6 הגיע עם ESP אבל אני בספק שהיא הגיע עם ESP בתור סטנדרט בדגמים הפשוטים,לגבי בטיחות לדעתי המזדה 6 הישנה לא משתווה בבטיחות למונדאו החדש או לדגם החדש של ה-6 למרות שהוא מתיחת פנים בלבד ובעצם אותו רכב.

 

השאלה היא מה הדרישות מהאוטו

 

לגבי הפוקוס 2008 יכול להיות שהכל כשר ותקין עם האוטו תבדוק ב-7 עיניים מקוריות האוטו ובדיקה במוסכי היבואן אם הרכב עבר תאונה קשה ושופץ,יש סיכוי שמי שקנה את הרכב במקור החליף לדגם החדש או השתדרג לרכב אחר בקבוצה,אל תשכח שרכב 2008 יכול להיות על הכביש כבר בסביבות שנה כי השנת מודל התחילה במאי שנה שעברה ותימשך עד דצמבר 2008 בגלל שינויי בתקנות רישוי למכוניות חדשות

 

אל תוותר על בדיקה במכון שאתה סומך/מומלץ.

פורסם

השאלה שלי היא: מדוע לשלם 129K על רכב משומש- במחיר הזה ניתן לרכוש רכב חדש.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה cobraf על תגובתך. השכלתי...

 

עשיתי אתמול נסיעת מבחן על המאזדה 6 החדשה (2008) ומאד נהניתי. לא להאמין איזה הבדל ה27000 ש"ח עושים בין הפוקוס 1.6 בגרסה המאובזרת למאזדה.

 

תנוחת נהיגה נוחה מאד ולא נמוכה מידי, מושבים מפנקים, עיצוב פנים איכותי המשדר מכובדות, בידוד נהדר של רעשים, אחיזת כביש טובה מאד עם היגוי מדוייק ומהנה. מנוע עצל מעט בזינוק וסלדים נמוכים, אך בסביבות 3500-4000 סל"ד מתעורר לחיים בשאגה נעימה...

 

האם אפשר לשאול cobraf מדוע קיבלת החלטה על פוקוס 2.0 ולא מונדאו או מאזדה 6? סה"כ הפער די קטן במחיר...

 

תודה (:

 

שי

פורסם

הסיבה הפשוטה שגם ככה לא תוכנן על ה-2 ליטר,אבל לאחר נסיעת מבחן ראיתי שה1.6 הוא פשוט חלש מידי.

 

כמו כן הייתי צריך להילחץ עם התקציב מעבר למתוכנן.

 

כמו כן רכשתי את הפוקוס 2008 צורת פנסים ישנה בהנחה ועם אבזור מתנה מיכוון שנשאר לדלק מוטורס מספר מכוניות כאלה במלאי במקום לחכות 3 חודשים לאוטו ולקבל רכב ללא אזור נוסף בכלל,כאשר אין הבדל מהותי בין המכוניות חוץ ממתיחת פנים.

 

המזדה 6 גם מתחילה ב 147000 שקל לפי מיטב זיכרוני.

 

אם כבר חשבתי על המונדאו אבל אין להשיג ולא ידוע מתי יהיו מלאים של האוטו.

פורסם

תודה...

 

ניסיתי להתקשר לסוכנות פורד בכדי לברר אם נותרו עוד דגמי 2008 2.0 במלאי לפני מתיחת הפנים, לצערי אזלו כולם :-(

נשמע שעשית יופי של עסקה

 

לגבי המונדאו רק לקראת יולי-אוגוסט תתקבל תמונה ברורה יותר לגבי מצב המלאי. מצב זיפת...

 

תתחדש :-)

 

שי

פורסם
שלום לכולם,

לפני כשבועיים פתחתי כאן שרשור לגבי המלצתכם לפוקוס חדשה 1.6 או משומשת 2.0.

עזרתם לי המון והעליתם נקודות חשובות שיש לשקול.

מאז עשיתי נסיעת מבחן בפוקוס 1.6 ומאד התאכזבתי מבחינת הביצועים בעיקר נושא התאוצה וגם מבחינת רמת הגימור הפנימית ובידוד הרעשים.

בתצוגה של פורד ראיתי גם את המונדאו ומייד נדלקתי :-o מרווחת, מאובזרת מבחינה בטיחותית, מהנה לנהיגה, ביקורות מהללות ותג מחיר "שפוי".

הבעיה היא שלא ניתן לבצע הזמנה אפילו, מכיוון שהיבואן לא יודע אם יגיעו רכבים בעוד חצי שנה, 10 חודשים או יותר. זה נשמע הזוי, בן אדם רוצה לרכוש רכב ב150000 ש"ח ואומרים לו "מצטערים לא מוכרים" :cry:

 

לכן, נותרתי עם מספר התלבטויות שאני מקווה שתוכלו לעזור לי בהם:

1.אפשרות אחת היא לרכוש מאזדה 6 משנתון 2004-2006 מנוע 2.0. האם הרכב משתווה מבחינה בטיחותית למונדאו או פוקוס ברמת כריות אוויר? האם קיימת מע' בקרת יציבות? איך הוא משתווה מבחינת גודל, נוחות וחווית נהיגה?

 

2. אפשרות נוספת היא פוקוס 2.0 מודל 2008 שמוצעת למכירה בטרייד אין. לדברי הטרייד אין מדובר על רכב מפרטי עם 8000 ק"מ. המחיר הוא 129K. האם זה לא חשוד מידי שמוכרים רכב כל כך חדש? איך ניתן לוודא שלא נופלים בפח? האם המחיר הוא ריאלי כי לא נראה לי הגיוני שרכב שמחליף יד יאבד רק כ-6 אחוז ממחירו? נראה לי יותר הגיוני הכיוון של 10-15 אחוז. מה דעתכם?

 

3. למצא פוקוס משנתונים 2004-2007 מנוע 2.0. לצערי נראה לי שרכב כזה הוא די נדיר. איפה לא חיפשתי ואני לא מוצא... יש למישהו רעיון?

 

 

אלו ההתלבטויות :-o אשמח לשמוע את שיקול דעתכם והמלצותיכם...

 

בברכה,

 

שי

 

 

השיקולים שלך ממש הזויים בעיני.

 

יש לך תקציב מושלם לרכב חדש במקרה שלנו היא הפוקוס, יש תקציב לאחת 2.0 חדשה 2008 ואתה שוקל לקנות מאזדה 6 2004?

או פוקוס 2004?

השיקולים שלך קצת מוזרים בעיני.

 

אז ככה, מכיון שבעית תקציב לא ממש יש, והמכוניות בשפע, אני ממליץ לך לנסות לקנות פוקוס משנתון 2006-8 עם הגירסה המאוזרת ביותר, שזו ה 2.0, ואיתה לא נראה לי שבעית התאוצה שהעלת תהיה תקפה בדגם זה

 

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=698175

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...